Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Διαφημιστική προσβολή;

Στο μικροσκόπιο του ΕΣΡ με την κατηγορία της προσβολής των θεσμών και ειδικότερα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, μπαίνει τις ερχόμενες ημέρες διαφήμιση κλιματιστικών γνωστής ιαπωνικής εταιρείας, η οποία προβάλλει το προϊόν της ως «ανακούφιση στα όσα περνούν οι Ελληνες». Όπως διευκρίνισε ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ιωάννης Λασκαρίδης, το θέμα έρχεται στην Ολομέλεια με πρωτοβουλία των μελών της ανεξάρτητης αρχής και ενδέχεται να επιφέρει κυρώσεις στο σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών που την προέβαλαν. Σε ό,τι αφορά πάντως το περιεχόμενο της διαφήμισης, υπενθυμίζεται ότι αρμόδιο είναι το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...