Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Αντώναρος Μάνος για ΕΡΤ: "Ηταν τα πιο άχρηστα χρόνια της καριέρας μου..."

Την ακόλουθη ανοιχτή επιστολή την δημοσιοποίησε στο facebook ο δημοσιογράφος Μάνος Αντώναρος. Αναφέρεται στην περίοδο που εργαζόταν στην ΕΡΤ και τις λίστες της ντροπής με τα bonus που αντάλλασσαν μεταξύ τους υψηλόβαθμα στελέχη. Το πιο σημαντικό είναι η αποκάλυψη πως τα στελέχη αυτά αρνούνταν να δώσουν βοηθήματα της τάξης των 50 με 100 ευρώ σε εργαζόμενους που τα είχαν ανάγκη (κυρίως λόγω υγείας). Διαβάστε την. Αξίζει.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ!
Αγαπητέ κ. Γερουλάνε!
Σας γράφω αυτή την ανοικτή επιστολή (note το λέμε εμείς εδώ στο FB) για να σας ενημερώσω:
Οσο εργαζόμουν στην ΕΡΤ βρέθηκα σε πολλές συσκέψεις υψηλότατου επιπέδου της εταιρίας. Είχα την μεγάλη τιμή να ακούσω από κοντά τις απόψεις διευθυντών, εντεταλμένων συμβούλων, για ΜΟΝΟ εξωτερικές παραγωγές και για λοιπά απαράδεκτα υψηλά έξοδα δημοσίων σχέσεων, ταξιδιών κ.λ.π.
Είμαι 30 χρόνια στα media και δεν θυμάμαι ποτέ να άκουσα τόσες ανοησίες μαζεμένες. Προσωπικά δεν πήρα τον λόγο ποτέ όχι γιατι δεν είχα γνώμη,αλλά επειδή δεν ήμουν διευθυντής, καθώς ο ίδιος το'χα αρνηθεί. Αυτό βέβαια είχε σαν συνέπεια να μην έχω λόγο, δικαίωμα (φτου κακά) υπογραφής, αλλά και την μεγάλη ηθική πολυτέλεια να μην παίρνω τον υπέρογκο μισθό της αντίστοιχης θέσης, που μεταξύ μας και συγχωρείστε μου την έκφραση...μπαρμπούτσαλα θέση είναι.
Αγαπητέ μου Υπουργέ,
Πρέπει να ομολογήσω ότι πολύ τις διασκέδαζα ως θεατής αυτές τις συσκέψεις. Ηταν σαν μπλακ τζακ που όλοι στο τέλος κέρδιζαν την μπάνκα.
Το μοναδικό που μου χάλαγε τη διάθεση είναι ότι σχετικά συχνά υπήρχε στην (χρυσή) ταμπακιέρα και το αίτημα μερικών εργαζομένων στην ΕΡΤ, που είχαν ανάγκη μιας αύξησης ή έκακτου βοηθήματος50-100 ευρώ. Συνήθως την ζητούσαν άνθρωποι που είτε οι ίδιοι, είτε τα παιδιά τουςή η γυναίκα τους, ή οι γονείς τους είχαν σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Εκεί υπουργέ μου, θαύμασα τον ρεαλισμό του συστήματος...
Ούτε μία φορά δεν εγκρίθηκε παρόμοιο αίτημα.
Ομολογώ ότι ούτε απορρίφθηκε... απλώς η αγαπημένη έκφραση των συσκεπτομένων ήταν: «Ας το συζητήσουμε την άλλη φορά!»
Για έναν περίεργο λόγο Υπουργέ μου, αυτή η (χίλια συγγνώμη) ΓΑΜΗΜΕΝΗ «άλλη φορά» δεν ήρθε ποτέ.
Μάλλον εν τω μεταξύ θα γιατρεύτηκαν οι άνθρωποι. Είναι γνωστό ότι η ιατρική κάνει θαύματα στις μέρες μας.
Προχθές διάβασα για τις λίστες με τα bonus.
Για τις χρονιές που ήμουν στις συσκέψεις.
Σας δίνω τον λόγο της συνείδησης μου, ποτέ δεν άκουσα για bonus. Μάλλον θα τις συζητούσαναν αμεταξύ τους σε μεταμεσονύχτιες συσκέψεις, όταν εγώ ήμουν σπιτάκι μου.
Δάκρυσα που δεν ήμουν παρών να τους χειροκροτήσω για τα bonus που μοίραζαν ο ένας στον άλλον... Προφανώς μιλάμε για τιτάνες των media και της δημιουργικότητας...Bonus-βραβεία για το...Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, για την Eurovision...και προς Θεού να μην το ξεχάσω τα bonus για την άψογη τηλε-διεξαγωγή αθλητικών γεγονότων.
Όχι, δεν σας ειρωνεύομαι κ. Υπουργέ.
Αν δεν με πιστεύετε ρίξτε μια ματιά στις λίστες.
Ένας μάλιστα επειδή ήθελε να πάει διακοπές με την αγαπημένη του, της έδωσε 2 μισθούς bonus για ρεπορτάζ, που δεν ήταν καν αποκλειστικό.
Ένας άλλος...της ραδιοφωνίας... έδινε κάθε χρόνο 3 μισθούς bonus στον εαυτό του, για ένα πρόγραμμα που δεν άκουγε ούτε η μάνα του.
Ενας άλλος έδινε επίσης 3 μισθούς bonus ετησίως στον εαυτό του, γιατί ήξερε το κόλπο πώς να δίνει bonus.
Bonus δίνανε και σε έναν κοπρίτη παραγωγό που αντί να χρησιμοποιεί τα μέσα της Κρατικής Τηλεόρασης, νοίκιαζε απ' εξω...
Όχι, κ. Υπουργέ μου, δεν είναι το όνομά μου στις λίστες των bonus.
Ως «Αντώναρος» με αδελφό κυβερνητικό εκπρόσωπο, θα έπρεπε «υπο κανονικές συνθήκες» να είμαι ο βασιλιάς των bonus... ξέρω γω;...να μου δίνανε bonus φαλάκρας... 8 φορές τον μισθό μου κάθεχρόνο.
Δεν μου δωσανε –και τους ευχαριστώ από τα βαθη της καρδιάςμου γι' αυτό- επειδή μάλλον δεν πέρασε από το μυαλό μου να τους ζητήσω.
Το λέω αυτό με πίκρα Υπουργέ μου, γιατί πριν από μερικούς μήνες με την κοιλιά της γυναίκας μου τούρλα (στις 31.12.2009) πήρα το καπελάκι μου και έφυγα σαν κύριος από την ΕΡΤ.
ΟΛΟΙ οι άλλοι ακόμα εκεί είναι.
Καλά να 'ναι οι άνθρωποι... αλλά εγώ τους φτύνω κατάμουτρα. Αυτό είναι το δικό μου πανάκριβο bonus που απονέμω στον εαυτό μου.
ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΩ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!
Όχι για τα bonus που πήρανε...αλλά για 50-100 ευρώ που δεν δίνανε στους ανθρώπους που τάχανε ανάγκη.
Όχι, κ. Υπουργέ μου, δεν σας ζητώ τίποτα.
Aφού το ονομά μου δεν είναι σ' αυτή λίστα της ντροπής δεν έχω τίποτα να ζητήσω από την ΕΡΤ σας.
Ταχω όλα...
ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΗΝ ΕΡΤ!
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ,ΟΧΙ!!!
Ηταν τα πιο άχρηστα χρόνια της καριέρας μου...
Αν και τώρα που το σκέφτομαι... ναι... ναι... τώρα που το σκέφτομαι...μιας και ψάχνετε Πρόεδρο... δεν με κάνετεεμένανε (δεν πειράζει καλέ, που ΔΕΝ έχω τα ΤΥΠΙΚΑ προσόντα) ΑΜΙΣΘΙ για 2-3 μήνες-μέχρι να βρείτε κάποιον κατάλληλο- να τους κόψω τον κώλο φέτες και να τους τον δώσω τηγανητό με σως bonus να τον φάνε;
Μετα τιμής
Μάνος Αντώναρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...