Image via WikipediaΌσο δημοφιλές είναι το Facebook στους χρήστες των κοινωνικών δικτύων είναι και στους διαφημιστές, σύμφωνα τη νέα έρευνα του comScore. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχεδόν μία στις τέσσερις διαφημίσεις γραφικών που προβάλλονται στο διαδίκτυο (display ads) προβάλλονται μέσω του Facebook.
Το τρίτο τρίμηνο του έτους, το μερίδιο της αγοράς των display ads εκτινάχθηκε στο 23,1% από 17,7% που ήταν το δεύτερο τρίμηνο. Οι αναλυτές σημειώνουν ότι η προβολή στο Facebook κοστίζει σημαντικά χαμηλότερα από τις διαφημίσεις σε κλασικές διαδικτυακές πύλες, όπως είναι το Yahoo.
Το πραγματικό CPM -κόστος ανά χιλιάδες εμφανίσεις (impressions)- για τις διαφημίσεις display του Facebook στις ΗΠΑ είναι περίπου ένα δολάριο, ενώ το αντίστοιχο μέγεθος για την κατηγορία των ιστότοπων τύπου Yahoo είναι τρία δολάρια.
Όπως εξηγεί, όμως, ο Κεν Σίνα, αναλυτής της Evercore Partners, τα ποσοστά των διαφημίσεων στο Facebook σημειώνουν δυναμική ανάπτυξη.
«Την ώρα που οι παραδοσιακοί παίκτες επωφελούνται από την τάση ισχυρής ανάπτυξης στις διαφημίσεις display, τα κοινωνικά δίκτυα κερδίζουν ένα δυσανάλογο μερίδιο της εν λόγω ανάπτυξης», παρατηρεί ο αναλυτής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά