Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Ημερίδα της IMAKO για παραδοσιακά-ψηφιακά ΜΜΕ

Η πορεία των παραδοσιακών Μέσων και οι δυνατότητες εξέλιξης των ψηφιακών Μέσων, ακόμα και μέσα στην κρίση, ήταν το θέμα που απασχόλησε την Ημερίδα, που πραγματοποίησε η Imako Media S.A.
 
Την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011, η Imako Media S.A. πραγματοποίησε την 1η Ημερίδα για το διαδίκτυο με θέμα: «Τα παραδοσιακά και τα ψηφιακά ΜΜΕ στην Ελλάδα και τον Κόσμο», στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.

Ο Πέτρος Κωστόπουλος, καλωσόρισε πλήθος προσκεκλημένων από το χώρο των Media, μεγάλους πελάτες της Imako και όλα τα Media Shops και τις διαφημιστικές εταιρείες, καθώς τους παρουσίασε τη δύναμη και πορεία των παραδοσιακών Μέσων και τις δυνατότητες εξέλιξης των ψηφιακών Μέσων. Τόνισε τη σημασία της συνεχής ανανέωσης και προσαρμογής των περιοδικών, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά προς τους καταναλωτές.

Τον ακολούθησε ο Jim Jakovides, Vice President of Licensing & Syndication της Time Inc.  – όπου η Imako εκδίδει τους Ελληνικούς τίτλους για τα περιοδικά In Style, People και Fortune. Στην παρουσίασή του μίλησε κυρίως για τη δυναμική που φέρουν τα tablets και την εξέλιξη διαφήμισης πελατών και τα πλεονεκτήματα αυτής μέσω όλων των ψηφιακών Μέσων. Επισήμανε ότι τα έντυπα κατέχουν ακόμα μεγάλο μερίδιο διαφημιστικής δαπάνης καθώς διατηρούν αξία για τους καταναλωτές – αναγνώστες.

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ και Διοικητικός Διευθυντής της Imako, Τάκης Σολωμός, παρουσιάζοντας τη θέση της Imako στην αγορά και τις στρατηγικές κινήσεις που έχουν γίνει για την αντιμετώπιση της κρίσης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προερχόμενη από την παγκόσμια και  Ελληνική οικονομική κρίση.  Στην παρουσίαση του, βάσει στατιστικών ο Τάκης Σολωμός, σημείωσε ότι «Η Imako είναι από τους λίγους κερδοφόρους Ομίλους Μέσων στην Ελλάδα», καθώς είχε προβεί σε ραγδαίες αλλαγές του επιχειρηματικού μοντέλου σύστασης της εταιρείας από το 2008.

Τα κύρια σημεία που στάθηκε ο Τάκης Βάμιαλης, CEO της Eurisko, στην ομιλία του ήταν:
1) η αύξηση χρηστών του internet και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους,
2) η επένδυση διαφήμισης σήμερα,
3) η αποτελεσματικότητα και αξιοπιστία των μηχανών αναζήτησης και
4) τα social networks. Για το τελευταίο σημείωσε ότι οι Έλληνες διαφημιζόμενοι δεν έχουν αξιοποιήσει όπως θα έπρεπε το social networking. Ο επισκέπτης  δεν επιστρέφει, λόγω μεγάλης έλλειψης περιεχομένου στις σελίδες των networks και μη συνεχόμενης ανανέωσης τους.


Η Ημερίδα έκλεισε με τον Θοδωρή Γεωργακόπουλο, Διευθυντή Ψηφιακών Μέσων της Imako, ο οποίος παρουσίασε τα ηλεκτρονικά Μέσα του Ομίλου: yupi.gr, stylista.gr, thea.gr, greekbooks.gr. Ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας τους, την πορεία τους, το περιεχόμενό τους, τα επόμενα βήματά τους και τις ευκαιρίες διαφήμισης για το καθένα. Αποκάλυψε τα νέα επιχειρήματα του Ομίλου, sportnet.gr, my e-coupon.gr και downtown.gr, τα οποία θα λανσαριστούν τους επόμενους μήνες.

Εν κατακλείδι, όντας αντιμέτωποι με την οικονομική κρίση, τα έντυπα παραμένουν σταθερά στις προτιμήσεις των αναγνωστών. Το περιοδικό παραμένει αναγκαίο και για τον αναγνώστη – καταναλωτή - διαφημιζόμενο αλλά και για να προσφέρει περιεχόμενο και «τροφή» στα ψηφιακά Μέσα, δημιουργώντας έτσι μια αλληλένδετη σχέση μεταξύ τους.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...