Νέα κόντρα με τη Nielsen (πρώην AGB) διαφαίνεται στον ορίζοντα, αυτή τη φορά με πρωταγωνιστή τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Και αυτή τη φορά, το θέμα ανοίγει ένας τηλεοπτικός σταθμός ο οποίος βρίσκεται χαμηλά στις σχετικές λίστες τηλεθέασης, διαμαρτυρόμενος για «ελλιπή στοιχεία».
Υπενθυμίζεται ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα επανέρχεται στο προσκήνιο το θέμα των μετρήσεων που πραγματοποιεί η -μοναδική ανά τον κόσμο πλέον- εταιρεία, ενώ κάθε φορά το θέμα έχει την ίδια κατάληξη, με αποτέλεσμα η Nielsen να μετρά την ελληνική τηλεοπτική αγορά επί 21 συναπτά έτη, όσα τα χρόνια δηλαδή της ιδιωτικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι βάσει των ίδιων προδιαγραφών, η Nielsen, μετρά την τηλεθέαση μεταξύ άλλων στις μεγαλύτερες τηλεοπτικές αγορές ανά τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά