Όλες οι κύριες εφημερίδες της Σλοβενίας συνασπίζονται σε μία κοινή
διαδικτυακή πύλη που θα προσφέρει επί πληρωμή το υλικό των ψηφιακών
εκδόσεων των εντύπων.
Στο αποκαλούμενο Piano Media -που έχει κάνει ήδη πρεμιέρα στη Σλοβακία- συμμετέχουν οκτώ εφημερίδες, περιλαμβανομένης της καθημερινής Delo που έχει το μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό.
Ο διαδικτυακή πύλη βγαίνει δοκιμαστικά στον «αέρα» στις 16 Ιανουαρίου και σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg το ύψος της μηνιαίας συνδρομής για το συνολικό περιεχόμενο ανέρχεται σε 4,89 ευρώ.
Το μοντέλο πρόσβασης στο ψηφιακό περιεχομένου του Τύπου ανήκει στην σλοβακική εταιρεία Piano Media AS, η οποία ξεκίνησε σχετικό πρόγραμμα τον Απρίλιο του 2011 από τη Σλοβακία.
«Το Piano Media θα μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε τη σλοβακική εμπειρία για να θέσουμε σε εφαρμογή αυτό το μοναδικό πρόγραμμα» δήλωσε ο διευθυντής της σλοβενικής εφημερίδας Delo Γιούρι Τζακομέλι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα επί πληρωμή "μοντέλα" των εφημερίδων ΔΕΝ έχουν πετύχει μέχρι σήμερα (με ελάχιστες εξαιρέσεις) και τα έσοδά τους από την πληρωμή ΔΕΝ αντικαθιστούν -με τίποτα- τις πληρωμένες διαφημίσεις που μειώνονται δραματικά σε ΟΛΕΣ τις συνδρομητικές εκδόσεις.
Ο χρήστης του internet θέλει ΔΩΡΕΑΝ τις βασικές πληροφορίες και ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξει συνήθειες τη στιγμή που εκατομμύρια blogs του δίνουν αυτή τη δυνατότητα//
Στο αποκαλούμενο Piano Media -που έχει κάνει ήδη πρεμιέρα στη Σλοβακία- συμμετέχουν οκτώ εφημερίδες, περιλαμβανομένης της καθημερινής Delo που έχει το μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό.
Ο διαδικτυακή πύλη βγαίνει δοκιμαστικά στον «αέρα» στις 16 Ιανουαρίου και σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg το ύψος της μηνιαίας συνδρομής για το συνολικό περιεχόμενο ανέρχεται σε 4,89 ευρώ.
Το μοντέλο πρόσβασης στο ψηφιακό περιεχομένου του Τύπου ανήκει στην σλοβακική εταιρεία Piano Media AS, η οποία ξεκίνησε σχετικό πρόγραμμα τον Απρίλιο του 2011 από τη Σλοβακία.
«Το Piano Media θα μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε τη σλοβακική εμπειρία για να θέσουμε σε εφαρμογή αυτό το μοναδικό πρόγραμμα» δήλωσε ο διευθυντής της σλοβενικής εφημερίδας Delo Γιούρι Τζακομέλι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα επί πληρωμή "μοντέλα" των εφημερίδων ΔΕΝ έχουν πετύχει μέχρι σήμερα (με ελάχιστες εξαιρέσεις) και τα έσοδά τους από την πληρωμή ΔΕΝ αντικαθιστούν -με τίποτα- τις πληρωμένες διαφημίσεις που μειώνονται δραματικά σε ΟΛΕΣ τις συνδρομητικές εκδόσεις.
Ο χρήστης του internet θέλει ΔΩΡΕΑΝ τις βασικές πληροφορίες και ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξει συνήθειες τη στιγμή που εκατομμύρια blogs του δίνουν αυτή τη δυνατότητα//
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά