Τα 10 λάθη που συνήθως κάνουν οι άνδρες managers όταν δημιουργούν και προωθούν προϊόντα στις γυναίκες καταθέτει νέα έρευνα. Οι γυναίκες εξελίσσονται στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη διεθνή αγορά, ακόμα μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη από τις καταναλωτικές οικονομίες της Κίνας και της Ινδίας μαζί. Παρόλα αυτά, δεν είναι ικανοποιημένες από τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες σε πολλές κατηγορίες, κυρίως στο κομμάτι της υγείας, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τα διαρκή αγαθά.
Η συνέχεια του άρθρου του Marketing Week ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά