Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Το «προσωπικό BBC» αλλάζει την ψυχαγωγία

Η διαδικτυακή υπηρεσία του iPlayer θα επεκτείνει τον χρόνο μετάδοσης από επτά ημέρες σε τριάντα, επιτρέποντας έτσι στους τηλεθεατές να παρακολουθούν σειρές πριν ακόμα μεταδοθούν από την τηλεόραση!

To ΒΒC έχει βάλει στόχο να αλλάξει για πάντα τον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση. Η διαδικτυακή υπηρεσία του iPlayer θα επεκτείνει τον χρόνο μετάδοσης από επτά ημέρες σε τριάντα, επιτρέποντας έτσι στους τηλεθεατές να παρακολουθούν σειρές πριν ακόμα μεταδοθούν από την τηλεόραση, σύμφωνα με τα νέα σχέδια που ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ο γενικός διευθυντής του. 

Ο λόρδος Τόνι Χολ περιέγραψε ένα νέο «προσωπικό BBC» όπου το ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο της Βρετανίας θα χρησιμοποιεί το iPlayer προκειμένου να παρακολουθεί τα ενδιαφέροντα των θεατών και να προσφέρει ανάλογα προγράμματα - είπε όμως στους εργαζομένους ότι πρέπει να γίνουν περικοπές ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών προκειμένου να χρηματοδοτηθεί αυτό το φιλόδοξο σχέδιο.

Η νέα διεύθυνση επιδιώκει να αλλάξει εντελώς τη σχέση μεταξύ του BBC και του τηλεοπτικού κοινού πριν ξεκινήσουν οι δύσκολες συνομιλίες για τη μελλοντική χρηματοδότηση του οργανισμού και ενώ ακόμα δεν έχει καταλαγιάσει ο σάλος από το σκάνδαλο του Τζίμι Σάβιλ, του παλιού παρουσιαστή που κατηγορήθηκε για παιδεραστία. Σε ομιλία του με τίτλο «Τι ακολουθεί;» ο Χολ είπε ότι το ΒΒC θέλει να αποτινάξει την «πατερναλιστική» προσέγγιση για την οποία κατηγορείται. «Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε το κοινό σαν να είναι συνδρομητές, ενώ θα έπρεπε να το αντιμετωπίζουμε ως ιδιοκτήτες», είπε εκφράζοντας την ελπίδα ότι στο μέλλον οι τηλεθεατές δεν θα μιλούν για το BBC, αλλά «για το δικό μου BBC, το δικό μας BBC».

Στην ομιλία του, έξι μήνες αφότου ανέλαβε το τιμόνι του ραδιοτηλεοπτικού γίγαντα, ο Τόνι Χολ περιέγραψε τη μουσική ως μία από τις «μεγάλες δυνάμεις» του BBC και μάλιστα διευκρίνισε ότι το Radio 1, ένας από τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς του ομίλου, θα έχει μια θέση στο iPlayer προκειμένου να αναπτυχθεί ως τηλεοπτικό δίκτυο. Πρόσθεσε ότι το BBC θα συνεργαστεί με το YouTube και ιστοσελίδες απ' όπου οι χρήστες μπορούν να κατεβάζουν τραγούδια, όπως το Spotify και το Deezer, για να προσφέρει μια νέα υπηρεσία ονόματι Playlister, όπου οι ακροατές θα μπορούν να μαρκάρουν όποιο τραγούδι ακούν στο ραδιόφωνο του BBC και αργότερα να το αναπαράγουν σε οποιαδήποτε ψηφιακή συσκευή.

Οσον αφορά τις εκπομπές λόγου του BBC, θα συλλέγονται σε μια νέα υπηρεσία που θα ονομάζεται Ανοιχτά Μυαλά ως «χώρος όπου θα φιλοξενείται ευφυές περιεχόμενο για περίεργους ανθρώπους», το οποίο ο ακροατής θα μπορεί να απολαμβάνει ό,τι ώρα θέλει, εκτός προγράμματος.

Ενα διαδικτυακό κατάστημα, το BBC Store, θα επιτρέπει στο κοινό να ακούει κλασικά προγράμματα του δικτύου και να τα κάνει download, οπότε και θα μπορεί να τα απολαμβάνει για πάντα. Ολες αυτές οι προσφορές αποτελούν προσπάθεια να ξανακερδίσει ο όμιλος την εμπιστοσύνη του κοινού και δείχνουν την αποφασιστικότητα του Χολ να αποκαταστήσει το γόητρο του BBC που έχει αμαυρωθεί τελευταία από καταγγελίες για σεξουαλικές επιθέσεις και υπέρογκες δαπάνες.

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά