Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Η Διαφήμιση ως είδος πολυτελείας...


Ποιος πληρώνει έναν νέο φόρο; Η οικονομική επιστήμη έχει αποδείξει ότι κάθε νέος φόρος που εισπράττεται από το κράτος πληρώνεται τόσο από αυτόν που αγοράζει το προϊόν το οποίο φορολογείται, όσο και από εκείνον που το παράγει. Το ίδιο συμβαίνει και με την Τηλεοπτική Διαφήμιση, η οποία δυστυχώς φορολογείται και πάλι σαν να είναι είδος πολυτελείας, ενώ στην πραγματικότητα αφορά -τόσο από πλευράς αγοραστή, όσο και από πλευράς πωλητή- σε προϊόντα και υπηρεσίες που «αγοράζονται» περισσότερο από τους φτωχότερους πολίτες. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.  ΟΛΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά