
Οι τιμές του διαδικτυακού ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο, έχουν διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα, αν και η αύξηση των χρηστών έχει δώσει τεράστια ώθηση στο απόθεμα –τις ιστοσελίδες που μπορούν να προβάλουν διαφημίσεις, σύμφωνα με την κα Σάντμπεργκ.
«Πριν δύο χρόνια, οι μεγάλες επωνυμίες απλώς πειραματίζονταν μαζί μας. Πριν από ένα χρόνο άρχισαν να πληρώνουν για την προβολή τους [στο Facebook] και σήμερα πολλαπλασιάζουν τις δαπάνες τους», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος. Η διοίκηση του Facebook, ωστόσο, δεν αποκάλυψε συγκεκριμένα στοιχεία για τα έσοδά του από διαφημίσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά