Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Προετοιμάζουν τον κόσμο για συνδρομές στο internet οι μεγαλοεκδότες αλλά...

The Sunday TimesImage via WikipediaΠερίπου 105.000 αναγνώστες έχουν πληρώσει για να διαβάσουν στο διαδίκτυο τους βρετανικούς Times και Sunday Times, μετά την απόφαση των ιδιοκτητών τους να καταργήσουν τη δωρεάν πρόσβαση.
Την είδηση δημοσιεύουν πολλά site εφημερίδων προετοιμάζοντας το κοινό για να  χρεώνουν (όπως κάνουν μερικώς το ΒΗΜΑ, τα ΝΕΑ κ.α.) το περιεχόμενό τους και μάλιστα τονίζουν ότι "το τζάμπα πέθανε".
Ξεχνούν ότι υπάρχουν εκατομμύρια blogs με ΔΩΡΕΑΝ σωστή ενημέρωση σε όλο τον κόσμο και έχουν εκατομμύρια χτυπήματα καθημερινά παίρνοντας και το μεγάλο μερίδο της διαφήμισης.
Γιατί άλλο 1.000.000 τζάμπα αναγνώστες και άλλο 100.00 μόνο για τις διαφημιστικές εταιρίες που θέλουν να περάσουν τα μηνύματα των πελάτών τους.
Ας σοβαρευτούν οι εφημερίδες και ας καταλάβουν ότι στο διαδίκτυο ΜΟΝΗ πηγή εσόδων είναι η διαφήμιση και ΟΧΙ η συνδρομή. Αλλιώς θα την πατήσουν όπως και με τις εφημερίδες τους που καθημερινά φθίνουν κυκλοφοριακά!
Σχετικά με τα στατιστικά των ΤΙΜΕS  τώρα, από τους 105.000 αναγνώστες, περίπου οι μισοί πληρώνουν την εβδομαδιαία συνδρομή των 2 λιρών (2,3 ευρώ), ενώ οι υπόλοιποι πληρώνουν με τη μέρα (1 λίρα ή 1,14 ευρώ).
Το εγχείρημα των δύο εφημερίδων, οι οποίες ανήκουν στον όμιλο News Corp του Ρούπερτ Μέρντοχ, συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ολόκληρης της βιομηχανίας ΜΜΕ, καθώς τα τελευταία χρόνια οι περισσότερες εφημερίδες βλέπουν τις κυκλοφορίες τους να καταποντίζονται.
Όπως αναφέρει το AFP, ημερήσια κυκλοφορία των Times μειώθηκε το φετινό Σεπτέμβριο κατά σχεδόν 15% στα 486.868 φύλλα. Για τους Sunday Times, η κυκλοφορία περιορίστηκε το ίδιο διάστημα κατά σχεδόν 10% στο ένα εκατομμύριο φύλλα.
Στελέχη της News Corp εμφανίστηκαν ικανοποιημένα με την απήχηση του νέου μοντέλου. Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν «ενισχύουν την πεποίθησή μας ότι η δημοσιογραφία μας είναι πολύτιμη και ότι οι πελάτες θα ανταποκριθούν στην επένδυση, την καινοτομία και την ποιότητα που χαρακτηρίζουν τους τίτλους και την εταιρεία μας» δήλωσε ο Τζέιμς Μέρντοχ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου για τις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας.
Σύμφωνα πάντως με αναλυτές και σχολιαστές, τα νούμερα που ανακοινώθηκαν δεν επαρκούν προκειμένου να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την επιτυχία του εγχειρήματος.
Μέχρι να καταργηθεί η δωρεάν πρόσβαση, οι δικτυακοί τόποι των Times και Sunday Times συγκέντρωναν γύρω στα 20 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα. ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ vima.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά