Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Μαλέλης για ΣΚΑΪ: Αυτό το μαγαζί είναι ο πρώτος μου μεγάλος έρωτας!

Μιλώντας στο "People", ο Σταμάτης Μαλέλης, αναφέρει:


"Κάθε άνθρωπος κάνει έναν κύκλο. Από πέρσι τον Απρίλιο θεώρησα πως ο κύκλος μου στην τηλεόραση αρχίζει να κλείνει. Ήθελα να κάνω άλλα πράγματα. Μου αρέσει όταν οι άνθρωποι αλλάζουν, να είναι στην κορυφή της καριέρας τους. Σε μια στιγμή που θεώρησα ότι είμαι πολύ δυνατός, μίλησα με τη διεύθυνση του Star και τους είπα ότι θέλω να φύγω. Δεν είχα σκοπό να πάω αλλού. Εκεί όμως προέκυψε η πρώτη μου αγάπη, ο ΣΚΑΪ. Αυτό το μαγαζί είναι ο πρώτος μου μεγάλος έρωτας".

Σχολιάζοντας τις νέες μεταγραφές στο Star, o ίδιος λέει για την Πόπη Τσαπανίδου:

"Έδωσε τις εξετάσεις της και πέτυχε. Είναι πολύ καλή. Για μένα όμως, είναι ένα μεγάλο στοίχημα με ό,τι καινούριο φτιάξαμε εδώ στο ΣΚΑΪ να καταφέρουμε να την περάσουμε".

Τέλος, ο ίδιος διευκρινίζει ότι δεν έχει κανένα παράπονο από το Star.
"Όλοι μου φέρθηκαν με αγάπη και παραμένουν φίλοι μου"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...