Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Μείωση και αλλαγές στην κρατική διαφήμιση

Την παρέμβαση του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου για την αντιμετώπιση της κρίσης των ΜΜΕ στην Ελλάδα ανέλαβε να προωθήσει ο αν. υπουργός Πολιτισμού Τ. Χυτήρης.

Την πρωτοβουλία ανακοίνωσε ο αρμόδιος για θέματα ΜΜΕ, Τ. Χυτήρης, μετά τη συνάντηση που είχε με τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ. Ο Τ. Χυτήρης θα καταθέσει την πρόταση για μια σειρά κυβερνητικών επαφών στις Ενώσεις του κλάδου των ΜΜΕ, δηλαδή την ΕΣΗΕΑ (δημοσιογράφοι), την ΕΙΗΕΑ (εκδότες), την ΕΙΤΗΣΕΕ (καναλάρχες) και την ΕΙΙΡΑ (ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών σταθμών). Ο υπουργός ανήγγειλε μείωση της κρατικής διαφήμισης, ενώ συνέδεσε την τύχη της διοχέτευσής της με αυστηρές προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούν στο μέλλον τα ΜΜΕ (απήχηση ΜΜΕ, αριθμός απασχολούμενου προσωπικού κ.ά.).
Παράλληλα φέρεται να εξέφρασε τη σκέψη να μην πριμοδοτούνται με κρατική διαφήμιση όσα ΜΜΕ δεν έχουν αντίκρισμα στην κοινωνία. Επίσης νέο καθεστώς για το αγγελιόσημο ετοιμάζει η κυβέρνηση προς την κατεύθυνση της αναμόρφωσης του άρθρου 67 του ασφαλιστικού νόμου, προκειμένου να υπαχθούν στα ασφαλιστικά ταμεία όσοι εργάζονται στο διαδίκτυο. Ταυτόχρονα αναμένεται να υπάρξει ρύθμιση για επιβολή αγγελιοσήμου στο Ιnternet.
Τέλος, το Π.Δ. για την ένταξη της νομοθεσίας για τα οπτικοακουστικά, που ρυθμίζει θέματα product placement και χρόνου τηλεοπτικής διαφήμισης, έχει, σύμφωνα με τον Τ. Χυτήρη, αποσταλεί εκ νέου για έγκριση στο Συμβούλιο της Επικρατείας και αναμένεται σύντομα η έγκρισή του. Ο λόγος είναι ότι το αρχικό κείμενο είχε προωθηθεί στο ΣτΕ επί θητείας της προηγούμενης κυβέρνησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...