Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Λιάτσος: «Δεν ήταν του γούστου μου το δελτίο του Star»

Για την εμπειρία του ως κεντρικός παρουσιαστής του δελτίου ειδήσεων του Star μίλησε ο Αιμίλιος Λιάτσος σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Ο δημοσιογράφος, που δραστηριοποιείται πλέον ως εκδότης, εξομολογήθηκε το συναισθηματικό δέσιμο που έχει με το Star αλλά και τη διαφορά που είχε η προσωπική του αισθητική με το περιεχόμενο του δελτίου ειδήσεων του σταθμού.

«Είναι σαν να μην έχω φύγει από το Star. Σας μιλάω μέσα από την καρδιά μου. Πέρασα υπέροχα εκεί και έφυγα γιατί δεν μπορούσα να τα συνδυάσω και τα δύο. Πέρασα την καλύτερη μου δημοσιογραφική ζωή τηλεοπτικά εκεί και το θεωρώ σπίτι μου. Δεν υπήρξε κάτι γκρίζο», είπε στο περιοδικό Λοιπόν, προσθέτοντας:

«Παρότι η συνταγή του δελτίου του Star, την οποία υπηρέτησα απόλυτα επαγγελματικά, όπως είχα υποχρέωση να κάνω, το περιεχόμενό του, δεν ήταν πολλές φορές του γούστου μου. Είχα μεγάλη απόδοση στο δελτίο, ήμασταν πρώτοι στις δυναμικές ηλικίες και το λέω μεγάλη περηφάνια. Το 15 – 44 ήταν ο στόχος. Εξαρχής μου έγινε ξεκάθαρο ότι εδώ έρχεσαι για να κάνεις αυτό, μπορείς ή είναι κόντρα στο χαρακτήρα σου, ενώ έρχεσαι από το Μega».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...