Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑ

Τις αντιθέσεις του ως προς την «Αγορανομική Διάταξη του Υπουργείου Οικονομίας  Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, σχετικά με την παροχή προς τους καταναλωτές διαφημιστικών δώρων από παραγωγούς προϊόντων», που το Υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας και κυρίως η Γενική Γραμματεία Εμπορίου προχωρούν προς υπογραφή, εξέφρασε ο Σύνδεσμος Εταιρειών Επιχειρηματικού & Διαφημιστικού Δώρου (ΣΕΕΔΔ), σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σχετικά με τη διάταξη. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Κώστας Σιδηρόπουλος, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με βάση την Αγορανομική Διάταξη, αντίστοιχη της οποίας δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα της Ε.Ε., η παροχή τέτοιων δώρων θα γίνεται ουσιαστικά μόνο από τις 3-4 μεγάλες αλυσίδες super market, δημιουργώντας έτσι ολιγοπωλιακή κατάσταση στην αγορά, και καταδικάζοντας σε κλείσιμο περίπου 500 μικρομεσαίες επιχειρήσεις επιχειρηματικού και διαφημιστικού δώρου, με 5.000 εργαζομένους». Ως εκ τούτου, ο Σύνδεσμος ζητά την άμεση απόσυρση εδαφίου ΣΤ στην παράγραφο 2 του κεφαλαίου 7 της Α.Δ. 7/09, δεδομένου ότι έχει «παγώσει» η αγορά από την ημέρα της διαβούλευσης μέχρι σήμερα. Με στόχο τη διαφάνεια στην αγορά, ο Σύνδεσμος προτείνει: το προϊόν να είναι δωρεάν και ως εκ τούτου να υπάρχει εμφανές αυτοκόλλητο για δωρεάν διάθεση και η τιμή ενός προϊόντος να παραμένει η ίδια με ή χωρίς
δώρο, ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει πως δεν πληρώνει επιπλέον για την παροχή την οποία απολαμβάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά