Ένα παιδικό έκλεισε, ένα παιδικό ανοίγει..
Η αγορά των παιδικών περιοδικών αλλά και εκείνη των περιοδικών για γονείς καλά κρατεί. Μπορεί το Young του «Περιοδικού Τύπου» να έκλεισε και ο εκδότης να επικαλείται τη «συνεχιζόμενη οικονομική κρίση» αλλά από τον Κυριακίδη και το συγκρότημά του βγαίνει το «Hello Kitty Magazine» βασισμένο σε ξένα πρότυπα.
Το περιοδικό αναμένεται να ακολουθήσει επιθετική διαφημιστική πολιτική (ήδη ξεκίνησαν η τηλεοπτική καμπάνια αλλά και οι καταχωρήσεις στον ειδικό τύπο του marketing και της διαφήμισης) και για πρώτη φορά θα εφαρμοστούν τα πακέτα με τα άλλα έντυπα του Ομίλου (Espresso, Athens News, Σφήνα κ.α.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά