Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Νέα on air καμπάνια από ΑΝΤ1

Από τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε η νέα on air καμπάνια του ΑΝΤ1 για την τηλεοπτική σεζόν 2010 – 2011.
Δίνοντας και φέτος την υπόσχεση ότι θα προσφέρει ένα «fresh» πρόγραμμα, ο ΑΝΤ1 παραμένει πιστός στη στρατηγική που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια με επιτυχία. Ωστόσο, η φετινή καμπάνια εκφράζει τη φρεσκάδα του ΑΝΤ1 με ένα καινούργιο τρόπο, ανανεώνοντας τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εικόνα του σταθμού και αλλάζοντας το look and feel του σε όλα τα επίπεδα.

Ο κύβος του ΑΝΤ1 φέτος αιωρείται και ενισχύει την αίσθηση της μαγείας και του θεάματος. Το packaging του σταθμού παρουσιάζει μια διαφορετική εικόνα, εμπνευσμένη από τα φώτα και τη διασκέδαση. Τα ids – ένα για κάθε κατηγορία προγράμματος – εντυπωσιάζουν εικαστικά, ενώ περιέχουν το στοιχείο λέξεων και σχημάτων σχεδιασμένων με neon.  Mε τη σειρά της, η επικοινωνία των επιμέρους εκπομπών γίνεται μέσω ταινιών διάρκειας 14’’, οι οποίες αυτή τη σεζόν έχουν αποκτήσει ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Μηνύματα γραμμένα σε neon αιωρούνται σε διάφορες έντονα στυλιζαρισμένες σκηνές και ξαφνιάζουν, δημιουργώντας εικόνες που παραπέμπουν σε installations.
Η υλοποίηση ολόκληρου του on air look έγινε εσωτερικά από τον ΑΝΤ1, με τη συνεργασία της διαφημιστικής εταιρίας FRANK. Τη σκηνοθεσία των ids και των ταινιών neon ανέλαβε η ομάδα «the cOre» με παραγωγή της Filmiki. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η επικοινωνιακή καμπάνια neon με τίτλο “Fresh” της προηγούμενης τηλεοπτικής σεζόν τιμήθηκε με βραβείο αποτελεσματικότητας Bronze Effie.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά