Σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer, οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες το 2010.
"Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής", τόνισε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. "Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση", συμπλήρωσε.
Η εξέλιξη αυτή ερμηνεύεται από το γεγονός ότι η διαφημιστική δαπάνη ακολουθεί το αναγνωστικό κοινό που για λόγους οικονομίας, ταχύτητας και ευκολίας μετακινείται προς το διαδίκτυο.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο ίντερνετ αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer. Αυτό σημαίνει πως το 17% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης πηγαίνει πλέον στο διαδίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά