Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Ρώσος παρουσιαστής: Αποκάλυψε ότι είναι γκέι και τον… "εξαφάνισαν"


Για αρκετά χρόνια αναγκαζόταν να κρύβει την σεξουαλική του ταυτότητα.

Όταν αποφάσισε να πει στον κόσμο ποιος πραγματικά είναι και ποιες είναι οι σεξουαλικές του προτιμήσεις δεν φανταζόταν αυτό που ακολούθησε. 

«Διέγραψαν το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο, μπλόκαραν τους λογαριασμούς μου, έσβησαν τις εκπομπές μου από το διαδίκτυο», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Αντον Κρασόφσκι. Ο Ρώσος παρουσιαστής του καναλιού KontrTvείχε αποκαλύψει στο κοινό του ότι είναι ομοφυλόφιλος με την παρακάτω δήλωση: «Είμαι ομοφυλόφιλος και είμαι ο ίδιος άνθρωπος με εσάς αγαπητό μου κοινό, σαν τον πρόεδρο Πούτιν και τον πρωθυπουργό Μεντβέντεφ». Αυτό στάθηκε αφορμή να βρεθεί στο ταμείο ανεργίας μέσα σε μια νύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...