Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

Παραίτηση-βόμβα στο CNN

Τα προβλήματα φαίνεται πως δεν έχουν τελειωμό για τον τηλεοπτικό σταθμό CNN. Το ένα πλήγμα έρχεται μετά το άλλο.

​Μετά από την πτώση των νούμερων τηλεθέασης και την αμφισβήτηση της αξιοπιστίας των δημοσιογράφων του ήρθε να προστεθεί και μια παραίτηση που δεν περίμενε κανείς.

Ο πρόεδρος του τηλεοπτικό σταθμού, Jim Walton, υπέβαλλε την παραίτησή του ύστερα από μια δεκαετία. Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί αντικαταστάτης του ενώ οι εργαζόμενοι το έμαθαν μέσω e-mail που τους έστειλε ο ίδιος.

Ανδρουλιδάκης: Ο Παύλοβιτς ήταν εικονικός μέτοχος- Δεν είχε βάλει ούτε μια δραχμή

O πρώην εκδότης του «Επενδυτή»,του «Sport Time», της «Εξουσίας» καθώς και του τηλεοπτικού σταθμού «ΤΕΜΠΟ», μετά την καταδίκη του από το πενταμελές Εφετείο στη διένεξη που είχε με τον πρώην λογιστή του Θανάση Παύλοβιτς προέβη σε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι θα προσφύγει στον Άρειο Πάγο κατά της απόφασης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Ανδρουλιδάκης αναφέρει τα εξής στην ανακοίνωσή του:

«ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Πραγματικός μέτοχος στο ΤΕΜΠΟ  ο λογιστής Παύλοβιτς, και καταδίκη 5 ετών στον Ανδρουλιδάκη

Πρωτοφανή απόφαση στα δικαστικά χρονικά, εξέδωσε σήμερα το 5μελές Εφετείο Αθηνών και καταδίκασε σε πενταετή φυλάκιση τον εκδότη κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη, μετά από μήνυση του πρώην λογιστή του, κ. Αθανασίου Παύλοβιτς.

Στη μήνυση που κατέθεσε ο κ. Παύλοβιτς, κατά του κ. Ανδρουλιδάκη, υποστήριξε  ότι ήταν πραγματικός  Ιδιοκτήτης του 25% του τηλεοπτικού σταθμού ΤΕΜΠΟ (προ 12 ετών)  και ζητούσε να του επιστραφούν περίπου  5 εκατομμύρια ευρώ, που δήθεν, είχε καταβάλει για την αγορά και λειτουργία του σταθμού.

  Ο κ. Παύλοβιτς που εκείνη την περίοδο, το μοναδικό του εισόδημα,  ήταν ο μισθός που λάμβανε από τον Όμιλο Ανδρουλιδάκη, ως λογιστής, ήταν ένας από του πολλούς εικονικούς μετόχους, που υποχρεωτικά χρησιμοποίησε ο κ. Ανδρουλιδάκης, λόγω της εμπιστοσύνης ,που του είχε, προκειμένου να ξεπεράσει το εμπόδιο που έθετε ο νόμος περί βασικού μετόχου στους τηλεοπτικούς σταθμούς

   Το δικαστήριο, παρόλο που ο κ. Παυλοβιτς δε μπόρεσε να αποδείξει ότι κατέβαλε έστω και μία δραχμή, καταδίκασε τον κ. Μ. Ανδουλιδάκη, μοναδικό ιδιοκτήτη του ΤΕΜΠΟ, όπως όλη η χώρα ήξερε, με πλειοψηφία 3-2, σε πενταετή φυλάκιση για τη μη επιστροφή των χρημάτων

    Όπως ανακοίνωσε ο κ. Ανδρουλιδάκης προσφεύγει  στον Άρειο Πάγο, κατά της πρωτοφανούς αυτής απόφασης, όπου πιστεύει ότι θα δικαιωθεί».

Mega: Τέλος η «Εμπόλεμη ζώνη» του Σωτήρη Δανέζη.

Οριστική φαίνεται να είναι η απόφαση της διοίκησης του Mega να κόψει από το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν την «Εμπόλεμη ζώνη» του Σωτήρη Δανέζη. 

Η πολύ καλή εκπομπή του δημοσιογράφου, όπως αναφέρει το enimerosi24.gr, δε θα συνεχίσει του χρόνου λόγου μπάτζετ.

Οι υπόλοιπες ενημερωτικές εκπομπές του καναλιού, («Έρευνα», «Πρωταγωνιστές» κ.α) λέγεται ότι έχουν πάρει το πράσινο φως για την επόμενη σεζόν.

Πέντε χρόνια φυλάκιση χωρίς αναστολή για τον εκδότη Μ.Ανδρουλιδάκη

Σε πέντε χρόνια φυλάκισης, χωρίς αναστολή, καταδικάστηκε ο εκδότης Μιχάλης Ανδρουλιδάκης, ο οποίος δικαζόταν στο Β' Τριμελές Κακουργιοδικείο για υπόθεση υπεξαίρεσης.

Συγκεκριμένα στο κατηγορητήριο αναφερόταν ότι ο ίδιος είχε υπεξαιρέσει το ποσό των 2,7 εκατ. ευρώ που προοριζόταν για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του καναλιού Tempo.

Το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο και του επέβαλε την ποινή των πέντε ετών χωρίς αναστολή και αναζητείται.

Κυριακή, 29 Ιουλίου 2012

Παγκόσμιο ρεκόρ τηλεθέασης

Η έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων έκαναν το θαύμα τους στην κρατική τηλεόραση, χαριζοντάς της νούμερα, που είχε να δει 14 ολόκληρα χρόνια.

Τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως το 43% των Βρετανών, που μεταφράζεται σε 27 εκ. τηλεθεατών, παρακολούθησαν την έναρξη.

Υπολογίζεται, ότι 4 δισ. κόσμου έστρεψαν το βλέμμα τους στη Βρετανία, για να συμμετάσχουν, έστω και από μακρυά, στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός του πλανήτη!

Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

Εκτός ΑΝΤ1 τα Κακά Κορίτσια - 48ωρη απεργία στο σταθμό

Τέσσερις ακόμα εργαζόμενοι απολύθηκαν από τον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΝΤΕΝΝΑ.

 Μετά τις απολύσεις πριν από μερικές εβομάδες του Γιώργου Μητσικώστα, του Δημήτρη Σούλτα και των Αδιάβροχων, ο ΑΝΤ1 Radio συνεχίζει τις ...εκκαθαρίσεις, αφήνοντας εκτός σταθμού τα ιστορικά Κακά Κορίτσια, Έλενα Καραμίχαλου και Μαρία Λεμονιά.

Επιπλέον, δύο δημοσιογράφοι, η Κορίνα Ξυπολιτίδου και ο Νέστορας Δημαράς, καθώς και δύο ηχολήπτες, ο Γιώργος Γεωργούλας και ο Δημήτρης Κύρκος, είδαν την πόρτα της εξόδου. Τα ερωτηματικά για το ύφος του σταθμού και τα πρόσωπα που θα το απαρτίζουν από Σεπτέμβριο παραμένουν. Το σίγουρο μέχρι στιγμής είναι ότι έξι ακόμα εργαζόμενοι βρέθηκαν χωρίς δουλειά, εν μέσω καλοκαιριού.

Τα Διοικητικά Συμβούλια της Ε.Σ.Η.Ε.Α., της Ε.Σ.Π.Η.Τ., της Ε.Π.Η.Ε.Α. και της Ε.Τ.Ε.Ρ. εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία εξαγγέλουν 48ωρη απεργία στο ραδιοφωνικό σταθμό.

Η ανακοίνωση

Τα Διοικητικά Συμβούλια της Ε.Σ.Η.Ε.Α., της Ε.Σ.Π.Η.Τ., της Ε.Π.Η.Ε.Α. και της Ε.Τ.Ε.Ρ.ενημερώθηκαν για τις παράνομες και καταχρηστικές απολύσεις, που εντελώς αιφνιδιαστικά πραγματοποίησε η εργοδοσία του ραδιοφωνικού σταθμού «ANTENΝA RADIO 97,2» σήμερα, συνεχίζοντας έτσι τις κατά μήνα κλιμακωτές απολύσεις, που στοχεύουν στην απαξίωση του εργασιακού δυναμικού και στην υποβάθμιση του ενημερωτικού χαρακτήρα του ραδιοφωνικού σταθμού.

Αυτή τη φορά η Διοίκηση του Σταθμού προχώρησε ένα βήμα παραπάνω με την απόλυση τεσσάρων δημοσιογράφων, μεταξύ των οποίων και της συνδικαλιστικής εκπρόσωπου των εργαζομένων στο Μεικτό Συμβούλιο της Ε.Σ.Η.Ε.Α., καθώς και δύο ηχοληπτών, παρά την πολυετή προσφορά όλων στον ραδιοφωνικό σταθμό.

Οι Διοικήσεις των Ενώσεων, αντιδρώντας άμεσα στις νέες αυτές απολύσεις αποφάσισαν, κατ’ εντολή και εξουσιοδότηση των Γενικών Συνελεύσεών τους, την κήρυξη 48ωρης απεργίας από τις 06.00 π.μ. του Σαββάτου 28 Ιουλίου 2012 έως τις 06.00 π.μ. της Δευτέρας 30 Ιουλίου 2012 όλων των δημοσιογράφων, των διοικητικών υπαλλήλων και των τεχνικών, που εργάζονται στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΑΝΤΕΝΝΑ RADIO 97,2»

Και ζητούν

Την άμεση ανάκληση των παρανόμων και καταχρηστικών απολύσεων των έξι συναδέλφων.

Επισημαίνουμε ότι στο συντακτικό προσωπικό του ραδιοφωνικού σταθμού παραμένουν μόνο πέντε (5) δημοσιογράφοι και για το λόγο αυτό καλούμε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, το οποίο έχουμε ήδη ενημερώσει, για την αλλαγή του ενημερωτικού χαρακτήρα του σταθμού ώστε να επέμβει άμεσα για να διασφαλιστούν τα όσα ορίζει η άδεια παραχώρησης της συχνότητας στην Εταιρία.

Θεσσαλονίκη: Η επιστολή των απολυμένων του ALPHA στον Κοντομηνά

Οι απολυμένοι εργαζόμενοι, δημοσιογράφοι και τεχνικοί, του γραφείου του ALPHA στη Θεσσαλονίκη, απαντούν με επιστολή τους στο κανάλι και τον Δημήτρη Κοντομηνά. Υπενθυμίζεται ότι μετά τους τηλεοπτικούς σταθμούς Star και Alter, και ο Alpha κλείνει το ανταποκριτικό γραφείο του στη Θεσσαλονίκη.

Την ανάκληση των απολύσεων και τη διατήρηση του γραφείου στη Θεσσαλονίκη ζητά το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης, καταδικάζοντας την απόφαση του Alpha να κλείσει το γραφείο στην πόλη.

Η επιστολή των εργαζομένων

Κύριε Κοντομηνά,
Με συνοπτικές διαδικασίες…
18 εργαζόμενοι του σταθμού σας έμειναν στο δρόμο… η Παρασκευή 20/ 07/2012 ήταν η αρχή για το πιο «ψυχρό» καλοκαίρι όπως φρόντισαν οι άνθρωποι που σας περιβάλλουν…. Έναν Ιούλη 19 χρόνια πριν κάποιος «μεγάλος» Έλληνας επιχειρηματίας άνοιξε στη Θεσσαλονίκη ένα παράρτημα. Κατάφερε να αποδείξει ότι η ειδησεογραφία των αθηνοκεντρικών καναλιών έχει χώρο και για την υπόλοιπη Ελλάδα…
Στην πορεία αυτό το παράρτημα επανδρώθηκε, εξοπλίστηκε υλικοτεχνικά και έγινε ένα από τα πιο σοβαρά και δυνατά παραρτήματα στην Βόρειο Ελλάδα και τα Βαλκάνια…
Ο ΑLPHA Θεσσαλονίκης απαρτίζεται από στελέχη ικανά να αντιμετωπίσουν την όποια δύσκολη κατάσταση. Ο ΑLPHA Θεσσαλονίκης δεν επιβίωσε απλά, αλλά καθιερώθηκε ως μία αυτόνομη, δυνατή και δεμένη ομάδα που παρήγαγε πάντα μεγάλο έργο στην Βόρειο Ελλάδα και όχι μόνο. Το δελτίο ειδήσεων του σταθμού αναπτύχθηκε και κέρδισε την μεγαλύτερη μερίδα των τηλεθεατών με την δουλειά και την ψυχή της Θεσσαλονίκης…
Γιατί κύριε Κοντομηνά κανένας δεν είναι σε θέση να αμφισβητήσει αυτό που οι υπάλληλοί σας στην Θεσσαλονίκη έχουν προσφέρει. 19 χρόνια καταθέτουν την ψυχή τους, 19 χρόνια δίνουν το αίμα τους και θυσιάζουν οικογενειακές και προσωπικές στιγμές, 19 χρόνια φροντίζουν την εικόνα σας χωρίς να απαιτούν μεγάλα οικονομικά οφέλη, 19 χρόνια ρισκάρουν την ζωή τους στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης (σε εμπόλεμες ζώνες, σε πορείες, σε φυσικές καταστροφές κ.α) 19 χρόνια σας προσφέρουν την τιμή τους, 19 χρόνια στέλνουν την εικόνα της άλλης μισής Ελλάδας
Κι όμως 19 χρόνια μετά το παράρτημα της Θεσσαλονίκης κλείνει πρώτο. Και μάλιστα σε μία μέρα….. Γιατί;
Με την ελπίδα ότι θα αναθεωρήσετε την σκληρή αυτή απόφαση είμαστε εδώ και περιμένουμε την επαναλειτουργία του παραρτήματος Θεσσαλονίκης…μαζί και την ευκαιρία να επιβιώσουν οι οικογένειές μας…
Το καράβι που βουλιάζει το βλέπουμε. Απευθυνόμαστε στον καπετάνιο αλλά και στο υπόλοιπο πλήρωμα που συνεχίζει το ταξίδι. Αν και λοστρόμοι –όπως αποδείχτηκε για εσάς- οι εργαζόμενοι στην Θεσσαλονίκη, στις φουρτούνες ξέρουν να παλεύουν με τα κύματα…
ΟΙ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ALPHA ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Πέμπτη, 26 Ιουλίου 2012

Στην ΕΣΗΕΑ ο Ρουπακιώτης

Επίσκεψη στην ΕΣΗΕΑ πραγματοποίησε ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντ. Ρουπακιώτης συνοδευμένος από τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Γιάννη Ιωαννίδη... (ο τελευταίος δεν έχει ακόμη αναλάβει τα νέα καθήκοντα του στο υπουργείο Εσωτερικών).

Κατά την επίσκεψη (η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του υπουργού Δικαιοσύνης) ο κ. Ρουπακιώτης συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συνδικαλιστικού φορέα των δημοσιογράφων.

Η ΕΣΗΕΑ ζήτησε από τον υπουργό Δικαιοσύνης να επιταχυνθούν οι ρυθμοί απονομής της Δικαιοσύνης στις υποθέσεις που αφορούν το δημοσιογραφικό κόσμο (εργατικές αγωγές δημοσιογράφων κατά εργοδοτών, κ.λπ.). Ο Ρουπακιώτης ανέφερε ότι δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες υποδομές για μπορεί να επιταχυνθούν οι ρυθμοί απονομής της ελληνικής Δικαιοσύνης, αλλά δεν υπάρχει και η σχετική στήριξη από τη Πολιτεία, λόγω της οικονομικής συγκυρίας.

Για τον λόγο αυτό, συνέχισε ο υπουργός Δικαιοσύνης, και παρά το γεγονός ότι η ποιότητα της πλειοψηφίας των δικαστών είναι σε υψηλά επίπεδα, σε αυτή τη φάση δεν προβλέπεται επιτάχυνση απονομής της Δικαιοσύνης. Πέρα όμως από όλα αυτά, τόνισε ο κ. Ρουπακιώτης, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια και γίνονται οι απαιτούμενες παρεμβάσεις για να βελτιωθεί το όλο σύστημα απονομής της Δικαιοσύνης.

Από την πλευρά της ΕΣΗΕΑ, τέθηκε στον κ. Ρουπακιώτη το ζήτημα της κήρυξης από τα δικαστήρια ως παράνομες και καταχρηστικές τις απεργιακές κινητοποιήσεις των δημοσιογράφων. Ο υπουργός Δικαιοσύνης απάντησε ότι γνωρίζει το όλο θέμα, αλλά υπάγεται στην αρμοδιότητα του υπουργείου Εργασίας. Και για να επιλυθεί πρέπει να γίνει τροποποίηση στον συνδικαλιστικό νόμο 1264/1982 που υπάγεται στην αρμοδιότητα του υπουργείου Εργασίας.

Ακόμη, ο υπουργός Δικαιοσύνης ζήτησε από τη ΕΣΗΕΑ να υποβάλει τις προστάσεις της για εκκρεμή θέματα του κλάδου των δημοσιογράφων, τα οποία αφορούν και έχουν σχέση με τον χώρο της Δικαιοσύνης. Ο κ. Ρουπακιώτης επιφυλάχθηκε να απαντήσει στο αίτημα της Ένωσης για κατάργηση της διάταξης εκείνης του «νόμου Βενιζέλου» που προβλέπει πολύ υψηλό κατώτατο πλαφόν επιβολής χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης δια του Τύπου.

Πάντως, να σημειωθεί ότι με πρόσφατες αποφάσεις της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου έχει κριθεί ότι η επίμαχη διάταξη του «νόμου Βενιζέλου» είναι αντισυνταγματική, καθώς παραβιάζει τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας. Σύμφωνα με αυτή τη συνταγματική αρχή η επιβολή της ποινής (χρηματικής και μη) πρέπει να είναι ανάλογη με το αδίκημα.

Τέλος, τέθηκαν υπόψη του υπουργού Δικαιοσύνης τα προβλήματα στον χώρο του διαδικτύου, για τα οποία ο κ. Ρουπακιώτης είπε ότι τα γνωρίζει και αναμένει σχετικές προτάσεις.
nooz.gr

Επιστολή Ν. Νικολόπουλου στον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ για τον... δημοσιογράφο "Πατρινό"

Με επιστολή του προς τον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ, κ. Δημήτρη Τρίμη, ο Βουλευτής Αχαΐας της Ν.Δ. και τ. Υφυπουργός Εργασίας κ. Νίκος Νικολόπουλος ζητάει να πληροφορηθεί εάν υπάρχει δημοσιογράφος με το επίθετο «Πατρινός», στο μητρώο μελών της Ένωσης Συντακτών ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών.

Πρόκειται για τον άνθρωπο που υπογράφει το δημοσίευμα του «Έθνους της Κυριακής», για το οποίο ο Βουλευτής Αχαΐας έχει ήδη προσφύγει στη Δικαιοσύνη για συκοφαντική δυσφήμιση και ο οποίος είναι ο φερόμενος συντάκτης του δημοσιεύματος.

Στην επιστολή του ο κ. Νικολόπουλος αναφέρει πως παρά τις προσπάθειές του, τα στοιχεία του συγκεκριμένου ανθρώπου παραμένουν άγνωστα, κατόπιν τούτου διατηρεί αμφιβολίες για το εάν είναι υπαρκτό πρόσωπο, ωστόσο όπως σημειώνει: «θεωρώ ότι στην περίπτωση κατά την οποία ανήκει στην ΕΣΗΕΑ πως έχει παραβεί κατάφορα τις αρχές και τους κανόνες δεοντολογίας του λειτουργήματος της δημοσιογραφίας και θα πρέπει να κινηθούν οι προβλεπόμενες από το καταστατικό σας πειθαρχικές διαδικασίες».

Αναλυτικά η επιστολή του κ. Νικολόπουλου:

«Προς τον Πρόεδρο
και το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ
κ. Δημήτρη Τρίμη

Κύριε Πρόεδρε,

Κατόπιν συκοφαντικού και ανυπόστατου λιβελογραφήματος της εφημερίδας «Έθνος της Κυριακής», που στόχευε να με πλήξει πολιτικά και κοινωνικά, αναγκάστηκα να κινήσω τις νόμιμες διαδικασίες για να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψη, τόσο την προσωπική μου, όσο και των οικείων μου.
Προχώρησα σε μήνυση κατά των ιδιοκτητών της εφημερίδας, ωστόσο, παραμένει άγνωστο σε μένα ποιος ήταν ο συντάκτης του κακοηθέστατου ρεπορτάζ, παρά τις προσπάθειές μου.

Κύριε Πρόεδρε,

Απευθύνομαι σ’ εσάς, προκειμένου, να πληροφορηθώ κατά πόσον η υπογραφή «Πατρινός» κάτω από το επαίσχυντο δημοσίευμα ανήκει  σε δημοσιογράφο, μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών.
Γιατί εάν πρόκειται περί υπαρκτού προσώπου (διατηρώ ζωηρές αμφιβολίες) θεωρώ ότι έχει παραβεί κατάφορα τις αρχές και τους κανόνες δεοντολογίας του λειτουργήματός σας και θα πρέπει να κινηθούν οι προβλεπόμενες από το καταστατικό σας πειθαρχικές διαδικασίες.

Κύριε Πρόεδρε,
θα παρακαλούσα για την όσο το δυνατόν έγκαιρη απάντησή σας. Και στην περίπτωση που ανήκει στην ιστορική Ένωσή σας, θα επιθυμούσα η παρούσα επιστολή να κοινοποιηθεί στα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου σας.
Για οιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στην διάθεσή σας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Νίκος Νικολόπουλος
Βουλευτής Αχαΐας
Νέας Δημοκρατίας»

Στον αέρα οι δύο εκπομπές του ΑΝΤ1

Μετά από έντονη φημολογία και τα χιλιάδες σενάρια, ο ΑΝΤ1 βγάζει στον αέρα δύο εκπομπές, το καλοκαιρινό πρωινό του και την lifestyle εκπομπή με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Το "Πρωινό ΑΝΤ1" με την Ντόρα Κουτροκόη και τον Νίκο Ρογκάκο θα έχει διάρκεια τριών ωρών και θα προβάλλεται από τις 07:00 - 10:00.

Η εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή " Fthis στην tv" θα προβάλλεται ζωντανά αμέσως μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, από τις 21:00 - 22:00.

Οι δύο εκπομπές θα κάνουν πρεμιέρα τη Δευτέρα 30 Ιουλίου.

Τετάρτη, 25 Ιουλίου 2012

Ο Γρηγόρης υπέγραψε στο Mega!

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου έχει κάθε λόγο να χαμογελά! Μόλις πριν από λίγες ώρες, υπέγραψε το πολυπόθητο συμβόλαιο με το Μega.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του enikos.gr, το συμβόλαιο αφορά μόνο στην εκπομπή "Όμορφος κόσμος" και έχει διάρκεια για ένα μόνο χρόνο, όπως άλλωστε και τα περισσότερα συμβόλαια.

Ο γνωστός παρουσιαστής ήρθε από τη Νάξο για να υπογράψει. Με αυτό τον τρόπο διέψευσε, όλα τα σενάρια που τον ήθελαν να έχει κλείσει με άλλα κανάλια.
Αναμένουμε και την επίσημη ανακοίνωση του καναλιού...

Νέα 48ωρη απεργία στην Ισοτιμία

Τα σωματεία των Ενώσεων αποφάσισαν την κήρυξη νέας 48ωρης απεργίας στην εφημερίδα Ισοτιμία.

Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση των σωματείων, όπως ανακοινώθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ένωσης Συντακτών ( ΕΣΗΕΑ):

"Τα Διοικητικά Συμβούλια των ΕΣΗΕΑ, ΕΣΠΗΤ, ΕΠΗΕΑ και ΕΤΗΠΤΑ καταγγέλλουν την επανειλημμένη ασυνέπεια της ιδιοκτησίας της εφημερίδας «ΙΣΟΤΙΜΙΑ» και της ιστοσελίδας isotimia . gr ως προς την καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών των εργαζομένων.

Ο εκδότης διευθυντής Γεώργιος Τσιρογιάννης ουδέποτε τήρησε με συνέπεια τα χρονοδιαγράμματα πληρωμής, για τα οποία είχε δεσμευθεί, ενώ απειλεί ότι θα προχωρήσει σε αναστολή έκδοσης της εφημερίδας και σε έκδοση νέου φύλλου.

Υπενθυμίζουμε ότι την 31 η Ιουλίου θα οφείλονται στους μισθωτούς της επιχείρησης το 60% των αποδοχών Μαΐου και το 100% των αποδοχών Ιουνίου – Ιουλίου. Παρομοίως, οφείλεται το 100% των απολαβών Μαρτίου – Απριλίου – Μαΐου – Ιουνίου – Ιουλίου στους δημοσιογράφους, που αμείβονται με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών.

Σε κάθε περίπτωση, επείγει η αποσαφήνιση των προθέσεων της Διοίκησης, όσον αφορά το μέλλον της εφημερίδας, καθώς και οι διαθέσεις του κατ’ ουσίαν πραγματικού ιδιοκτήτη Λαυρέντη Λαυρεντιάδη. Άλλωστε, από τα «ταμεία» του συγκεκριμένου επιχειρηματία εκταμιεύονταν μέχρι τώρα τα όποια ποσά μισθοδοσίας και άλλων αναγκών λειτουργίας της εφημερίδας και της εταιρίας.

Για τους λόγους αυτούς τα Διοικητικά Συμβούλια των ΕΣΗΕΑ, ΕΣΠΗΤ, ΕΠΗΕΑ και ΕΤΗΠΤΑ αποφάσισαν τη συνέχιση της απεργιακής κινητοποίησης κηρύσσοντας 48ωρη απεργία, από τις 14.00 της Τετάρτης, 25 Ιουλίου 2012 έως τις 14.00 της Παρασκευής, 27 Ιουλίου 2012 απαιτώντας την ικανοποίηση των δικαίων αιτημάτων των εργαζομένων για καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών τους".

Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012

Ο Τζώνη Καλημέρης επιστρέφει στην ΕΡΤ, αναλαμβάνοντας την προεδρία της !

Τελικά, η τηλεόραση είναι η μεγάλη του αγάπη... Μία αγάπη στην οποία δεν μπορεί να... αντισταθεί ! Ετσι, μόνο για λίγο καιρό ξαποσταίνει από εκείνη και από τις μεγάλες της φουρτούνες και στην συνέχεια ; Ξανά προς την δόξα τραβά ! Ο λόγος ;

Ο λόγος φυσικά για τον Τζώνη Καλημέρη ! Ο επιτυχημένος media-άνθρωπος όπως και ο... δολοφόνος, επιστρέφει κι αυτός στον τόπο του εγκλήματος, με την καλή έννοια πάντα. Ο Τζώνη δεν επιστρέφει δε μόνο στην τηλεόραση, αλλά επιστρέφει και στην ΕΡΤ !

Μετά ,λοιπόν, από οκτώ χρόνια, έφτασε η στιγμή που ο Τζώνη θα περάσει και πάλι τις πόρτες του Ραδιομεγάρου, αυτή την φορά βέβαια, αναλαμβάνοντας όχι την διεύθυνση της δημόσιας τηλεόρασης, αλλά την προεδρία της. Οπως σας έγραψα και σε προηγούμενη ανάρτηση, η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ανακοίνωσε σήμερα την νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ, όπου σύμφωνα με την οποία ο Τζώνη Καλημέρης είναι ο νέος πρόεδρος της ΕΡΤ και ο Νίκος Σίμος ο νέος διευθύνων σύμβουλος.

Ο Τζώνη Καλημέρης είχε βρεθεί στην ΕΡΤ από το 2002 ως το 2004 και η παρουσία του στην Αγία Παρασκευή κρίθηκε απ ΄όλους στα Media άκρως επιτυχημένη.

Στην συνέχεια ο τηλεοπτικός του δρόμος τον οδήγησε στον Alpha όπου και έμεινε για τέσσερα χρόνια, ενώ έχει κρατήσει και το τιμόνι του Mega από την θέση του διευθυντή προγράμματος.

Η άφιξη του Τζώνη Καλημέρη στην ΕΡΤ είναι κάτι παραπάνω από σημαντική, μιας και η πολύχρονη, επιτυχημένη πορεία του στα Media και η πολύτιμη εμπειρία που διαθέτει, μπορούν πραγματικά να κάνουν... θαύματα στην πολύπαθη ΕΡΤ, η οποία σε τόσο δύσκολους καιρούς, έχει ανάγκη από ανθρώπους που γνωρίζουν πραγματικά από Media και από τηλεόραση και όχι από εκείνους που... κάνουν ότι γνωρίζουν, με την ελπίδα να μην τους πάρει κανείς χαμπάρι !

Εμείς βέβαια δεν έχουμε από το να ευχηθούμε καλή επιτυχία και στον Νίκο Σίμο, αλλά και στον Τζώνη Καλημέρη, αλλά και σε όλο το υπόλοιπο ΔΣ, μιας και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα !

tlife

To νέο Δ. Σ της ΕΡΤ

Μόλις ανακοινώθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ.

Το νέο Δ.Σ. της ΕΡΤ ΑΕ που ορίστηκε έχει την ακόλουθη σύνθεση:
1.     Νίκος Σίμος
2.    Νίκος Τέλλης
3.     Τέλης Σαμαντάς
4.     Αννα -Έννυ Μαγιάση
5.     Χάρης Παπαδόπουλος
6.    Ιωάννης (Τζώνυ) Καλημέρης
7.     Αρίστων Κοντιζάς εκπρόσωπος εργαζομένων - τακτικό μέλος με αναπληρωματικό μέλος τον Συμεών Σαζακλόγλου.

Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος και ποιητής Γιώργος Κάρτερ

Σε ηλικία 84 ετών έφυγε πρόσφατα (Κυριακή 22/7) από τη ζωή ο βραβευμένος δημοσιογράφος και ποιητής Γιώργος Κάρτερ. Με σπουδές στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, ο Κάρτερ ξεκίνησε τελικά την καριέρα του από το χώρο της τηλεόρασης από τα πρώτα κιόλας χρόνια λειτουργίας της τη δεκαετία του '60.

Συγκεκριμένα, συμμετείχε στην παρουσίαση και παραγωγή του προγράμματος του πρώτου ελληνικού σταθμού τηλεόρασης (της ΔΕΗ) στη Θεσσαλονίκη. Κατά την ίδια περίπου περίοδο (1955 και 1962 αντίστοιχα) εκδίδονται τα πονήματα του «Το Ραδιόφωνο και η αισθητική του» και «Γνωριμία με την τηλεόραση». Τα συγκεκριμένα συγγράμματα αποτέλεσαν βασικά κομμάτια της Ελληνικής βιβλιογραφίας με θέμα τη μελέτη των Μέσων Ενημέρωσης στη χώρα μας.

Μετά τη μεταπολίτευση, ο Γιώργος Κάρτερ παρουσίασε στην τηλεόραση της ΕΡΤ τις Ειδήσεις, επίκαιρα σχόλια κι άλλες εκπομπές. Ο ίδιος διετέλεσε διευθυντής τηλεόρα-σης της ΕΡΤ-1 και πρώτος διευθυντής ραδιοφωνίας-τηλεόρασης της ΕΡΤ-2. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του, λόγω και της καλλιτεχνικής του φύσης, ο Κάρτερ ανέλαβε την προεδρία της καλλιτεχνικής επιτροπής του Εθνικού Θεάτρου, αλλά και την προεδρία της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών. Επιπλέον, υπήρξε μέλος του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου.

Ο Γιώργος Κάρτερ έχει εκδώσει συνολικά περισσότερα από 33 βιβλία από το 1945 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε στα γράμματα με τα ποιήματα του. Τα έργα του έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες, ανάμεσα σε αυτές τα Γαλλικά, τα Ιταλικά, τα ρουμανικά κλπ. 
 
Για την ποίηση του, ο Κάρτερ βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών το 1999 – 2000. Την ίδια περίοδο, ο Δήμος Κερκυραίων και ο Δήμος Αχιλλείων Κέρκυρας τον τίμησαν με το αργυρό μετάλλιο αξιοσύνης. Το 1962 ο Δήμος Φλωρεντίας του απένειμε αργυρό μετάλλιο και τον τίτλο του επίτιμου δημότη. Το 2006, η ΕΡΤ -3 τον βράβευσε για την προσφορά του στο ραδιόφωνο. Το 2009 τιμήθηκε, επίσης, από το Δήμο Καλαμαριάς, την Ένωση Σμυρναίων Μικρασιατών Βορείου Ελλάδος και από τον Σύλλογο Κερκυραίων Θεσσαλονίκης.
 
ert.gr

Μαυροβούνιο: Καταδικάστηκε γιος δημάρχου για επίθεση σε δημοσιογράφο

Η υπόθεση της επίθεσης του δημάρχου της Ποντγκόριτσα, Μίομιρ Μουγκόσα και του γιου του Μίλιαν στο συντάκτη και στο φωτορεπόρτερ της εφημερίδας «Βιέστι», Μιχαϊλο Γιόβοβιτς και Μπόρις Πέγιοβιτς τον Αύγουστο του 2009, έλαβε σήμερα επίλογο στα δικαστήριο.
Μετά από τρία χρόνια δικαστικών συνεδριάσεων, το δικαστήριο της Ποντγκόριτσα καταδίκασε το γιο του δημάρχου σε έξι μήνες φυλάκιση για πρόκληση σωματικών βλαβών στο συντάκτη της εφημερίδας «Βιέστι», Μιχαϊλο Γιόβοβιτς.

Η δικαστής, Νάντα Ραμπρένοβιτς τόνισε ότι η ποινή δεν θα εκτελεστεί, αν τα επόμενα δύο χρόνια ο καταδικασθείς δεν διαπράξει νέο αδίκημα.

Το επεισόδιο συνέβη, όταν ο φωτορεπόρτερ της εφημερίδας προσπάθησε να φωτογραφίσει το αυτοκίνητο του δημάρχου της πρωτεύουσας του Μαυροβουνίου, το οποίο ήταν παράνομα σταθμευμένο και στο οποίο επέβαινε ο γιος του.

Ο Μίλιαν Μουγκόσα εργάζεται στο υπουργείο Εξωτερικών του Μαυροβουνίου στο τμήμα προξενικών υποθέσεων.

Ο διευθυντής της εφημερίδας «Βιέστι», Ζέλικο Ιβάνοβιτς είπε ότι μετά από τρία χρόνια, όλοι στον εκδοτικό οίκο αισθάνονται μεγάλη ανακούφιση.

«Όμως αναμένουμε από τους αρμόδιους θεσμούς και τα όργανα να κάνουν βήματα και να λάβουν μέτρα και να επιβάλουν κυρώσεις σε όσους συμμετείχαν σε αυτό το έγκλημα», ανέφερε ο κ. Ιβάνοβιτς.
nooz.gr

Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

Να ανακαλέσει ο ALPHA τις απολύσεις των εργαζομένων ζητά η ΠΟΕΣΥ

Τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή του εκφράσει με ανακοίνωσή του το διοικητικό συμβούλιο της ΕΤΙΤΑ. 

Η ξαφνική απόφαση του ALPHA την περασμένη Παρασκευή να κλείσει το γραφείο του στη Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χωρίς δουλειά αρκετούς εργαζόμενους, προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις τόσο της ΠΟΕΣΥ, όσο και της ΕΤΙΤΑ.

Η ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών καταδικάζοντας την ενέργεια του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού ALPHA να κλείσει το γραφείο του στη Θεσσαλονίκη, απολύοντας δύο δημοσιογράφους, στέκεται στο πλευρό της ΕΣΗΕΜ-θ και στηρίζει την απόφαση της ΕΣΗΕΜ-θ και της ΕΣΗΕΠΗΝ για 24ωρη απεργία την Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012 στο γραφείο του ALPHA στη Θεσσαλονίκη.

Η ΠΟΕΣΥ καλεί την εργοδοσία του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού να ανακαλέσει τις απολύσεις και να διατηρήσει εν λειτουργία το γραφείο, για προστασία του ενημερωτικού χαρακτήρα που οφείλει να διαθέτει το πρόγραμμά του.

48ωρη απεργία σε Ισοτιμία και Espresso

Τι ζητούν τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ, της ΕΣΠΗΤ, της ΕΠΗΕΑ και της ΕΤΗΠΤΑ;
Η ανακοίνωση για την Ισοτιμία

Τα Διοικητικά Συμβούλια της Ε.Σ.Η.Ε.Α., της Ε.Π.Η.Ε.Α., της Ε.Τ.Η.Π.Τ.Α. και της Ε.Σ.Π.Η.Τ., αποφάσισαν την κήρυξη 48ωρης απεργίας για τους δημοσιογράφους, τους διοικητικούς υπαλλήλους και τους τεχνικούς τύπου, που εργάζονται στην εφημερίδα «ΙΣΟΤΙΜΙΑ» και την ιστοσελίδα « isotimia . gr » από τις 2 μ.μ. της Δευτέρας, 23 Ιουλίου 2012 έως τις 2 μ.μ. της Τετάρτης, 25 Ιουλίου 2012.

Η εργοδοσία της εφημερίδας «ΙΣΟΤΙΜΙΑ» έχει επιδείξει παρατεταμένη ασυνέπεια ως προς τις υποχρεώσεις της. Συγκεκριμένα, δεν έχει καταβάλει τις δεδουλευμένες αποδοχές στους εργαζόμενους, οι οποίοι με καλοπιστία και εξαντλώντας κάθε όριο αντοχής περιμένουν να υλοποιηθούν οι υποσχέσεις της εργοδοσίας.

Οι Ενώσεις ζητούν:

Την άμεση καταβολή και εξόφληση όλων των δεδουλευμένων αποδοχών (εξόφληση Μαΐου και Ιουνίου) των εργαζομένων στην εφημερίδα «ΙΣΟΤΙΜΙΑ» και την ιστοσελίδα « isotimia . gr ».
Η ανακοίνωση για την Espresso

Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ, της ΕΣΠΗΤ, της ΕΠΗΕΑ και της ΕΤΗΠΤΑ αποφάσισαν την κήρυξη 48ωρης απεργίας όλων των δημοσιογράφων, των διοικητικών υπαλλήλων και των τεχνικών, οι οποίοι εργάζονται στην εφημερίδα « ESPRESSO » από τις 14.00 της Τρίτης, 24 Ιουλίου έως τις 14.00 της Πέμπτης, 26 Ιουλίου 2012.

Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν την παράνομη και αντεργατική συμπεριφορά, που επιδεικνύει η εργοδοσία της εφημερίδας « ESPRESSO », η οποία αφήνει απλήρωτους τους συναδέλφους.

ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΖΗΤΟΥΝ:

• Να καταβληθούν αμέσως οι οφειλόμενες δεδουλευμένες αποδοχές σε όλους τους συναδέλφους μας δημοσιογράφους, διοικητικούς υπαλλήλους και τεχνικούς.

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

Πρόεδρος της ΕΙΙΡΑ ο Π. Κωστάκης

Νέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθήνων. Πρόεδρος εξελέγη  Παναγιώτης Κωστάκης (KISS FM) αντιπρόεδρος  η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου ( ΕΝ ΛΕΥΚΩ ), γενικός γραμματέας η Αγγέλα Κακαουνάκη ( ΣΚΑΪ ), ταμίας ο  Σταύρος Γεωργάκης ( GALAXY 92 ) και μέλη οι, Θεοχάρης Φιλιππόπουλος ( ATHENS DEE JAY ), Ανδρέας Γιαννίκος ( NRJ RADIO ) και Χρήστος Μπάρλας ( REAL FM . Αναπληρωματικά μέλη εξελέγησαν οι,  Κώστας Φωτόπουλος (ΔΙΕΣΗ )Σπύρος Σταμούλης ( ΑΝΤΕΝΝA ) και Θάνος Ανδριόπουλος ( SFERA )

Ο Παναγιώτης Ψυχάρης επικεφαλής του “Άργος”

Νέο διοικητικό σχήμα  και στο πρακτορείο διανομής Τύπου “Άργος” .

Πρόεδρος   εξελέγη  στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας ο  Παναγιώτης Στ. Ψυχάρης ενώ και επίσημα πλέον ανέλαβαν καθήκοντα οι  Κ. Λαζαρίδης και Μ. Ηλιόπουλος. Οι αρμοδιότητές τους ως Διευθύνοντες Σύμβουλοι του πρακτορείου θα είναι διακριτές, αφού  ο κ. Μ. Ηλιόπουλος αναλαμβάνει το δίκτυο και τα logistics, ενώ ο κ. Κ. Λαζαρίδης αναλαμβάνει τους εμπορικούς και οικονομικούς τομείς.



Το ΔΣ αποτελείται πλέον από τους εξής: Παν. Ψυχάρης, Μαρ. Τεγοπούλου, Θεοχ. Φιλιππόπουλος, Αντ. Λυμπέρης, Κωστ. Λαζαρίδης, Μιλτ. Ηλιόπουλος, Νικ. Πεφάνης, Γ. Ανεμοδουράς, Π. Καπνιστός, Ανδρ. Κουρής.


typologies.gr

Θα δείξει η ΕΡΤ το Champions League;

UEFA Champions League - Match Day 1 Emirates S...
. (Photo credit: Wikipedia)
Η «καυτή πατάτα» της σύμβασης ΕΡΤ-Champions League  που υπέγραψε η διοίκηση Ταγματάρχη- Στεφάνου θα περάσει στη νέα διοίκηση που θα οριστεί τις επόμενες μέρες.

Ο πολιτικός προϊστάμενος της ΕΡΤ, υφυπουργός επικρατείας Σίμος Κεδίκογλου, ο οποίος και κατέθεσε στην εισαγγελία για τη συμφωνία, πρέπει να αποφασίσει το μέλλον της.

Αν θα την υλοποιήσει, αν θα την επαναδιαπραγματευτεί ή αν θα την ακυρώσει. Κι όλα αυτά το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα,  καθώς έρχεται  ο Αύγουστος του  Champions League. Η nova είναι η σίγουρη.

Το ερώτημα είναι ποιοι θα είναι  το δεύτερο κανάλι που θα δείξει τους αγώνες.


media-industry
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 21 Ιουλίου 2012

Μπιζόγλη αντι Χούκλη στο καθημερινό δελτίο του ANT1

Από Δευτέρα 30 Ιουλίου το καθημερινό δελτίο του ANT1 δίνει την σκυτάλη στην Ρίτσα Μπιζόγλη.

Η Μαρία Χούκλη θα φύγει για διακοπές και θα την αντικαταστήσει η Ρίτσα Μπιζόγλη που παρουσιάζει τα κεντρικά δελτία ειδήσεων τα Σαββατοκύριακα.

Η παρουσιάστρια θα βρεθεί απέναντι από τον Νίκο Στραβελάκη που παρουσιάζει τα δελτία ειδήσεων του Mega τα Σαββατοκύριακα, αλλά τώρα αντικαθιστά την Όλγα Τρέμη στα καθημερινά δελτία.

Η πάσχουσα ΕΣΗΕΑ

Πάσχος Μανδραβέλης
Tης Μαριας Κατσουνακη/ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Το σημερινό σχόλιο θα μπορούσε να είναι αναξιόπιστο και μόνο από το γεγονός ότι αναφέρεται σε συνάδελφο, με τον οποίο συστεγαζόμαστε στην ίδια εφημερίδα. Επιπλέον, οτιδήποτε αφορά στη δημοσιογραφική κοινότητα, απαξιωμένη τα τελευταία χρόνια –δίκαια και άδικα–, προκαλεί χλευασμό, καχυποψία, διφορούμενα σχόλια από τους αναγνώστες. Οι ισορροπίες είναι εύθραυστες, οι εποχές φέρνουν στην επιφάνεια πολλά λασπόνερα, η ανεργία αθέμιτους ανταγωνισμούς, η ιδεολογική απόκλιση γεννάει ψυχικά τέρατα και λεκτικούς κανιβαλισμούς.

Η πειθαρχική δίωξη του Πάσχου Μανδραβέλη από το αρμόδιο όργανο της ΕΣΗΕΑ ξεκίνησε πριν από επτά μήνες. Τότε, οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ απεργούσαν επί μακρόν και το κρατικό κανάλι εξέπεμπε υποτυπωδώς. Ενα άρθρο του Π. Μανδραβέλη, αποδομητικό για τη λειτουργία του καναλιού («πήρε κανείς είδηση ότι εδώ και μία εβδομάδα δεν έχουμε ΕΡΤ; Ελειψε σε κανέναν;» αναρωτιόταν μεταξύ άλλων), προκάλεσε την οργή συνδικαλιστικών εκπροσώπων του σταθμού και την καταγγελία τους στην ΕΣΗΕΑ. Η τριβή κατέληξε σε πρόσφατη απόφαση για τρίμηνη διαγραφή του δημοσιογράφου από την ΕΣΗΕΑ. Τι σημαίνει αυτό; Το βασικότερο: η επανάληψη ίδιου αδικήματος επιφέρει οριστική διαγραφή από την Ενωση Συντακτών.

Ας υποθέσουμε ότι ο κ. Μανδραβέλης είχε άδικο στην άποψή του. Προσωπικά, ανήκω σε εκείνους που τους «έλειπε η ΕΡΤ», τη θεωρούν ουσιώδη κρίκο της δημοκρατικής πολυφωνίας και ανεξιθρησκείας, απαραίτητη σε ένα πλήρως ιδιωτικοποιημένο τηλεοπτικό τοπίο, αν καλόπιστα δεχτούμε ότι δεν την επηρεάζουν δραστικά, κομματικά, συντεχνιακά ή ακόμη και επιχειρηματικά συμφέροντα.

Ομως, το θέμα μας δεν είναι η ΕΡΤ ως ποιότητα προγράμματος, αλλά το συνδικαλιστικό μας όργανο ως αξιόπιστη λειτουργία. Προστατεύει και πώς τα συμφέροντα των εργαζομένων; Ποινικοποιώντας την άποψη εκείνων με τους οποίους ορισμένοι διαφωνούν; Και το δημοσιογραφικό παρακράτος της διαπλοκής και του payroll, πότε την απασχόλησε σοβαρά ώστε να συμβάλει στην αποκάλυψη προσώπων, να βάλει όρια και όρους στον τρόπο άσκησης αυτού του, δυσοίωνου πλέον, επαγγέλματος; Οι συλλογικές συμβάσεις και μισθολογικές διεκδικήσεις μπορούν να σταθούν από μόνες τους (οι καιροί έδειξαν τα δόντια τους) όταν οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι, με επικεφαλής τον συνδικαλιστικό τους φορέα, τραβάμε το χαλί κάτω από τα πόδια μας;

Η εποχή ενισχύει τα ξεκαθαρίσματα λογαριασμών. Οχι όμως για να ανοίξουμε άλλους, λογοκριτικούς, εκφοβιστικούς, διαλυτικά παρεμβατικούς, ανεπανόρθωτα διχαστικούς.

Καταχρηστική η επιβολή εκ περιτροπής εργασίας σε εκδοτικό συγκρότημα

Με μία απόφαση η οποία μάλλον θα αποτελέσει νομολογία για τα εργασιακά δεδομένα, ο Άρειος Πάγος έκρινε καταχρηστική την εφαρμογή της εκ περιτροπής εργασίας σε εργαζόμενους του ομίλου επιχειρήσεων της εφημερίδας "Μακεδονίας".

Η υπόθεση αφορά σε περίπου διακόσιους δημοσιογράφους, τεχνικούς, διοικητικούς υπαλλήλους, κ.α. εργαζόμενους, στις εταιρίες "Μακεδονική Εκδοτική Εκτυπωτική ΑΕ" και "Εκδοτική Θεσσαλονίκης Μονοπρόσωπη ΕΠΕ" στους οποίους η εργοδοσία επέβαλε σύστημα εκ περιτροπής εργασίας, το Φεβρουάριο του 2011.

Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις πραγματοποίησαν 48ωρες απεργίες, σε ένδειξη διαμαρτυρίας, να και το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης έκρινε παράνομες τις κινητοποιήσεις, θεωρώντας ότι ανήκει στο διευθυντικό δικαίωμα του εργοδότη η ευχέρεια επιβολής της εκ περιτροπής εργασίας και ότι η απεργία δεν μπορεί να έχει αίτημα της επίλυσης μιας νομικής διαφοράς.

Όμως, το Εφετείο Θεσσαλονίκης ακύρωσε την πρωτόδικη απόφαση, έκρινε νόμιμη την απεργία και το Ανώτατο Δικαστήριο την επικύρωσε, γεγονός που δίνει το δικαίωμα στους εργαζόμενους να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη, για να διεκδικήσουν, αυτή τη φορά, αναπλήρωση των εισοδημάτων που έχασαν, εξαιτίας των μειώσεων στους μισθούς τους.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, του Β1 Πολιτικού Τμήματος του Αρείου Πάγου (αρ.468/2012), επιβλήθηκε καταχρηστικά στους εργαζόμενους των εφημερίδων "Μακεδονία", "Θεσσαλονίκη", "Σπόρ του Βορρά" και των άλλων εντύπων του ιστορικού εκδοτικού συγκροτήματος, το σύστημα της εκ περιτροπής εργασίας, που είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των μισθών, από 20%, έως 60%.

"Με τον τρόπο αυτό μετακυλίστηκε από την εργοδοσία η αντιμετώπιση της οικονομικής ζημίας των επιχειρήσεών της για την επέλευση της οποίας ευθύνεται κυρίως, η ίδια και οι επιλογές των οργάνων της και όχι οι εργαζόμενοι, που δεν μπορούν πλέον να αντιμετωπίσουν τα έξοδα επιβίωσης της οικογένειάς τους", αναφέρεται μεταξύ άλλων στην απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου.

Να σημειωθεί, ότι πριν την εφαρμογή του μέτρου της εκ΄ περιτροπής εργασίας οι εκπρόσωποι της εργοδοσίας απηύθυναν πρόσκληση στα συνδικαλιστικά σωματεία των δημοσιογράφων, τεχνικών και διοικητικών υπαλλήλων, για διαβούλευση, αλλά οι συζητήσεις δεν καρποφόρησαν.

Επίσης, και οι δύο εκδοτικές εταιρίες, πριν καθιερώσουν την εκ περιτροπής εργασία, συμφώνησαν με διευθυντικά τους στελέχη, μείωση των αποδοχών τους, κατά 20% και 30%, γεγονός που, όπως αναφέρει η απόφαση, δεν αποτελεί υποχρέωση των εργαζομένων να δεχθούν αντίστοιχες μειώσεις μισθών.


 news247.gr

Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

20 απολύσεις στον ALPHA!

Mαχαίρι στον ALPHA σε ανταποκριτές και τεχνικούς! Διαβάστε ποιοί απολύονται και τι θα συμβεί με τους ανταποκριτές στην επαρχία!

Δύσκολη ημέρα η σημερινή για τους εργαζόμενους στον ALPHA. Η απόφαση της νέας διοίκησης είναι να κλείσει οριστικά, από αύριο κιόλας το γραφείο στη Θεσσαλονίκη.

Παραμένουν για να δουλεύουν από το σπίτι τους οι δημοσιογράφοι Σούζη Καζατζίδου,Χρήστος Στεφανής και Αφροδίτη Σπηλιώτη, ενώ απολύονται οι Εύη Καλίνη, Δήμητρα Τζιότζου και Γιώργος Χαλβατζιώτης, καθώς και όλοι οι τεχνικοί της Θεσσαλονίκης, εκτός από έναν!

Επίσης απομακρύνονται άρον άρον και οι ανταποκριτές από Λάρισα και Γιάννενα.

Παρατράγουδα σε διεύθυνση της ΕΡT...

Παρατράγουδα σε διεύθυνση της ΕΡT από την επιμονή της Συγγρού να τοποθετήσει τον Φαραντόπουλο. Γκρίνια, αλλά και παρατράγουδα έχει προκαλέσει στην Αγία Παρασκευή και όχι μόνο, η πρόθεση της Συγγρού να τοποθετήσει τον υπάλληλο της ΕΡΤ, Ηλία Φαραντόπουλο στη θέση του... γενικού διευθυντή διαχείρισης και προσωπικού που κατέχει σήμερα ο Ευάγγελος Λουριδάς. Αιτία, η 25ετή και πλέον πορεία του συγκεκριμένου υπαλλήλου της ΕΡΤ. Κυρίως όμως, η παραίτησή του από την εταιρία πριν κάποια χρόνια για να ακολουθήσει με συγγενικό του πρόσωπο επιχειρηματική καριέρα, η αποτυχία του και η επιστροφή του μετά από μια διετία στην Αγία Παρασκευή προσκομίζοντας ιατρικά δικαιολογητικά! Για πολλούς αυτή του η στάση δεν εμπνέει εμπιστοσύνη για να τοποθετηθεί στη συγκεκριμένη θέση και επιπλέον δεν αποδεικνύει πίστη προς την υπηρεσία και τη δημόσια τηλεόραση!

Πηγή: enimerosi24.gr

Δικαιώθηκε δημοσιογράφος του ραδιοφώνου FM100

Απόφαση που δικαιώνει δημοσιογράφο και υποχρεώνει τη Δημοτική Εταιρεία Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας του δήμου Θεσσαλονίκης να τον επαναφέρει στη θέση του εξέδωσε το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης. 

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για το δημοσιογράφο Γιώργο Αδάμ, πρώην μέλος του δ.σ. της ΕΣΗΕΜ-Θ ο οποίος είχε απολυθεί από τη θέση του προϊσταμένου του ραδιοφώνου FM100 μετά την εκλογή του Γιάννη Μπουτάρη στo δήμο Θεσσαλονίκη.

Ο δημοσιογράφος προσέφυγε στη δικαιοσύνη με τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων και το δικαστήριο έκρινε ότι ο δημοσιογράφος πρέπει να επανέλθει στη θέση του μέχρι η υπόθεση να κριθεί στην ουσία της όσον αφορά στη νομιμότητα της απόλυσης.


http://www.seleo.gr

Ποιά είναι τα 21 ψηφικά κανάλια που χρειάζονται από σήμερα αποκωδικοποιητή [λίστα]

Διεκόπη από σήμερα η εκπομπή αναλογικού σήματος από το Υμηττό και όσοι δεν έχουν τηλεοπτικούς δέκτες με ενσωματωμένο αποκωδικοποιητή θα πρέπει να έχουν προμηθευτεί εξωτερικό δέκτη με τεχνολογία MPEG 4.

Από σήμερα λοιπόν, στην ψηφιακή εποχή έχουν περάσει τα εξής κανάλια:

Alpha, ANT1, Μακεδονία, Mega, Skai, Star, Attica Tv, Extra, High Tv, Nickelodeon, Mad, MTV Greece, bib, Blue Sky, Channel 9, Kontra Channel, ΤηλεΑστυ, Sport Tv, Sunny.

Παράλληλα, από την ίδια ψηφιακή πλατφόρμα μεταδίδεται το σήμερα των 3 καναλιών της ΕΡΤ (ΝΕΤ, ΕΤ1, ΕΤ3) και της ERT HD καθώς και οι πέντε ραδιοφωνικοί της σταθμοί. Ειδικά για τα κανάλια της ΕΡΤ θα συνεχιστεί παράλληλα και η εκπομπή αναλογικού σήματος έως τις 17 Αυγούστου ημερομηνία λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου.

Επίσης, από την πλατφόρμα μεταδίδονται τα κανάλια Euronews και ΤV 5.

Να σημειωθεί ότι το αναλογικό σήμα που εκπέμπεται από την Πάρνηθα δεν έχει διακοπεί ακόμη.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2012

Σύλληψη δημοσιογράφου της Sun

Ένας δημοσιογράφος που εργάζεται για την εφημερίδα ταμπλόιντ Sun του μεγιστάνα Ρούπερτ Μέρντοκ συνελήφθη την Πέμπτη στο πλαίσιο της έρευνας σχετικά με τις υποκλοπές τηλεφωνικών επικοινωνιών από δημοσιογράφους.

Ο ρεπόρτερ, που δεν κατονομάζεται, συνελήφθη στο σπίτι του στο βόρειο Λονδίνο περίπου στις 6:30 το πρωί, ανακοίνωσε η Σκότλαντ Γιαρντ. Ο όμιλος News International, η βρετανική θυγατρική του ομίλου News Corp του Μέρντοκ, επιβεβαίωσε ότι εργάζεται για την Sun.

Η σύλληψη αυτή είναι η έβδομη που γίνεται στο πλαίσιο της επιχείρησης Tuleta, που ερευνά τις παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής προσωπικοτήτων από δημοσιογράφους.

Η επιχείρηση αυτή γίνεται παράλληλα με την κύρια έρευνα σχετικά με τις κατηγορίες για τηλεφωνικές υποκλοπές από δημοσιογράφους της News International, που είναι γνωστή ως επιχείρηση Weeting, και την έρευνα για τις δωροδοκίες δημόσιων λειτουργών από δημοσιογράφους.

Συνολικά σχεδόν 70 άνθρωποι έχουν συλληφθεί στο πλαίσιο των τριών ερευνών που συνεχίζονται.

Η πρώην διευθύντρια της εφημερίδας News of the World Ρεμπέκα Μπρουκς, ο σύζυγός της και τέσσερις ακόμη εργαζόμενοι στη News International κατηγορούνται για παρακώλυση της δικαιοσύνης καθώς φέρονται να απέκρυψαν στοιχεία σχετικά με την έρευνα από την αστυνομία.
Enhanced by Zemanta

Ποιός είναι ο ανθύπατος του ΔΝΤ Μπομπ Τράα που άνοιξε βεντέτα με το «Βήμα»

Τον Οκτώβριο του 2010, λίγο μετά το πρώτο μνημόνιο έφτασε στην Ελλάδα, προερχόμενος από το Εκουαδόρ ο Ολλανδός τεχνοκράτης Μπομπ Τράα, ως ύπατος επιτετραμμένος του ΔΝΤ στη χώρα μας που θα εποπτεύει για την εφαρμογή των συμφωνιών με την Τρόικα και θα προτείνει συγκεκριμένα μέτρα προς τους εργοδότες του για την Ελλάδα.
Από το Εκουαδόρ όμως δεν έφυγε με τις καλύτερες συνθήκες. Στην ουσία φυγαδεύθηκε καθώς πολλές οργανώσεις είχαν ήδη ζητήσει τη σύλληψη και την απέλασή του με το αιτιολογικό ότι είχε παραβιάσει το νόμο περί μετανάστευσης, λόγω της ανάρμοστης συμπεριφοράς του ως επισκέπτης.
Μικρό χρονικό διάστημα μετά την έλευση του στην Ελλάδα και τις πρώτες του δημόσιες παρεμβάσεις ο κ. Τράα άρχισε να δέχεται, όπως έχει αποκαλύψει στο παρελθόν η εφημερίδα «Δημοκρατία» απειλές κατά της ζωής του.
Τότε ήταν που μετακόμισε από το πρώτο σπίτι που είχε νοικιάσει στο Κολωνάκι σε μονοκατοικία μεταξύ Φιλοθέης και Ψυχικού το οποίο φρουρείται με πρωτοφανή δύναμη της ΕΛ.ΑΣ. όλο το 24ωρο.
Εξάλλου, με δαπάνες του ελληνικού δημοσίου, περιμετρικά έχουν υψωθεί τοίχοι προκειμένου να προστατευθεί ο κ. Τράα από ελεύθερους σκοπευτές.
Ο ίδιος, περνά όλο τον ελεύθερο χρόνο του στο σπίτι του και όταν κυκλοφορεί αυτό γίνεται μόνο με σωματοφύλακες κάτι το οποίο, όπως λέει ο ίδιος τον ενοχλεί σε μια χώρα της Ευρωζώνης.
Δειπνώντας μάλιστα με Ελληνες επιχειρηματίες εκμυστηρεύτηκε ότι είναι έγκλειστος στο σπίτι του «γιατί δεν θέλει να γυρίσει στην Ολλανδία μέσα σε φέρετρο»!
Η βεντέτα του με την εφημερίδα «Το Βήμα» ξεκίνησε πριν λίγες εβδομάδες όταν κάλεσε στο γραφείο του στην οδό Αμερικής το δημοσιογράφο της εφημερίδας, Ζώη Τσώλη, προκειμένου να τον εγκαλέσει για δημοσίευμά του και να τον απειλήσει ότι θα σταματήσει η ροή πληροφοριών προς την εφημερίδα:
Εχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε το διάλογο όπως αυτός καταγράφηκε μέσα από τις στήλες της εφημερίδας. Σε πρώτο πρόσωπο από τον δημοσιογράφο.
«Αγαπητέ κύριε Τσώλη, Εχουμε διαβάσει το άρθρο σας για την απασχόληση στο Δημόσιο "Ποιοι έριξαν έξω το μνημόνιο" που δημοσιεύθηκε στις 24 Ιουνίου. Ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας του ΔΝΤ στην Αθήνα κ. Μπομπ Τράα θα εκτιμούσε να περάσετε από το γραφείο του ώστε να συζητήσουμε περαιτέρω το θέμα σας και την κάλυψή του.» Mε αυτό το e-mail που έλαβα την περασμένη Τρίτη μετά το ρεπορτάζ της προηγούμενης Κυριακής για τις προσλήψεις που έγιναν στο Δημόσιο τη διετία 2010 - 2011 και τους υπουργούς της προηγούμενης κυβέρνησης οι οποίοι παρά τους περιορισμούς και την κατάσταση που βρισκόταν η χώρα είχαν αυξήσει τον αριθμό των εργαζομένων στον τομέα τους, ξεκίνησε μια πρωτόγνωρη εμπειρία, αποκαλυπτική για τον ρόλο και το ύφος της εξουσίας που ασκεί το ΔΝΤ τα τελευταία δύο χρόνια στη χώρα μας.
Αποδέχθηκα την πρόσκληση του ολλανδού εκπροσώπου και την Τετάρτη στις 5.30 το απόγευμα βρέθηκα στο κτίριο της Τράπεζας της Ελλάδος, στην οδό Αμερικής 3, όπου στον 8ο όροφο έχει εγκατασταθεί το ΔΝΤ.
Μετά τον πρώτο έλεγχο στοιχείων ταυτότητας στην είσοδο, η ασφάλεια του κτιρίου ειδοποίησε το γραφείο του για την έλευσή μας. Η ελληνίδα γραμματέας του κατέβηκε στο ισόγειο, με συνόδευσε στον 8ο όροφο για να ανοίξει με το ηλεκτρονικό κλειδί την πόρτα πίσω από την οποία είναι εγκατεστημένη η μόνιμη αντιπροσωπεία του ΔΝΤ.
Αφού με... παρέδωσε στον έλληνα οικονομολόγο της αντιπροσωπείας, ο οποίος έστειλε το «προσκλητήριο»-e-mail, οδηγήθηκα στο βάθος του διαδρόμου, σε μια αίθουσα συσκέψεων μ' ένα μακρύ τραπέζι.
Τους συστήθηκα, καθήσαμε....
Στο κέντρο ο Ολλανδός, πλαισιωμένος από δύο βοηθούς του, κι εγώ ακριβώς απέναντι. Δίπλα μου ο Ελληνας ο οποίος συμμετέχει ως συνοδός στις τεχνικές αποστολές του ΔΝΤ, πρόθυμος να βοηθήσει.
«Πού βρήκες το έγγραφο;»
Ο Ολλανδός έβραζε, φαινόταν στο χρώμα του προσώπου του. Φυλλομετρούσε τα χαρτιά του, διάβαζε τη μετάφραση του ρεπορτάζ στα αγγλικά και τις σελίδες της έκθεσης που είχε δημοσιεύσει «Το Βήμα».
Εδειχνε σαν να προσπαθούσε να συγκρατηθεί. Η πρώτη φράση που κατάφερε να πει ήταν:
- Πού βρήκες αυτό το έγγραφο;
- Λάθος ερώτηση σ' έναν δημοσιογράφο, ήταν η απάντησή μου. Αυτή που θα έδινε κάθε δημοσιογράφος που σέβεται τον κόσμο και τον εαυτό του.
- Αυτή η έκθεση είναι δική μου, ποιος σας την έδωσε; συνέχισε ο μικρός Ολλανδός δικαιώνοντας τις φήμες και τα προσωνύμια που τον ακολουθούν στην έδρα του ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον και στις χώρες απ' όπου πέρασε ως ελεγκτής. Η αγωγή μας και μόνο δεν επιτρέπει να τα μεταφέρουμε...
Ισως εκείνη τη στιγμή έπρεπε να φύγω. Το σκέφτηκα, δίστασα, κάτι δεν με άφησε, ίσως η δημοσιογραφική περιέργεια για το πού μπορεί να φθάσει....
Ο Ολλανδός σε ρόλο ανακριτή συνέχισε με επίμονες διαδοχικές ερωτήσεις...
- Πώς κάνατε την έρευνα; Πού βρήκατε την έκθεση; Πού βρήκατε τα στοιχεία για τις προσλήψεις που έγιναν το 2010;
Το κλίμα βάραινε. Του αντεπιτέθηκα.
- Μα δέκα χρόνια ερχόσαστε στην Ελλάδα και δεν καταλάβατε τι έγινε. Ούτε τότε που ήσασταν ελεγκτής, ούτε τώρα, δύο χρόνια που αυξήσατε τους φόρους, μειώσατε μισθούς και συντάξεις, το κονδύλι για τη μισθοδοσία δεν πέφτει.
Εκείνος με κοίταζε με παγωμένο βλέμμα...
Ηταν προφανές ότι ο Ολλανδός δεν ήθελε να αντιληφθεί ούτε το ρεπορτάζ ούτε να αναγνωρίσει τα δημοσιευμένα στοιχεία των προϋπολογισμών από το 2009 ως και σήμερα που αποκαλύπτουν ότι προσλήψεις και διορισμοί δεν σταμάτησαν ποτέ.
Ηταν σαν να μην ήθελε καν να ακούσει ότι με την αστοχία των πολιτικών που εφαρμόστηκαν στη χώρα μας και με το κύμα συνταξιοδοτήσεων που ξέσπασε μετά την προσφυγή στο ΔΝΤ και στο μνημόνιο το Δημόσιο πληρώνει περισσότερους ανθρώπους (είτε ως μισθωτούς είτε ως «διωγμένους» συνταξιούχους) απ' ό,τι πριν.
Οι παριστάμενοι έλληνες βοηθοί του τα έχασαν από την τροπή της συνάντησης... Συνέχισα:
- Στο ρεπορτάζ εμάς μας ενδιαφέρει η μεγάλη εικόνα. Γιατί απέτυχε το μνημόνιο, τι έγινε λάθος και πληρώνουμε χωρίς αποτέλεσμα;
Ο ίδιος σκάλιζε τα χαρτιά του και ρωτούσε:
- Γιατί αναφερθήκατε στους υπουργούς, εμείς δεν λέμε τίποτε για κανέναν υπουργό, είναι συνεργάτες μας...
Κι όταν επισημάναμε ότι τις ευθύνες τις δείχνουν οι αριθμοί της έκθεσής του τότε εξεμάνη:
- Δεν θα μιλήσουμε ξανά στο «Βήμα». Νομίζαμε πως είσαστε επίσημη εφημερίδα του ΠαΣοΚ. Εχουμε άλλες εφημερίδες που γράφουν ακριβώς τα στοιχεία μας.
- Πάλι λάθος κάνατε, ήταν η απάντηση... Το «Βήμα» είναι η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας, δεν είναι όργανο κανενός...
Η συνάντηση έφτασε στο τέλος της...
Σηκωθήκαμε, δεν άπλωσα ούτε εγώ ούτε αυτός το χέρι... αλλά τον ρώτησα:
- Αλήθεια, πόσες προσλήψεις έγιναν τη διετία...
Δεν ήθελε να απαντήσει... Ψέλλισε: Οχι πάντως 70.000.
Από τότε υπάρχουν συνεχή δημοσιεύματα για τον κ.Τράα ενώ το θέμα έχει πάρει διεθνείς διαστάσεις καθώς έχουν εκδοθεί ανακοινώσεις σε βάρος του εκπροσώπου του ΔΝΤ από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων
Σήμερα, ανάλογη ανακοίνωση εξέδωσε και ο SEEMO, η Οργάνωση για τα ΜΜΕ της Νότιο-Ανατολικής Ευρώπης, που έχει την έδρα της στην Βιέννη και είναι μέλος του Διεθνούς Ινστιτούτου Τύπου (ΙΡΙ).

Το Euronews και στα γαλλικά

Στο μεταδιδόμενο (μέσω της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης της ΕΡΤ) πρόγραμμα του Euronews, πέραν της αγγλόφωνης έχει ενεργοποιηθεί  και η γαλλόφωνη έκδοση. Όσοι επιθυμούν την γαλλόφωνη έκδοση του Euronews μπορούν να την ενεργοποιήσουν από το τηλεχειριστήριο ή από το μενού του ψηφιακού τους δέκτη. Υπενθυμίζεται ότι το ελληνόφωνο  κανάλι του Euronews αναμένεται να εκπέμψει το πρόγραμμά του το Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους.

Από τις 25 Ιουλίου 2012 ξεκινά από το Κέντρο Εκπομπής Ακαρνανικών η ψηφιακή μετάδοση του «μπουκέτου» της ΕΡΤ  με τα προγράμματα ΒΟΥΛΗ, BBC WORLD, DEUTSCHE WELLE και RIK SAT, από τον δίαυλο 46 (674 MHz). Οι τηλεθεατές που επιθυμούν να λαμβάνουν τα ανωτέρω προγράμματα πρέπει να επανασυντονίσουν τους ψηφιακούς δέκτες τους προσθέτοντας το κανάλι 46. Η περιοχή κάλυψης των Ακαρνανικών περιλαμβάνει το Αγρίνιο, τη Λευκάδα, την Πρέβεζα και γενικότερα μεγάλο μέρος της Δυτικής Ελλάδας. Υπενθυμίζεται ότι η ψηφιακή μετάδοση από τα Ακαρνανικά των προγραμμάτων ΝΕΤ, ΕΤ1, ΕΤ3 και ERT HD της ΕΡΤ έχει ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο του 2011 (δίαυλος 28).
Enhanced by Zemanta

Με 3μηνη διαγραφή τιμωρήθηκε ο Πάσχος Μανδραβέλης της «Καθημερινής»

Μετά την επίπληξη του Πειθαρχικού Συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ για τον Στέλιο Κούλογλου έρχεται η «τιμωρία» του δημοσιογράφου της «Καθημερινής», Πάσχου Μανδραβέλη. Σε αντίθεση όμως με τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ και ιδιοκτήτη του site TVXS που «έπεσε στα μαλακά» – όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, στο συντάκτη της «Καθημερινής», Πάσχο Μανδραβέλη επιβλήθηκε 3μηνη διαγραφή!

Η απόφαση του οργάνου αναμένεται να καθαρογραφεί και στη συνέχεια θα ανακοινωθεί.

Θυμίζουμε ότι ο Πάσχος Μανδραβέλης «τιμωρήθηκε» για άρθρο του στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 10 Δεκεμβρίου 2011 με τίτλο, «Μια αδιάφορη απώλεια» που αφορούσε στην απεργία των δημοσιογράφων της ΕΡΤ.

Μεταξύ άλλων έγραφε:

«Αλήθεια! Πήρε κανείς είδηση ότι εδώ και μία εβδομάδα δεν έχουμε ΕΡΤ; Έλειψε σε κανέναν, όχι μόνο η ΕΤ1 (για την οποία κλαίνε πολλοί ότι σαν κλείσει θα χαθεί ο ελληνικός πολιτισμός), αλλά και η ΝΕΤ και η ΕΤ3; Βεβαίως όλοι συνεχίζουμε αγόγγυστα να πληρώνουμε 4,25 ευρώ μηνιαίως για υπηρεσίες που δεν ξέρουμε αν χρειαζόμαστε, αλλά σίγουρα δεν μας λείπουν. Διότι αν μας ενδιέφεραν οι εκπομπές των κρατικών καναλιών, θα υπήρχε κάποια διαμαρτυρία για την έλλειψή τους. Θα κουνιόταν έστω ένα φύλλο στη δημόσια σφαίρα».


enimerosi24.gr

Νέα 10ημερη απεργία στο ραδιόφωνο του Alpha

Νέα δεκαήμερη απεργία ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι στο ραδιόφωνο του Alpha, αντιδρώντας με τον τρόπο αυτό στις απολύσεις που έχουν σημειωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στον σταθμό.

Aκολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Με 10ήμερη απεργία στον ραδιοσταθμό «ALPHA 98,9» συνεχίζουν οι τεχνικοί ραδιοφωνίας αντιδρώντας στις απολύσεις συναδέλφων

Η Γενική Συνέλευση της ΕΤΕΡ, απαντώντας στις καθυστερήσεις πληρωμής των δεδουλευμένων, στις εκδικητικές απολύσεις τεχνικών, στο κλίμα τρομοκρατίας εναντίον των εργαζομένων από την διοίκηση του ραδιοσταθμού «ALPHA 98,9» και μετά την συνεχιζόμενη αδιάλλακτη και προκλητική στάση της τελευταίας κατά την διάρκεια της δεύτερης διαβούλευσης στον ΟΜΕΔ, αποφάσισε την κήρυξη: 10ήμερης απεργιακής κινητοποίησης από την ώρα 6.00η της Πέμπτης 19ης Ιουλίου 2012 μέχρι και την 06.00η ώρα της Κυριακής 29ηςΙουλίου 2012, στον ραδιοφωνικό σταθμό «ALPHA 98,9» με αιτήματα:

- Την καταβολή των χρωστούμενων δεδουλευμένων στους εργαζόμενους Τεχνικούς (ηχολήπτες και ηλεκτρονικούς) του ραδιοσταθμού.

- Την επαναπρόσληψη των συναδέλφων μας, οι οποίοι απελύθησαν επειδή δεν δέχθηκαν μειώσεις μισθού,  κατά παράβαση της ισχύουσας Διαιτητικής Απόφασης 8/23-2-2012 του ΟΜΕΔ με αριθμ. Πρωτ. ΟΜΕΔ: 162, και Πράξη κατάθεσης στο Υπουργείο Εργασίας, 7/28-2-2012.  Επιπροσθέτως ο ένας διώκεται λόγω της ιδιότητός του ως συνδικαλιστικούεκπροσώπου της Ενώσεώς μας στον ραδιοσταθμό ALPHA 98.9.

- Την παύση του κλίματος τρομοκρατίας και απειλών για απολύσεις προς τους τεχνικούς του ραδιοσταθμού ALPHA 98.9.

Καλούμε την Διοίκηση του ραδιοσταθμού « ALPHA 98,9» να σταματήσει την τακτική της παραβίασης της ΣΣΕ μας και των πιέσεων στους εργαζόμενους.

Καλούμε το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας και την Πολιτεία να παρέμβουν δραστικά ώστε να σταματήσει το φαινόμενο της καθυστέρησης στην καταβολή των δεδουλευμένων από την εργοδοσία και των εκδικητικών απολύσεων που παραβιάζουν κατάφωρα το γράμμα, αλλά και το πνεύμα των αποφάσεων των αρμόδιων φορέων».

Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2012

Μαύρο είναι το μέλλον της «Espresso»

Μαύρο είναι το μέλλον της «Espresso» μια και οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι εδώ και δύο μήνες.

Παραπάνω δε είναι το διάστημα άνευ πληρωμών για όσους πληρώνονται με ΔΠΥ (μπλοκάκια).

Ήδη το στοιχηματικό ένθετο έβαλε λουκέτο ενώ η ιδιοκτησία επιχειρηματολογεί λέγοντας ότι περιμένει τις νομικές διαδικασίες που θα της επιτρέψουν να αποδεσμεύσει κάποια χρήματα.

«Όταν πληρώνεστε, πληρώνεστε με δανεικά!» ακούστηκε. Αλλο ένα πλήγμα στον δημοσιογραφικό κόσμο ενόψει, με μια μικρή μερίδα ανθρώπων να παίζει με τη μοίρα και τη ζωή των εργαζομένων…


 pontarisma.gr

Η Ολυμπιάδα στην ΕΡΤ

Με απευθείας και μαγνητοσκοπημένες μεταδόσεις, η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση θα καλύψει τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και διαδικτυακά τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση της τετραετίας, τους Ολυμπιακούς Αγώνες Λονδίνο 2012, που θα διεξαχθούν από τις 27 Ιουλίου έως τις 12 Αυγούστου 2012.

