Περισσότερα από τα 3/4 των Ευρωπαίων καταναλωτών πιστεύουν πως οι διαφημίσεις αλκοόλ που έχουν στόχο τις νεαρές ηλικίες θα έπρεπε να καταργηθούν, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η μελέτη απευθύνθηκε σε 27.000 Ευρωπαίους πολίτες και κατέληξε στο συμπέρασμα πως το 77% αυτών επιθυμούν την απαγόρευση των διαφημιστικών spots που επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους σε καταναλωτές ποτών 15-24 ετών. Η Επιτροπή συγκέντρωσε απαντήσεις από άτομα όλων των ηλικιών, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τη μείωση των βλαβερών συνεπειών της κατανάλωσης αλκοόλ. Παράλληλα, η μελέτη
κατέγραψε την υποστήριξη -κατά πλειοψηφία- των πολιτών στις ετικέτες που προειδοποιούν τις έγκυες και τους οδηγούς για τις συνέπειες της κατανάλωσης αλκοόλ (79% και 79% αντίστοιχα), ενώ το 82% τόνισαν πως επιθυμούν την αναφορά των ίδιων προειδοποιήσεων και στις ανάλογες διαφημίσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά