Η Ira Media έχει ξεκινήσει συνεργασία με τέσσερις νέους πελάτες από το Σεπτέμβριο 2011.
Πιο συγκεκριμένα, η Ira Media πρόκειται να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο μέσων για τα παιχνίδια Megabrands και Nikko, την έκθεση Δόμηση και Διακόσμηση, ενώ ολοκληρώθηκε και η προβολή της Έκθεσης Έπιπλο και Κατοικία.
Στόχος της Ira Media είναι η ενίσχυση της επώνυμης ζήτησης των brands καθώς και η αύξηση των διελεύσεων στις εκθέσεις μέσω της στοχευμένης και αποτελεσματικής αξιοποίσης των μέσων και της εφαρμογής του μοντέλου PBR που εφαρμόζει η εταιρεία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της IRA media κ. Χάρης Λαούδης τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, που σε ένα τόσο δυσμενές περιβάλλον, υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης και επιχειρηματικές ευκαιρίες, τις οποίες εκμεταλλευόμαστε με στόχο να ικανοποιούμε κάθε ανάγκη των πελατών μας».
Πιο συγκεκριμένα, η Ira Media πρόκειται να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο μέσων για τα παιχνίδια Megabrands και Nikko, την έκθεση Δόμηση και Διακόσμηση, ενώ ολοκληρώθηκε και η προβολή της Έκθεσης Έπιπλο και Κατοικία.
Στόχος της Ira Media είναι η ενίσχυση της επώνυμης ζήτησης των brands καθώς και η αύξηση των διελεύσεων στις εκθέσεις μέσω της στοχευμένης και αποτελεσματικής αξιοποίσης των μέσων και της εφαρμογής του μοντέλου PBR που εφαρμόζει η εταιρεία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της IRA media κ. Χάρης Λαούδης τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, που σε ένα τόσο δυσμενές περιβάλλον, υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης και επιχειρηματικές ευκαιρίες, τις οποίες εκμεταλλευόμαστε με στόχο να ικανοποιούμε κάθε ανάγκη των πελατών μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά