Image via Wikipedia
Αντικρουόμενες ήταν οι γνώμες που εξέφρασε το κοινό, καθώς επίσης και οι διαφημιστές, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο του αθλητισμού, σχετικά με τη νέα διαφήμιση που παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα η Nike για τον Tiger Woods. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Yahoo σε 166.000 άτομα και παρουσιάστηκε από το Bloomberg, το 63% ανέφεραν πως βρήκαν ενδιαφέρον το τηλεοπτικό spot που δημιούργησε η Wieden & Kennedy, χρησιμοποιώντας τη φωνή του αποθανόντα πατέρα του διάσημου golfer. Την ίδια στιγμή, σε άλλη έρευνα από το website TMZ, το 77% των 91.000 χρηστών που συμμετείχαν, χαρακτήρισαν τη διαφήμιση αυτή σαν ένα «τρικ δημοσίων σχέσεων». «Η συγκεκριμένη διαφήμιση έρχεται σε σύγκρουση με το μύθο της Nike», τόνισε ο Chief Strategy Officer της EuroRSCG New York, Michael Fanuele, ενώ ο Senior Vice President της Horizon Media, Brad Adgate, σημείωσε από την άλλη πλευρά πως τα700.000 άτομα που είχαν παρακολουθήσει ήδη το spot μέσα σε δυο ημέρες, χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση επιτυχημένη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά