Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Σταμάτης Μαλέλης: «Στο Star θα έχουμε εκπλήξεις»!


Βρίσκεται 32 χρόνια στην τηλεόραση, από τα οποία τα 23 είναι διευθυντής ειδήσεων. Ο Σταμάτης Μαλέλης μίλησε για τα τηλεοπτικά, το δελτίο ειδήσεων του Star και τις αλλαγές, καθώς και για την κατάθλιψη που του στέρεισαι  ένα σημαντικό μέρος από τη ζωή του, αλλά και τα φτωχικά παιδικά του χρόνια.
«Τα παιδικά μου χρόνια στη Μυτιλήνη και το Αιγάλεω ήταν φτωχικά, αλλά όμορφα. Στα 18 μου το μοναδικό μου όνειρο ήταν να αλλάξω τον κόσμο. Ζούσα και ανέπνεα για αυτό».
Η δημοσιογραφία και η πρώτη επαγγελματική του επιτυχία
«Τη δημοσιογραφία την αγάπησα στην «Καθημερινή».  Ήταν η πρώτη μου δουλειά και πάντα θα την αγαπώ. Η πρώτη μου μεγάλη επιτυχία ήρθε γρήγορα. Ήταν μια επίθεση που έκαναν άγνωστοι στην πρεσβεία της Αιγύπτου. Ήμουν κοντά την ώρα της επίθεσης και είχα αποκλειστικά το μεγαλύτερο μέρος του ρεπορτάζ».
Οι lifestyle εκπομπές του Star
«Πρέπει να κάνουμε αλλαγές, αλλά να διατηρήσουμε και να αυξήσουμε τα νεανικά μας ποσοστά. Τα κανάλια πρέπει να τολμούν. Τα νέα πρόσωπα χρειάζονται άμεσα».
Το δελτίο του Star
«Το κεντρικό δελτίο Ειδήσεων του Star ήδη αλλάζει. Αυξάνονται τα φρέσκα νεανικά θέματα και μειώνονται τα lifestyle. Κοινωνικά  θέματα με την σύγχρονη ματιά των νέων. Στο Star θα έχουμε εκπλήξεις!  Αλλάζουν τα πάντα, θα μείνουμε ίδιοι»;
Υπάρχει lifestyle στην Ελλάδα;
«Υπάρχει ακόμη αλλά με… ενοχική μορφή».
Έχει αδικήσει κάποιο πρόσωπο τόσα χρόνια που βρίσκεστε στη δημοσιογραφία; 
«Και βέβαια αδίκησα. Πολλά πρόσωπα».
Η κατάθλιψη του «έκλεψε» χρόνια
«Η κατάθλιψη ή το τέρας όπως το ονομάζω, μου “έκλεψε”» χρόνια.  Βεβαίως την έχω ξεπεράσει και στόχος μου είναι να βοηθήσω όσους ανθρώπους μπορώ».
Θεωρεί τον εαυτό του από τους τυχερούς ή τους άτυχους του επαγγέλματος;
«Θεωρώ πως είμαι από τους πολύ τυχερούς στην τηλεόραση. Δημιούργησα μία σχολή και άφησα το στίγμα μου σε όλα τα Ελληνικά κανάλια».
Έχει μετανιώσει για τον ρόλο που έπαιξε στην ελληνική τηλεόραση;
«Ήμουν ιδιαίτερα πολιτικοποιημένος. Διάβαζα  από  το πρωί μέχρι το βράδυ. Μάρξ, Εγγελς,  Λένιν, Μπακούνιν, Πουλαντζά, Καστοριάδη, Σαμίρ Αμίν, Γράμσι αλλά και τους περισσότερους δυτικούς φιλοσόφους. Πολύ λογοτεχνία. Το κράμα Μπουκόφσκι, Μάρκες, Νίτσε, Κάντ και Τρότσκι που κουβαλούσα δεν πολυκολλούσε με την τηλεόραση. Την οποία πάντως υπηρέτησα έντιμα» .
Πως χαρακτηρίζει την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα
«Δυστυχώς έχουμε επικράτηση του ΤΙΠΟΤΑΛείπει το Κίνημα που θα εμπνεύσει τους Έλληνες. Πρέπει να τελειώσουμε με τους σαλτιμπάγκους της πολιτικής».
Πηγή: Entertv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...