Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Αθωώθηκε ο εκδότης Κ. Καββαθάς


Αθώος κρίθηκε τελικά ο εκδότης Κώστας Καββαθάς, ο οποίος συνελήφθη την Πέμπτη για υπέρογκες οφειλές προς το Δημόσιο.

Από τη διαδικασία του Αυτοφώρου πέρασε ο 74χρονος εκδότης Κώστας Καββαθάς, έπειτα από την σύλληψή του την Πέμπτη, εξαιτίας υπέρογκων χρεών προς το Δημόσιο. Τελικά, ο κ. Καββαθάς, που εκδίδει το περιοδικό «4 Τροχοί», κρίθηκε αθώος, καθώς το δικαστήριο αναγνώρισε ότι το χρέος, συνολικού ύψους 11.163.740,59 ευρώ, δεν ήταν προϊόν δικής του ευθύνης.

«Αθωώθηκα από το δικαστήριο. Με έπιασαν το βράδυ της Πέμπτης, στο σπίτι μου στο Κορωπί. Τα χρέη δεν είναι δικά μου, εγώ στην εταιρεία που τα έχει δημιουργήσει είχα μόνο το όνομά μου, δεν έχω την ευθύνη της οικονομικής διαχείρισης», ήταν η χαρακτηριστική δήλωση που έκανε στο Newpost ο Κώστας Καββαθάς, λίγη ώρα μετά την αθώωσή του.

Ο εκδοτικός όμιλος «Τεχνικές Εκδόσεις» από τον οποίο εκδίδεται το περιοδικό «4 Τροχοί» και στον οποίο ο Κώστας Καβαθάς και η σύζυγός του διατηρούν ένα ποσοστό μετοχών περί του 33%, αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, ενώ βασικός μέτοχος είναι ο Αντώνης Λυμπέρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...