Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Τζεφ Μπέζος,: Το εμπορικό μοντέλο των εφημερίδων την εποχή του internet είναι ξεπερασμένο

Τα γραφεία της Washington Post επισκέφθηκε χθες για πρώτη φορά ο νέος ιδιοκτήτης της Τζεφ Μπέζος. Ο γκουρού του Διαδικτύου και δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της Amazon συνομίλησε με τους εργαζομένους στην εφημερίδα και προσπάθησε να λύσει τις απορίες τους σχετικά με το μέλλον της.

Οπως αναφέρει το Βήμα, σε συνέντευξη που παραχώρησε σε δημοσιογράφο της εφημερίδας που εξαγόρασε πριν από λίγο καιρό ο Τζεφ Μπέζος αντί 250 εκατ. δολαρίων, δήλωσε ότι σκοπεύει να οδηγήσει τη «Washington Post» σε μια νέα «χρυσή εποχή» και ότι ένας από τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να γίνει ο νέος ιδιοκτήτης της ήταν ότι ήθελε να τη βοηθήσει να «πειραματιστεί».

«Στην Amazon έχουμε τρεις βασικούς κανόνες τους οποίους ακολουθούμε με θρησκευτική ευλάβεια. Ο πρώτος είναι ότι προτεραιότητα έχει πάντα ο πελάτης, ο δεύτερος ότι πρέπει να καινοτομούμε και ο τρίτος ότι πρέπει να είμαστε υπομονετικοί. Αν αντικαταστήσουμε τον όρο "πελάτης" με τον όρο "αναγνώστης", οι ίδιοι κανόνες θα μπορούσαν να εφαρμοστούν και στη "Washington Post"» τονίζει ο Μπέζος στη συνέντευξη.

Οπως εξήγησε, «το εμπορικό μοντέλο των εφημερίδων στην εποχή του Internet είναι ξεπερασμένο. Οι ρεπόρτερ της εφημερίδας δουλεύουν σκληρά για να συγκεντρώσουν πληροφορίες και να κάνουν έρευνα, γεγονός που κοστίζει χρόνο και χρήματα. Στη συνέχεια έρχονται οι ενημερωτικές ιστοσελίδες που συναθροίζουν ειδήσεις και μέσα σε λίγα λεπτά δημοσιεύουν τα ρεπορτάζ της εφημερίδας και κερδίζουν εκατομμύρια επισκέψεις. Το ερώτημα που θα μας απασχολήσει έντονα είναι: Πώς καταφέρνει κανείς να αντιμετωπίσει μια τέτοια κατάσταση;».

O Tζεφ Μπέζος είναι ένας από τους πλουσιότερους επιχειρηματίες στον κόσμο με προσωπική περιουσία που υπολογίζεται σε 25 δισ. δολάρια. Πηγή Το Βήμα



Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά