Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Αγγελιόσημο στη διαφήμιση στο Internet

Αγγελιόσημο στη διαφήμιση στο Internet -όπως σε όλα τα ΜΜΕ- προσανατολίζεται να επιβάλει η κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη, κατόπιν εντολής Γ. Ραγκούση στον Γ. Πεταλωτή, ο γ.γ. Ενημέρωσης/ Επικοινωνίας Γ. Πετρουλάκης έχει αποστείλει σχετικά ερωτήματα στη Γενική Διεύθυνση Εποπτείας ΜΜΕ και στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, “εάν αποτελούν ΜΜΕ οι ιστοσελίδες που δημοσιεύουν ή αναδημοσιεύουν δημοσιογραφικη ύλη”, προκειμένου να προχωρήσει σε ρύθμιση.
Η ρύθμιση αποτελεί αίτημα της ΠΟΕΣΥ- Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών τα τελευταία δύο χρόνια. Όπως έχει διαπιστωθεί, τα Ταμεία των εργαζομένων στα ΜΜΕ, που λαμβάνουν μεγάλο μέρος του αγγελιοσήμου, χάνουν πολλά έσοδα, αφού αρκετοί εκδότες, ενώ καταχωρούν διαφημίσεις στις εφημερίδες, τις τιμολογούν στο Internet προκειμένου να αποφύγουν την καταβολή του αγγελιοσήμου. Εξάλλου, η διαφήμιση στο Internet αυξάνεται συνεχώς, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ΜΜΕ.
Κρατική διαφήμιση. Στη δημιουργία ενός κεντρικού μηχανισμού ελέγχου της διακίνησης των κρατικών διαφημιστικών κονδυλίων προσανατολίζεται η κυβέρνηση, προκειμένου να ελέγχει το media planning και buying των διαφημίσεων του δημοσίου. Στόχος, με τον έλεγχο της διαδρομής του κρατικού χρήματος, η αποφυγή του οργίου σπατάλης, αλλά και η αποφόρτιση κυβερνητικών στελεχών και βουλευτών από την ασφυκτική πίεση των λαθρόβιων ΜΜΕ.


Νταρζάνου Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά