Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

H «Σημασία της Διαφήμισης την περίοδο της κρίσης»

Ανοιχτή Διάλεξη του Βασίλη Γαλάνη για την σημασία της Διαφήμισης την περίοδο της κρίσης, στο αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» του ΙΕΚ ΔΟΜΗ, την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010, ώρα 14.30

Ο τομέας Διοίκησης και Οικονομίας του ΙΕΚ ΔΟΜΗ, διοργανώνει ανοικτή διάλεξη με θέμα «Η σημασία της διαφήμισης την περίοδο της κρίσης», την Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου, ώρα 14:30 -17:00, στο αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» του ΙΕΚ ΔΟΜΗ (Μαυροκορδάτου 1-3, Αθήνα, 1ος όροφος).

Τη διάλεξη θα προσφέρει ο κ. Βασίλης Γαλάνης, Marketing Consultant, Καθηγητής, Συγγραφέας και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας του ΙΕΚ ΔΟΜΗ.

Η διοργάνωση έχει στόχο τη διερεύνηση του θέματος, την ανάδειξη της σημασίας της διαφήμισης στην περίοδο της κρίσης, τη διάχυση της γνώσης και την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων.

Η διοργάνωση απευθύνεται όχι μόνο στους σπουδαστές του τομέα Διοίκησης και Οικονομίας του ΙΕΚ ΔΟΜΗ αλλά και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

Η είσοδος για το κοινό είναι δωρεάν. Πληροφορίες – Συμμετοχές: ΙΕΚ ΔΟΜΗ, Χ. Τρικούπη 17, Αθήνα, τηλ.: 210 3840 552, υπεύθυνη κα Β. Καββαδά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...