Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Σπύρος Χαριτάτος: «Δεν ανήκω πια στον ΑΝΤ1. Ήταν άδικος ο τρόπος που μας φέρθηκαν»

Τέλος ο ΑΝΤ1 για τον Σπύρο Χαριτάτο. Ο παρουσιαστής-δημοσιογράφος αποκάλυψε πως πια δεν ανήκει στο δυναμικό του σταθμού του Αμαρουσίου.

«Δεν ανήκω πια στον ΑΝΤ1. Έχω σταματήσει. Έχω αποδεσμευθεί, είμαι ελεύθερος» και συμπληρώνει σε άνθρωπο του στενού του περιβάλλοντος :

«Θέλαμε και οι δυο από τις τελευταίες εκπομπές να φύγουμε, γιατί ο τρόπος που μας αντιμετώπισαν δεν ήταν τελικά ούτε δίκαιος, ούτε καλός».

Ο Σπύρος Χαριτάτος κάνοντας έναν απολογισμό μαζί με την αυτοκριτική του λέει σε φιλικό του πρόσωπο:

«Πάντα βολευόμουν με αυτό που μου έδιναν, αρκεί να μπορούσα να το κάνω. Ποτέ δεν ζήτησα ούτε κάτι λιγότερο, ούτε κάτι παραπάνω. Αυτό όμως δεν θα το ξανακάνω ποτέ, γιατί είδα ότι ήταν λάθος μου».
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...