Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Παραιτήθηκε ο Πρέκας από το «Έθνος»

Μετά από 18 χρόνια στο «Έθνος» ο διευθυντής των ένθετων περιοδικών της εφημερίδας «TV Έθνος» και «Έθνος Out», Αντώνης Πρέκας, υπέβαλε την παραίτησή του.

Η είδηση που ανακοινώθηκε μάλιστα στη χθεσινή σύσκεψη των στελεχών της εφημερίδας επισημοποίησε όλα όσα ακούονταν τις τελευταίες μέρες στη δημοσιογραφική πιάτσα περί διαφωνίας του Αντώνη Πρέκα με ορισμένες επιλογές της διεύθυνσης της εφημερίδας.

Σε επικοινωνία του με το NEWSIT είπε πως

«ναι, πράγματι υπέβαλα την παραίτησή μου από την εφημερίδα»
-Για ποιους λόγους κύριε Πρέκα;

Γιατί έγιναν κάποιες επιλογές από τη διεύθυνση της εφημερίδας, στις οποίες δεν μου ζητήθηκε η άποψή μου και οι οποίες θεωρώ ότι είναι ιστορικό λάθος.
-Είναι αλήθεια ότι αποφασίστηκε η κατάργηση του ένθετου περιοδικού «Έθνος Out»;  

Ναι και γι’ αυτό υπέβαλα την παραίτησή μου. Πρέπει όμως να σας διευκρινίσω ότι δεν υπήρξε και δεν υπάρχει καμία ένταση στις μεταξύ μας σχέσεις. Άλλωστε μετά από 18 χρόνια αισθάνομαι ότι το «Έθνος» είναι επαγγελματική μου οικογένεια.
-Τι θα γίνει όμως με τα τηλεοπτικά βραβεία «Πρόσωπα» του «TV Έθνος»; Σας ρωτάω γιατί είστε άμεσα συνδεδεμένος με το θεσμό των βραβείων και γνωρίζω πολύ καλά ότι είναι και μία διοργάνωση την οποία αγαπάτε και στηρίζετε με προσωπικό μόχθο!

Είναι αλήθεια ότι πιστεύω πολύ στο θεσμό των βραβείων «Πρόσωπα». Εννοείται λοιπόν ότι θα συνεχίσω να είμαι σε αυτά εφόσον όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θέλουν να συνεχιστεί αυτός ο θεσμός. Σας είπα ότι δεν υπήρξε καμία ένταση ενώ οι σχέσεις με την ιδιοκτησία της εφημερίδας είναι άριστες.»
Ελπίζουμε πως ό,τι γίνει θα είναι για το καλό της εφημερίδας αφού αποδεδειγμένα ο Αντώνης Πρέκας είναι από τους ανθρώπους που τιμούν και υπηρετούν τη δημοσιογραφία! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...