Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Προς πώληση το «ιστορικό» Αμερικάνικο περιοδικό «Variety»

Variety (magazine)
Variety (magazine) (Photo credit: Wikipedia)
Το δημοφιλές αμερικάνικο περιοδικό «Variety», από το 1905 (που άρχισε να κυκλοφορεί στη Νέα Υόρκη) προσφέρει στους αναγνώστες του ενημέρωση γύρω από θέματα ψυχαγωγίας. Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας του Reuters, θεωρείται ένα από τα πιο παλιά και αξιόπιστα έντυπα, με ειδήσεις από το χώρο του θεάματος στις ΗΠΑ, δημοσιεύοντας κυρίως νέα από το Hollywood. Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας Reed Business Information, που είναι υπεύθυνη για την έκδοση του περιοδικού, αποφάσισαν να πουλήσουν το «Variety», όπως ανακοίνωσαν πρόσφατα στον Τύπο.
Βασική αιτία για την απόφαση της πώλησης του «ιστορικού» εντύπου είναι – σύμφωνα με τους τωρινούς ιδιοκτήτες - η εφαρμογή ενός γενικότερου σχεδίου, στο πλαίσιο του οποίου, οι υπεύθυνοι της εταιρίας εκδόσεων «Reed Elsevier» (που ποτελεί τμήμα της Reed Business Information) έχουν προχωρήσει και στην πώληση άλλων περιοδικών, δεδομένου ότι ενδιαφέρονται πλέον να επενδύσουν περισσότερο στις υπηρεσίες προώθησης (και παραχώρησης) δεδομένων. «Το "Variety" διαθέτει μια ομάδα από ταλαντούχους ανθρώπους, που συνέβαλαν στην ανανέωση του περιοδικού, καθώς και στη διεύρυνση του "δικτύου" του, στο ευρύ πεδίο της ενημέρωσης και της ανάλυσης των ειδήσεων.
The original lettering on the album's cover pa...
 (Photo credit: Wikipedia)
Είμαι σίγουρος ότι η επιχείρηση θα εξακολουθήσει να τα πηγαίνει καλά και με την αλλαγή της διοίκησης και της ιδιοκτησίας», ανέφερε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του εντύπου, Mark Kelsey.
Στις αρχές του 20ου αιώνα, το «Variety» κυκλοφορούσε κάθε εβδομάδα. Από το 1933 και μετά όμως (όταν η έδρα του περιοδικού μεταφέρθηκε στο Λος Άντζελες), η επιτυχία του, το ανέδειξε σε ένα από τα πιο σημαντικά περιοδικά ημερησίας κυκλοφορίας στις ΗΠΑ. Στην έκδοση του «Variety» στο διαδίκτυο δημοσιεύονται ειδήσεις από το χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός από τα άλλα μέσα ενημέρωσης (που κυκλοφορούν και σε ηλεκτρονική μορφή) είναι μεγάλος, καθώς τα περισσότερα προσφέρουν δωρεάν πληροφόρηση στους αναγνώστες τους. Το 2009, το «Variety» υιοθέτησε ένα είδος «συνδρομής» για όσους ήθελαν να μαθαίνουν από το διαδίκτυο τις ειδήσεις από το χώρο του θεάματος. Ωστόσο, η πολιτική αυτή είχε ως συνέπεια τη μείωση των «επισκέψεων» στην ιστοσελίδα, σε ποσοστό περίπου 40%. Αυτές, οι δύσκολες συνθήκες «επιβίωσης» για το έντυπο φαίνεται να συνέβαλαν στην απόφαση των ιδιοκτητών του να το πουλήσουν. Για το λόγο αυτό, πληροφορίες αναφέρουν ότι η αναζήτηση νέων ιδιοκτητών για το περιοδικό δεν σχετίζεται με την επιθυμία των υπεύθυνων να κάνουν «νέα ανοίγματα», αλλά με την αδυναμία τους να εξασφαλίσουν κέρδη από την κυκλοφορία του «Variety». Σε κάθε περίπτωση, η σημερινή διοίκηση του περιοδικού εκφράζει την πεποίθηση της ότι το περιοδικό θα συνεχίσει να κυκλοφορεί με επιτυχία ακόμα και αν περάσει σε «νέα χέρια».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...