Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

"Καταγγέλλω την εφημερίδα FAQ για παρακράτηση δεδουλευμένων".

Συνεργάστηκα με την εβδομαδιαία  εφημερίδα FAQ (Free Press) για περίπου ένα χρόνο. Στην διάρκεια της συνεργασίας μας όλα κύλισαν ομαλά. Όλα, μέχρι τον προηγούμενο Μάρτιο. Τότε, ενώ το λογιστήριο, κατά την πάγια τακτική του, μού έδωσε το χαρτί  της πληρωμής μου  για τον μήνα Φεβρουάριο και θα έβαζε την επόμενη τα χρήματα στο λογαριασμό μου (αυτή ήταν η διαδικασία που ακολουθούσε), όταν πήγα στην τράπεζα διαπίστωσα ότι τα χρήματα ποτέ δεν μπήκαν. Ούτε αυτά και ούτε του επόμενου μήνα. Η δικαιολογία του λογιστηρίου ήταν πως «είναι εντολή του διευθυντή».
Προσπάθησα πολλές φορές και με διάφορους τρόπους να  έρθω σε επικοινωνία με τον διευθυντή αλλά δεν κατέστη ποτέ δυνατό. Έτσι, οι μήνες πέρασαν, το όνομα μου συνέχιζε να είναι στην ταυτότητα της εφημερίδας-  έστελνα  για αρκετό  διάστημα τα άρθρα μου μετά από συνεννόηση με τον συντονίστρια ύλης – αλλά η εφημερίδα συνέχιζε να μου χρωστά τα δεδουλευμένα λεφτά και κάποια στιγμή σταμάτησε να βάζει τα άρθρα μου, κρατώντας ωστόσο το όνομά μου στην ταυτότητά της.
Τη μόνη φορά που ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος, διευθυντής της FAQ που έδωσε την εντολή να μην πληρωθώ, μου απάντησε, ήταν κατά τον μήνα Ιούλιο, όπου με καθησύχαζε ότι «τα λεφτά θα τα πάρεις  αρχές Σεπτεμβρίου και  δεν είναι ανάγκη να το κάνεις θέμα διότι σε θέλω στην εφημερίδα και το ζήτημα θα λυθεί άμεσα». Από τότε, ενώ φτάσαμε στο τέλος Νοεμβρίου, ουδέποτε ο κύριος Χαραλαμπόπουλος  επικοινώνησε μαζί μου ή απάντησε σε δικές μου οχλήσεις.
Αναγκάστηκα ,πλέον, να το δημοσιοποιήσω το θέμα διότι η κοροϊδία και ο εμπαιγμός δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο.

Η καταγγελία δημοσιεύεται στον  ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ και είναι του δημοσιογράφου Ν.AGO που αυτοβιογραφείται: 

"Φίλος των γραμμάτων, του ραδιοφώνου, της επικοινωνίας και της αλήθειας. Δεν ενδιαφέρομαι αν θα αρέσω ή αν θα αρέσουν αυτά που γράφω. Πατέρας δυο παιδιών που αποτελούν και τη μοναδική μου περιουσία. Αγαπώ παθολογικά το ραδιόφωνο και νιώθω πολύ τυχερός που μπορώ και ασχολούμαι με αυτό. Άλλο τόσο αγαπώ και το γράψιμο. Έχω μεταφράσει δυο βιβλία που έχουν εκδοθεί. Αυτόν το καιρό γράφω στις  εφημερίδες η ΑΥΓΗ και FAQ και συνεργάζομαι με το protagon.gr. Δούλεψα για ενα μικρό διάστημα στην τηλεόραση (πίσω απο τις κάμερες), έκανα εκπομπή στο Athens Community Radio όπως και το 105,5 στο Κόκκινο οπου συνεχίζω να συνεργάζομαι  . Συνεργάστικα με τις αλβανικές εφημερίδες Tribuna και LiBERTAS αλλά και με περιοδικά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...