Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Η γλύκα της… επιτυχίας!

Ήταν το 2010 όταν η επιχείρηση με cupcakes δύο Ελληνοαμερικανίδων τράβηξε την προσοχή του τηλεοπτικού δικτύου TLC

Το κανάλι αποφάσισε να δημιουργήσει εκείνη τη χρονιά μια εκπομπή ζαχαροπλαστικής με στοιχεία ριάλιτι, βασισμένη στη ζωή δύο κοριτσιών, της Κατερίνας Καλλίνη και της Σοφίας Λαμοντάνιε, που ξεκίνησαν μια μικρή επιχείρηση στην Ουάσινγκτον και έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα.

Η πρεμιέρα του «DC Cupcakes», όπως ονομάστηκε η εκπομπή, έγινε στις 16 Ιουλίου του 2010 σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης και κατάφερε να συγκεντρώσει τον αστρονομικό αριθμό –για τα δεδομένα του καναλιού- του 1,1 εκατομμυρίου τηλεθεατών.

 Η εκπομπή ανέβαινε συνεχώς σε νούμερα και οι συνταγές των κοριτσιών καθήλωναν το τηλεοπτικό κοινό, με αποτέλεσμα μια δεύτερη επιτυχημένη σεζόν, αλλά και την ανανέωση του συμβολαίου τους για τρίτη χρονιά φέτος.

Οι δύο αδελφές έκαναν και γκεστ εμφανίσεις σε δεκάδες επιτυχημένα τηλεοπτικά σόου, όπως τα «Martha Stewart Show», «Rachel Ray show» και το «NBC’s Today Show».


Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά