Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ΟΡΙΑΚΗ ΑΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ

101 016 (DB class 101) with UNICEF ads at Ingo...Image via Wikipedia
Χαμόγελα από την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης το Μάρτιο, καθώς ανεβαίνει ανεπαίσθητα η επίδοση των Μέσων κατά 0,54% (σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι το Πάσχα ήταν φέτος νωρίτερα), δημιουργώντας διαφορετικό κλίμα με το θετικό πρόσημο της μεταβολής.

Το Μάρτιο περιήλθαν στα ταμεία των Μέσων 183 εκατ. ευρώ, έναντι 182 εκατ. ευρώ τον τρίτο μήνα του 2009. Σημαντική αύξηση (+30,66%) σημειώνει το ραδιόφωνο. Εν τω μεταξύ,
με 14 εκατ. ευρώ λιγότερα έκανε ταμείο η μιντιακή αγορά το α’ τρίμηνο του 2010, καθώς τα έσοδα των ΜΜΕ έπεσαν κατά 2,98% (πηγή: Media Services). Μοναδικοί κερδισμένοι το επίμαχο διάστημα εμφανίζονται ο Τύπος (εφημερίδες), που ανέβασε τις επιδόσεις του κατά 2,63% (94,6 εκατ. ευρώ, έναντι 92,2 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2009) και το ραδιόφωνο, που αύξησε τον τζίρο του κατά 12,9% (26,3 εκατ. ευρώ, έναντι 23,3 εκατ. ευρώ πέρσι). Στο σύνολο των Μέσων η διαφημιστική δαπάνη διαμορφώθηκε στα 458,2 εκατ. ευρώ, έναντι 472,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τα έσοδα της τηλεόρασης έπεσαν κατά 1,47%, καθώς το μέσο εισέπραξε συνολικά 161,8 εκατ. ευρώ (έναντι 164,2 εκατ. ευρώ πέρσι). Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψαν τα περιοδικά (-8,89%), καθώς εισέπραξαν 175,3 εκατ. ευρώ (από 192,4 εκατ. ευρώ πέρσι).
Reblog this post [with Zemanta]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...