Με αποστολή 69 συνολικά ατόμων - 25 δημοσιογράφους, 1 σκηνοθέτη, 2 παραγωγούς και 41 τεχνικούς -  η  ΕΡΤ θα καλύψει πλήρως και τα 28 ολυμπιακά αθλήματα. Την ευθύνη σχεδιασμού, υλοποίησης και παραγωγής του τηλεοπτικού προγράμματος των Ολυμπιακών Αγώνων για την ΕΡΤ έχει ο Διευθυντής Αθλητικών Προγραμμάτων Δημήτρης Χατζηγεωργίου, ενώ στην εκπόνηση του Ολυμπιακού προγράμματος συμμετείχε ο Παναγιώτης Φιλίππου σε συνεργασία με την Δόξη Βαλιούλη.

Η ΕΤ1, η ΝΕΤ και η ΕΤ3, θα μεταφέρουν στους Έλληνες τον παλμό των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ για πρώτη φορά στην Ελλάδα η ΕΡΤ θα μεταφέρει την εικόνα των Ολυμπιακών Αγώνων σε τεχνολογία υψηλής ευκρίνειας (High Definition), μέσα από το κανάλι ERT HD. Συγκεκριμένα, η ΝΕΤ θα μεταδίδει τα κεντρικά αθλήματα (κολύμβηση, στίβο κ.α.), τις ειδικές εκπομπές, καθώς και τις Τελετές Έναρξης και Λήξης. Η ΕΤ1 μετατρέπεται για δύο εβδομάδες σε αμιγώς ολυμπιακό κανάλι, καλύπτοντας με «ζάπινγκ» όλα τα υπόλοιπα αθλήματα, με έμφαση κυρίως στις ελληνικές συμμετοχές, ενώ η ΕΤ3 θα μεταδίδει ομαδικά σπορ. Η ERT HD θα μεταδώσει σε εικόνα υψηλής ευκρίνειας αγωνίσματα, με κύριους άξονες την κολύμβηση και τον στίβο.

Κάθε βράδυ στη ΝΕΤ, αμέσως μετά των τέλος των αγωνισμάτων, θα προβάλλεται ειδική ολυμπιακή εκπομπή με όλες τις εξελίξεις της ημέρας. Ο Βασίλης Μπακόπουλος και ο Γρηγόρης Παπαβασιλείου από τα στούντιο της ΕΡΤ στην Αθήνα, καθώς και η Βιβή Δρακά και ο Στέφανος Δημητριάδης από το Λονδίνο,  αναλύουν τις μεγάλες στιγμές των αγώνων, τις προσπάθειες, τις επιδόσεις, τα ρεκόρ και τα παρασκήνια, ενώ οι απεσταλμένοι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ στην Αγγλία θα δίνουν πλούσιο ρεπορτάζ, μέσα και έξω από τους αγωνιστικούς χώρους.

Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση θα καλύψει τους Ολυμπιακούς Αγώνες και διαδικτυακά, αναμεταδίδοντας για τους εντός Ελλάδος χρήστες τα ολυμπιακά αθλήματα και μέσα από την υπηρεσία WebTV, από τα τρία αθλητικά διαδικτυακά κανάλια ERT Web Sport 1, 2 &3. Η εικόνα των Ολυμπιακών του Λονδίνου θα είναι διαθέσιμη και μέσα από λειτουργικά συστήματα i-OS και android, ενώ συνεχή πληροφόρηση για ό,τι συμβαίνει στα αγγλικά στάδια και γήπεδα θα προσφέρει η δημοσιογραφική ομάδα του www.ert.gr.

ΕΣΡ: Μπαράζ υψηλών προστίμων σε περιφερειακούς σταθμούς

Μπαράζ προστίμων, συνολικού ύψους 240.000 ευρώ, σε περιφερειακούς σταθμούς για «τυχερά τηλεπαιχνίδια» επέβαλε χθες το ΕΣΡ

Ειδικότερα, η Αρχή επέβαλε πρόστιμο 100.000 ευρώ στον περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό TRT Νομού Λαρίσης, για παραβίαση της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας για το τηλεπαιχνίδι Call for Cash, καθώς και πρόστιμο 80.000 ευρώ και 60.000 ευρώ στους τηλεοπτικούς σταθμούς Κίδων TV νομού Χανίων και Αρχιπέλαγος TV νομού Λέσβου, αντίστοιχα.

Υπενθυμίζεται ότι, πριν από μια εβδομάδα, το ΕΣΡ είχε επιβάλει την κύρωση των 100.000 ευρώ στον τηλεοπτικό σταθμό του νομού Αχαΐας Super B για την ίδια παράβαση, πράγμα που είναι ενδεικτικό των προθέσεών της Αρχής, όσον αφορά τόσο το συγκεκριμένο παιχνίδι όσο και τα παιχνίδια του είδους.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το συγκεκριμένο τηλεπαιχνίδι εμφανίζεται στους τηλεοπτικούς σταθμούς της περιφέρειας κατά κύριο λόγο με διαφορετικές ονομασίες, τακτική την οποία ακολουθούν τα κανάλια, προκειμένου να αποφύγουν τις σωρευτικές κυρώσεις.

Το Συμβούλιο έχει επισημάνει τις περιπτώσεις αυτές και προχωρά στην επιβολή υψηλών προστίμων -όπως στην προκειμένη περίπτωση-, σε μια προσπάθεια να αποφευχθούν κρούσματα απάτης σε βάρος των τηλεθεατών.

Υπενθυμίζεται ότι τα πρόστιμα στους τηλεοπτικούς σταθμούς επιβάλλονται αναλογικά με τις πωλήσεις τους και την αγορά στην οποία απευθύνονται. Το πρόστιμο, που επιβλήθηκε στα προαναφερθέντα κανάλια, είναι δυσανάλογο των μεγεθών τους, ωστόσο, όπως τονίστηκε από το ΕΣΡ, πρόκειται για υποτροπή, αφού έχουν επιβληθεί και στο παρελθόν άλλα μικρότερα πρόστιμα για την ίδια παράβαση.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ -naftemporiki.gr

Κίνδυνος να κλείσουν έως και έξι τηλεοπτικά κανάλια στη Κύπρο

Το πέρασμα της Κύπρου στην ψηφιακή τηλεόραση πριν από ένα χρόνο και κάτι μέρες (1η Ιουλίου 2011) ήταν επιτυχημένο, όμως στο σήμερα, το μέλλον της διαγράφεται  ζοφερό και δεν αποκλείεται, τώρα που ως κράτος διαθέτουμε πληθώρα συχνοτήτων, να οδηγηθούμε σε δραματική μείωση των τηλεοπτικών καναλιών.
Όπως αναφέρει σε δηλώσεις του στον «Φ» ο εκτελεστικός πρόεδρος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου, Ανδρέας Πετρίδης, ο κίνδυνος να εκτοξευθούν στα ύψη τα τέλη που επιβάλλει η Velister στα κανάλια για να μπορεί να εκπέμπει το σήμα τους, είναι πλέον ορατός και αν συμβεί κάτι τέτοιο δεν αποκλείεται η Κύπρος που διαθέτει σήμερα εννέα ιδιωτικά μη συνδρομητικά κανάλια, να μείνει με τρία μόνο.

«Η όλη υπόθεση είναι δημοσίου συμφέροντος και δηλώνω υπεύθυνα ότι η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης θα αναλάβει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για να βρεθούν πρακτικές λύσεις», τονίζει.

Το πρόβλημα στην ψηφιακή τηλεόραση έχει άμεση σχέση με το γεγονός ότι στον σχετικό πλειστηριασμό, η Velister ανέλαβε την υποχρέωση να καταβάλει στο κράτος 10 εκατομμύρια ευρώ για την άδεια που εξασφάλισε και η οποία αναμενόταν με ρεαλιστικούς υπολογισμούς να ανέλθει το πολύ στα δύο εκατομμύρια ευρώ.

Το πρόβλημα οξύνθηκε περισσότερο, όταν διαπιστώθηκε ότι η αρχική πρόβλεψη για δημιουργία 40 περίπου καναλιών που θα ήταν πελάτες της, ήταν «όνειρο απατηλό», αφού σήμερα τα κανάλια που εκπέμπουν μέσω της Velister είναι πολύ λιγότερα.

Όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής τη πλατφόρμας, Νέστορας Νεστορίδης, δεν υπάρχει εκδηλωμένο ενδιαφέρον για τη δημιουργία νέων καναλιών και αυτό αποδίδεται στην οικονομική κρίση. Η πλατφόρμα -όπως τονίζει- ανησυχεί διότι ενδεχόμενη αύξηση των τελών της, θα είναι αποτρεπτική για κάποιους είτε υφιστάμενους είτε μελλοντικούς πελάτες της.

Τα ετήσια έξοδα για να είναι στον «αέρα» ένα κανάλι είναι πολλά. Μόνο τα τέλη που καλείται να καταβάλει κάθε χρόνο στην Αρχή Ραδιοτηλεόρασης ανέρχονται στις €51.400 (τέλος που είναι σταθερό από το 1998) και στη Velister άλλες €102.000.

Σήμερα οι πελάτες της πλατφόρμας είναι 15 συνολικά κανάλια, έξι παγκύπρια κανάλια γενικού ενδιαφέροντος, τρία μουσικά και έξι συνδρομητικά της LTV. Τα έσοδα της είναι περίπου ενάμισι εκατομμύριο ευρώ το χρόνο, ενώ τα έξοδα της είναι σαφώς μεγαλύτερα, ίσως και διπλάσια.

Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Δαμασκός: Νεκροί δύο Ιρακινοί δημοσιογράφοι

Δύο Ιρακινοί, οι οποίοι ήταν, σύμφωνα με τις ιρακινές αρχές, δημοσιογράφοι, σκοτώθηκαν σε προάστιο της Δαμασκού το Σάββατο και οι... σοροί τους επαναπατρίστηκαν σήμερα στο Ιράκ, έγινε γνωστό από τις ιρακινές δυνάμεις ασφαλείας.

«Ο Άλι Τζούμπουρ αλ Καάμπι και ο Φάλαχ Τάχα σκοτώθηκαν με όπλα και μαχαίρια στη Τζαραμάνα», στα προάστια της συριακής πρωτεύουσας, δήλωσε ο συνταγματάρχης Αμπντελμπάσετ αλ Χίλο, επικεφαλής στο ιρακινό μεθοριακό πέρασμα του Αλ Ουάλιντ, στα σύνορα με τη Συρία, από όπου επαναπατρίστηκαν οι σοροί των δύο ανδρών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι δύο άνδρες έφεραν ταυτότητες της ένωσης των Ιρακινών δημοσιογράφων. Ωστόσο, ο ίδιος δεν διευκρίνισε τα μέσα ενημέρωσης στα οποία εργάζονταν.

Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2012

Πρώην αξιωματικός της αστυνομίας κατηγορείται για το φόνο της Πολιτόφσκαγια

Επίσημα απαγγέλθηκαν σήμερα κατηγορίες εναντίον του Ντμίτρι Παβλιουτσένκοφ, πρώην αξιωματικού της αστυνομίας της Μόσχας, ο οποίος βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό, για τη δολοφονία της δημοσιογράφου Άννας Πολιτόφσκαγια.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της επιτροπής έρευνας, ο Λομ-Άλι Γκαϊτουκάγεφ, ένας άνδρας τσετσενικής καταγωγής που βρίσκεται στη φυλακή, έλαβε «το 2006 τη διαταγή να σκοτώσει τη δημοσιογράφο για λογαριασμό ενός ανθρώπου η ταυτότητα του οποίου δεν έχει ταυτοποιηθεί από την έρευνα».

Γι’ αυτό το σκοπό ο Γκαϊτουκάγεφ δημιούργησε μια εγκληματική οργάνωση και στρατολόγησε έξι ανθρώπους, μεταξύ αυτών και ο Παβλιουτσένκοφ, ο οποίος ασχολήθηκε «από τον Ιούλιο ως τον Σεπτέμβριο του 2006 με το να καθορίσει πού βρίσκεται η οικία του θύματος και να παρακολουθήσει τις μετακινήσεις του, ενώ ενημέρωνε σχετικά τα άλλα μέλη της οργάνωσης», προσθέτει η ανακοίνωση χωρίς να αναφέρει την ταυτότητα των άλλων μελών της οργάνωσης.

Ο Παβλιουτσένκοφ προμηθεύτηκε επίσης τα όπλα και τα πυρομαχικά που χρησιμοποιήθηκαν στο έγκλημα, διευκρινίζει η ίδια πηγή.

Ο αξιωματικός της αστυνομίας είχε συλληφθεί τον Αύγουστο του 2011 και στη συνέχεια είχε αφεθεί ελεύθερος υπό περιοριστικούς όρους, ενώ τον Μάιο του 2012 τέθηκε σε κατ’ οίκον περιορισμό για λόγους υγείας.

Ήδη η επιτροπή έρευνας έχει ανακοινώσει ότι συνέλαβε τον Μάιο του 2011 στην Τσετσενία τον άνθρωπο που φέρεται να δολοφόνησε την Πολιτόφσκαγια, τον Ρουστάμ Μαχμούντοφ. Εξάλλου οι δύο αδελφοί του, Ιμπραγκίμ και Τζαμπράιλ, κατηγορούνται επίσης για συνέργια στο έγκλημα. Αν και απαλλάχθηκαν από δικαστήριο λόγω έλλειψης στοιχείων, το 2010 το Ανώτατο Δικαστήριο της Ρωσίας είχε παραπέμψει την υπόθεση στο εφετείο και έκτοτε έχει ανοίξει εκ νέου η έρευνα εναντίον τους.

Η Άννα Πολιτόφσκαγια, που εργαζόταν για την εφημερίδα της αντιπολίτευσης Novaia Gazeta, δολοφονήθηκε το 2006 έξω από το διαμέρισμά της στη Μόσχα για τις αποκαλύψεις της σχετικά με τις ρωσικές ωμότητες στην Τσετσενία.

Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

Δεκτή από Πρωτοδικείο Αθηνών αίτηση για κατάσχεση της περιουσίας της "Ελευθεροτυπίας"

Με απόφασή του το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, έκρινε ως δεκτή την αίτηση που είχαν καταθέσει 77 εργαζόμενοι που αιτούνταν της συντηρητικής κατάσχεσης της κινητής περιουσίας, της αντίστοιχης ακίνητης, καθώς και των σημάτων της Χ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, δεν επιτρέπεται καμία μεταβολή στην περιουσιακή κατάσταση της εταιρείας σε ότι αφορά τα παραπάνω έως και του συνολικού ποσού των 5.300.000. Η ανωτέρω δέσμευση έχει ισχύ μέχρι και την 20η Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους, τουλάχιστον.

Εν τούτοις υφίσταται δυνατότητα παράτασης κατά την προαναφερθείσα δικάσιμο και για το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί έως ότου εκδοθεί η οριστική απόφαση.

Η προσωρινή διαταγή κατά της Χ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. για ποσό 5.300.000 αφορά την κινητή και ακίνητη περιουσία, όπως και τα σήματα, για το σύνολο των δεδουλευμένων των 77 και τις αποζημιώσεις όσων εξ αυτών έχουν απολυθεί από την εφημερίδα.

ΕΕΤΤ: Διακοπή λειτουργίας παράνομων ραδιοφωνικών σταθμών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) προχώρησε πρόσφατα σε επιχειρήσεις για τον εντοπισμό και τη οριστική διακοπή λειτουργίας παράνομων... ραδιοφωνικών σταθμών στα κέντρα εκπομπής του Υμηττού και Χορτιάτη, καθώς και την καταγραφή εγκαταστάσεων και κεραιοσυστημάτων αναλογικού τηλεοπτικού σήματος στον Υμηττό.

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, η ΕΛ.ΑΣ με τη συνδρομή τεχνικών πραγματογνωμόνων της ΕΕΤΤ και παρουσία δικαστικού λειτουργού, διέκοψε τη λειτουργία και κατέσχεσε όλο τον εξοπλισμό εκπομπής σε δύο ραδιοφωνικούς σταθμούς, χωρίς διακριτικό τίτλο, οι οποίοι εξέπεμπαν παράνομα στις συχνότητες 87.5MHz και 99.8MHz από το κέντρο εκπομπής του Υμηττού, προκαλώντας παρεμβολές σε νόμιμους ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Το Περιφερειακό Γραφείο της ΕΕΤΤ στη Θεσσαλονίκη συμμετείχε σε αντίστοιχη επιχείρηση που αφορούσε ραδιοφωνικό σταθμό ο οποίος εξέπεμπε χωρίς διακριτικό τίτλο στη συχνότητα 88.7MHz από το κέντρο εκπομπής του Χορτιάτη. Για τον εν λόγο σταθμό υπήρχαν σχετικές καταγγελίες από ραδιοφωνικούς σταθμούς γειτονικών νομών αλλά και της Θεσσαλονίκης καθως προκαλούσε παρεμβολές σε νόμιμο τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό.

Τέλος η ΕΕΤΤ ολοκλήρωσε την καταγραφή των εγκαταστάσεων και των κεραιοσυστημάτων, που χρησιμοποιούνται για αναλογική εκπομπή από τους νόμιμους τηλεοπτικούς σταθμούς, στον Υμηττό. Η καταγραφή πραγματοποιήθηκε ενόψει της μετάβασης του συγκεκριμένου κέντρου στην ψηφιακή τηλεοπτική εκπομπή, στις 20 Ιουλίου 2012.

Οι σταθμοί που μέχρι τώρα έχουν άδεια ψηφιακής μετάδοσης από το ΕΣΡ είναι 14 στην Αττική και εγκρίνονται και για τον Υμηττό για τα περιφερειακά κανάλια High, Nickelodeon, Attica, Extra, MTV, Mad, Sport TV, 0-6, Kontra, Blue Sky, Channel 9, Τηλεάστυ, Body in Balance (πρώην Shop TV), Sunny Channel (πρώην Κανάλι 10).

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

5ημερη απεργία στον "Alpha 98.9"

Διαβάστε την ανακοίνωση, όπως αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΤΕΡ:

"Η Γενική Συνέλευση της ΕΤΕΡ, απαντώντας στις καθυστερήσεις πληρωμής των δεδουλευμένων, στις εκδικητικές απολύσεις τεχνικών, στο κλίμα τρομοκρατίας εναντίον των εργαζομένων από την διοίκηση του ραδιοσταθμού «ALPHA 98,9» και μετά την αδιάλλακτη και προκλητική στάση της τελευταίας κατά την διάρκεια της διαβούλευσης στον ΟΜΕΔ, αποφάσισε την κήρυξη: 5ήμερης απεργιακής κινητοποίησης από την ώρα 6.00η του Σαββάτου 14ης Ιουλίου 2012 μέχρι και την 06.00η ώρα της Πέμπτης 19ης Ιουλίου 2012, στον ραδιοφωνικό σταθμό «ALPHA 98.9» με αιτήματα:

Την καταβολή των χρωστούμενων δεδουλευμένων στους εργαζόμενους Τεχνικούς (ηχολήπτες και ηλεκτρονικούς) του ραδιοσταθμού.

Την επαναπρόσληψη των συναδέλφων μας, οι οποίοι απελύθησαν επειδή δεν δέχθηκαν μειώσεις μισθού, κατά παράβαση της ισχύουσας Διαιτητικής Απόφασης 8/23-2-2012 του ΟΜΕΔ με αριθμ. Πρωτ. ΟΜΕΔ: 162, και Πράξη κατάθεσης στο Υπουργείο Εργασίας, 7/28-2-2012. Επιπροσθέτως ο ένας διώκεται λόγω της ιδιότητός του ως συνδικαλιστικού εκπροσώπου της Ενώσεώς μας στον ραδιοσταθμό ALPHA 98.9.

Την παύση του κλίματος τρομοκρατίας και απειλών για απολύσεις προς τους τεχνικούς του ραδιοσταθμού ALPHA 98.9.

Καλούμε την Διοίκηση του ραδιοσταθμού « ALPHA 98,9» να σταματήσει την τακτική της παραβίασης της ΣΣΕ μας και των πιέσεων στους εργαζόμενους.

Καλούμε το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας και την Πολιτεία να παρέμβουν δραστικά ώστε να σταματήσει το φαινόμενο της καθυστέρησης στην καταβολή των δεδουλευμένων από την εργοδοσία και των εκδικητικών απολύσεων που παραβιάζουν κατάφωρα το γράμμα, αλλά και το πνεύμα των αποφάσεων των αρμόδιων φορέων".

Πότε λήγει το συμβόλαιο της Έλλης Στάη ;

Η Έλλη Στάη παραμένει στη ΝΕΤ ως το τέλος του 2012. Τότε λήγει το συμβόλαιό της.

 

Διαβάσαμε στην εφημερίδα " Παρασκευή & 13": " Ως το τέλος του χρόνου παραμένει η Έλλη Στάη στη ΝΕΤ, οπότε λήγει και το συμβόλαιό της με την κρατική τηλεόραση.  

 

Η δημοσιογράφος, εκτός από το κεντρικό δελτίο, θα συνεχίζει να παρουσιάζει και την εκπομπή "NΕΤWeek" η οποία πάει πολύ καλά από νούμερα τηλεθέασης.

 

Τόσο η θεματολογία της εκπομπής, όσο και ο τρόπος που αντιμετωπίζει η δημοσιογράφος το εκάστοστε θέμα, προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού".

Δικαιώνει το «Βήμα» η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων


Για τις  απειλές από τον ανώτερο αξιωματούχο του ΔΝΤ 


Στο πλευρό του Έλληνα δημοσιογράφου της εφημερίδας «Τό Βήμα» κ. Ζώη Τσώλη,  τάσσεται η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων, καθώς με ανακοίνωση που εξέδωσε την Παρασκευή καταδικάζει την συμπεριφορά του Μπόμπ Τράα, ο οποίος απείλησε ότι θα σταματήσει την ενημέρωση προς την εφημερίδα.
Ειδικότερα στην ανακοίνωσή της  η ΕΟΔ αναφέρει :
«Η ΕΟΔ καταδικάζει τις απειλές, που εκτόξευσε ανώτερος αξιωματούχος του ΔΝΤ στην Ελλάδα ότι θα διακόψει την ενημέρωση εφημερίδας, επειδή δημοσιογράφος της αρνήθηκε να αποκαλύψει την πηγή των πληροφοριών του.
Η απειλή διατυπώθηκε από τον κ. Μπομπ Τράα, ανώτερο αξιωματούχο της μόνιμης αντιπροσωπείας του ΔΝΤ στην Αθήνα, ο οποίος αντέδρασε με αυτό τον τρόπο σε ρεπορτάζ του Ελληνα δημοσιογράφου Ζώη Τσώλη, της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ».
Ο Ζώης Τσώλης στις 24 Ιουνίου, δημοσίευσε αποκλειστικό ρεπορτάζ στην εβδομαδιαία εφημερίδα, που περιελάμβανε πληροφορίες και στοιχεία για την αύξηση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων τα τελευταία δύο χρόνια σε ορισμένα υπουργεία, παρά τις αντίθετες επιταγές του μνημονίου, που έχει συμφωνηθεί με την Τρόικα, δηλαδή την Ευρωπαϊκή Ενωση, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Ο δημοσιογράφος προσκλήθηκε για να συναντηθεί με τον κ. Μπομπ Τράα, ο οποίος απερίφραστα τoυ ζήτησε να αποκαλύψει «πώς βρήκε» τα σχετικά έγγραφα, που χρησιμοποίησε στο άρθρο του. Στη συνέχεια, ο Τράα απείλησε ότι θα σταματήσει την ενημέρωση προς την εφημερίδα "ΤΟ ΒΗΜΑ", ισχυριζόμενος ότι υπάρχουν άλλες εφημερίδες, οι οποίες "μεταφέρουν με ακρίβεια" τα στοιχεία, που τους παρέχουν.
«Αυτού του είδους η συμπεριφορά από έναν υψηλόβαθμο αξιωματούχο είναι ανάρμοστη και επικίνδυνη για το επάγγελμα, η απαίτηση να αποκαλύψει ένας δημοσιογράφος την πηγή από την οποία έλαβε ακριβή στοιχεία παραβιάζει ξεκάθαρα θεμελιώδεις κανόνες της ελευθερίας του Τύπου», δήλωσε ο Αρνε Κόενιγκ, Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.
«Τη στιγμή που τα διεθνή και ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα επιβάλλουν χάρη της λιτότητας, τη συρρίκνωση των κοινωνικών δικαιωμάτων στους Ελληνες, εμείς πιστεύουμε ότι η κοινωνία πρέπει να ενημερώνεται για ότι συμβαίνει και ότι οι δημοσιογράφοι πρέπει να μπορούν να εργάζονται χωρίς πιέσεις και χωρίς φόβο», δήλωσε ο Τζιμ Μπουμέλα, Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.
Ο Ζώης Τσώλης είναι μέλος της Ενωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών ΕΣΗΕΑ μέλους της Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, η οποία προειδοποιεί επισημαίνοντας ότι «επιπλέον, αυτή η συμπεριφορά προσβάλλει σύσσωμο τον ελληνικό Τύπο».
Η Διεθνής και Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων, καλούν τους εκπροσώπους των διεθνών οργανισμών στην Ελλάδα και ιδιαίτερα τον κ. Τράα, να σεβαστούν την ελευθερία του Τύπου και τα επαγγελματικά δικαιώματα των δημοσιογράφων».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...