Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Οι ρυθμίσεις για τηλεοπτική διαφήμιση και τηλεπωλήσεις

Θέμα ημερών είναι πλέον η ψήφιση του Προεδρικού Διατάγματος για την εναρμόνιση της ελληνικής Ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας της οδηγίας 2010/13/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου με την οποία, μεταξύ άλλων, επιδιώκεται η υιοθέτηση ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου στον τομέα της τηλεοπτικής διαφήμισης και των τηλεπωλήσεων.
Για το φόβο των προστίμων από την Ε.Ε., εξαιτίας της καθυστέρησης, ο Γ. Ραγκούσης ζητεί επίσπευση της διαδικασίας της ενσωμάτωσης, μέσω ψήφισης Π.Δ. που, σύμφωνα μεαποκλειστικές πληροφορίες, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα εξής:
 *Δεν επιτρέπεται η χορηγίαενθέτου εκπομπής (έως 3 λεπτών) παρά μόνο από φυσικά και νομικά πρόσωπα, με αντικείμενο άσχετο με το περιεχόμενο του ενθέτου.
*Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση λογοτύπου και χορηγίας σε παιδικά προγράμματα, ντοκιμαντέρ και μεταδόσεις θρησκευτικών εκδηλώσεων.
*Δεν επιτρέπεται η αύξηση της έντασης του ήχου των διαφημιστικών μηνυμάτων ή των τηλεπωλήσεων πάνω από το μέσο επίπεδο ήχου του αμέσως προηγούμενου προγράμματος.
*Η αναλογία του χρόνου μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 12’ της ώρας.
Οι λεπτομέρειες του Π.Δ. παρουσιάζονται ακόμη πιο αναλυτικά στο τεύχος του adbusiness που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά