Η πολιτική ενισχύσεων για την ψηφιακή μετάβαση δεν αφορά και δεν απευθύνεται μόνο στους πολίτες, αλλά και στους τηλεοπτικούς Oργανισμούς, τις εταιρείες διαχείρισης δικτύων, τους κατασκευαστές τηλεοπτικού εξοπλισμού, ακόμα και την τοπική αυτοδιοίκηση και τις περιφερειακές υπηρεσίες.
Το γεγονός αυτό αναδεικνύει σε πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ), στην οποία παρουσιάζεται αναλυτικά η πολιτική των επιδοτήσεων και των κρατικών ενισχύσεων, με στόχο την υποστήριξη και προώθηση της διαδικασίας της μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση (analogue to digital switchover ή απλά switchover όπως έχει καθιερωθεί διεθνώς).
Επίσης, η μελέτη αυτή εστιάζει σε έναν κρίσιμο για την επιτυχή έκβαση της ψηφιακής μετάβασης παράγοντα, αυτόν της ενημέρωσης τουπολίτη. Παρουσιάζονται και αναλύονται περιπτώσεις κρατών (case studies) εκ των οποίων άλλα έχουν ήδη υλοποιήσει τη μετάβαση (π.χ. Σουηδία-Φινλανδία) και άλλα βρίσκονται σε ένα πολύ προχωρημένο στάδιο της διαδικασίας (Ηνωμένο Βασίλειο).
Τέλος, παρουσιάζεται το μεγάλο ζήτημα του Ψηφιακού Μερίσματος, τονίζοντας την πολυμορφία των χρήσεων που μπορεί να έχει, τους τρόπους διάθεσής του από τα κράτη και τη βασική στρατηγική στόχευση που έχει η πολιτική παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο ζήτημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά