Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

P&G: Φθηνότερη και αποδοτικότερη η ιντερνετική διαφήμιση

English: Logo for Procter & Gamble. Source of ...
Image via Wikipedia
O όμιλος Procter & Gamble προανήγγειλε 1.600 απολύσεις λόγω κρίσης, καθώς και τη μείωση των τεραστίων κονδυλίων που δαπανά για διαφημιστικούς σκοπούς, καθώς διαπίστωσε ότι η προώθηση των πωλήσεών της μέσω των νέων, ηλεκτρονικών μέσων, είναι περισσότερο αποδοτική και λιγότερο δαπανηρή.

Πολλές από τις απολύσεις που προανήγγειλε η P&G αφορούν, άλλωστε, εργαζομένους στο διαφημιστικό κλάδο του ομίλου. «Η πραγματικότητα φαίνεται ότι έγινε αντιληπτή επιτέλους στην Procter & Gamble, που διαπιστώνει ότι ο τεράστιος διαφημιστικός προϋπολογισμός της έχει αρχίσει να ροκανίζει τα περιθώρια κερδοφορίας της», αναφέρει η αμερικανική οικονομική και επιχειρηματική ιστοσελίδα Business Insider.

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...