Πάντως στο 5μηνο του έτους η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, παρουσιάζει σημαντικά χαμηλότερη κάμψη από εκείνη του μέσου όρου των τεσσάρων ΜΜΕ, ενώ ακόμα καλύτερη εικόνα παρουσιάζουν οι εφημερίδες. Συγκεκριμένα η μείωση στη διαφημιστική δαπάνη των ΜΜΕ είναι της τάξης του 8,1%, με το συνολικό ποσό να διαμορφώνεται στο διάστημα Ιανουάριος - Μάιος στα 817,17 εκατ. ευρώ. Οι εφημερίδες παρουσίασαν οριακή σταθερότητα με κάμψη 1,18%, ενώ η τηλεόραση παρουσίασε κάμψη 4,51%, τα περιοδικά κάμψη 10,46% και το ραδιόφωνο κάμψη 26,69%. Η συνολική εικόνα επηρεάζεται σημαντικά από τα αποτελέσματα του Μαΐου, κατά τον οποίο το συνολικό ποσό διαμορφώθηκε στα 187,16 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 12,17% σε σχέση με πέρυσι. Η εμφανίζει κάμψη 8,09%, τα περιοδικά κάμψη 14,24%, οι εφημερίδες κάμψη 4,05% και το ραδιόφωνο κάμψη 36,21%.
Ο κατακερματισμός
Την απάντηση πάντως στον κατακερματισμό της ραδιοφωνικής αγοράς της Αττικής, την οποία δεν μπόρεσαν κατά το παρελθόν να δώσουν δυο διαδικασίες αδειοδότησης, φαίνεται να δίνουν οι πρώτοι μήνες του 2010. Η πρωτοφανής μείωση που καταγράφεται στο συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης του μέσου, όπως φαίνεται από τα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών που κατέχουν και ραδιοφωνικές δραστηριότητες, αφορά κατά κύριο λόγο τα μικρότερα ραδιόφωνα (συνολικά λειτουργούν περισσότεροι από 43 ιδιωτικοί ραδιοσταθμοί στο λεκανοπέδιο), αφού τα έσοδα των λεγόμενων «μεγάλων» σταθμών, ενώ η πίτα συρρικνώνεται, είτε διευρύνονται, είτε μειώνονται με πολύ χαμηλότερο ρυθμό από εκείνο της δαπάνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά