Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ «ΚΑΣΤΡΟ» ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΕΠΕΣΕ

Το «κάστρο» της τηλεόρασης έριξε για πρώτη φορά στην ολιγοετή ιστορία του το Ιντερνετ, το οποίο - τουλάχιστον στις Ηνωμένες Πολιτείες- είναι πλέον εξίσου δημοφιλές με το «κουτί» στο σαλόνι του σπιτιού μας, που μετρά 90 χρόνια ζωής.

Σύμφωνα με έρευνα της Forrester στις Ηνωμένες Πολιτείες, το διαδίκτυο έχει σήμερα την ίδια διείσδυση με την τηλεόραση στο γενικό πληθυσμό, ενώ σε ορισμένες ηλικιακές κατηγορίες την ξεπερνά.

Η χρήση του Ιντερνετ αυξήθηκε κατά 121% την τελευταία πενταετία, τη στιγμή που η τηλεθέαση σήμερα είναι μόλις κατά 5% υψηλότερη από το 2005. Στην ηλικιακή κατηγορία 18-30 το Ιντερνετ επικρατεί της τηλεόρασης σε χρόνο χρήσης.

Ωστόσο, για πρώτη φορά σήμερα καταδεικνύεται ότι και η ηλικιακή ομάδα 32-44 περνά περισσότερο χρόνο online από ό,τι στην τηλεόραση, κάτι που βγάζει το Web «νικητή» στην κατηγορία 18-44 ετών.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι δεν ξοδεύουν λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση σε σχέση με το παρελθόν. Απλά έχουν αρχίσει να περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο. Για την «ψηφιακή γενιά», η πρόσβαση στο Ιντερνετ γίνεται όλο και περισσότερο μέρος της καθημερινότητας.

Σχεδόν δύο εκατομμύρια νοικοκυριά απέκτησαν νέα σύνδεση το 2010. Με αυτόν το ρυθμό ανάπτυξης εκτιμάται ότι έως το 2015 το 82% των οικογενειών θα έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Η κοινωνική δικτύωση έρχεται δεύτερη, με περισσότερους από 62 εκατομμύρια ενήλικους Αμερικανούς να χρησιμοποιούν το facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το twitter και το flickr.

Το 35% των κυβερνοναυτών επισκέπτεται τακτικά τα social media, ενώ μόλις τρία χρόνια πριν το ποσοστό ήταν 15%.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...