Στην πρόσληψη μιας brand ομάδας, που ανέλαβε τη δημιουργία της πρώτης παγκόσμιας branding καμπάνιας στην ιστορία της, προχώρησε η Metro International.
Επικεφαλής της συγκεκριμένης ομάδας θα είναι ο Mattias Frodlund, ο οποίος είχε εργαστεί προηγουμένως για τη Leo Burnett. Όσο για την καμπάνια, αναμένεται να «τρέξει» σε 19 αγορές, ξεκινώντας από τις αρχές του επόμενου έτους.
«Οι προηγούμενες επικοινωνιακές μας προσπάθειες είχαν στόχο να εδραιώσουν τη Metro ως τη μεγαλύτερη εφημερίδα στον κόσμο. Έχουμε πετύχει πολλά μέσα στα 4 τελευταία χρόνια και τώρα θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι», ήταν το σχόλιο του Per Mikael Jensen, President and Chief Executive της Metro International.
«Επόμενος στόχος είναι να καταστήσουμε τη Metro ένα παγκόσμιο premium brand, που θα θαυμάζουν και θα εκτιμούν οι αναγνώστες και οι διαφημιζόμενοι», πρόσθεσε ο Global Marketing Director, Christian Quarles.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά