Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Ρέστης: “Μετέχω μόνο στο ΔΟΛ”

“Μετέχω μόνο στο ΔΟΛ.Οι πληροφορίες ότι δήθεν μετέχω σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση ΜΜΕ, ανήκουν στη σφαίρα της νοσηρής φαντασίας, εκείνων που τις διακινούν” .  Τη δήλωση αυτή έκανε πριν από λίγη ώρα ο εφοπλιστής Β. Ρέστης ,  “επειδή τις τελευταίες ημέρες, αναγράφονται σε μερίδα του Τύπου, ανακριβείς πληροφορίες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητές” του.  Η δήλωση του περιλαμβάνει 3 σημεία και έχει ως εξής:
Επειδή τις τελευταίες ημέρες, αναγράφονται σε μερίδα του Τύπου, ανακριβείς πληροφορίες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητές μου, σημειώνω τα εξής:
1.    Η κύρια επαγγελματική ενασχόλησή μου, είναι η Ποντοπόρος Ναυτιλία.
2.    Στο πλαίσιο των επενδύσεών μου σε άλλους τομείς, έχω αγοράσει, εγώ και μέλη της οικογένειάς μου, μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, μετοχές του Δ.Ο.Λ. που εκπροσωπούν περίπου το 20% του μετοχικού κεφαλαίου και ήδη από ετών, με πρόταση του αειμνήστου προέδρου του Δ.Ο.Λ.  Χ.Δ. Λαμπράκη, έχω εκλεγεί μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας.
3.    Οι πληροφορίες ότι δήθεν μετέχω σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση ΜΜΕ, ανήκουν στη σφαίρα της νοσηρής φαντασίας, εκείνων που τις διακινούν.
typologies.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...