Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Stop στη διαφήμιση ιντερνετικού τζόγου

Slot machine.Image via Wikipedia
Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα (31/1/) η δημόσια διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις για την αγορά τυχερών παιγνίων», που την άγουσα για έγκριση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
 
Η διαδικασία ελέγχου της συμβατότητας του νομοσχεδίου με το κοινοτικό δίκαιο αναμένεται να διαρκέσει περί τους 3 μήνες, ενώ υπάρχουν οι εξής πιθανότητες: α) είτε να εκπέσει όπως συνέβη με το αντίστοιχο νομοθέτημα στη Γαλλία, μετά από καταγγελίες και ενστάσεις, β) είτε να γίνει αποδεκτό ως έχει, γ) είτε να ζητήσει η Κομισιόν αλλαγές και τροποποιήσεις. Πάντως, στο μεταξύ διάστημα αυστηροποιείται το καθεστώς απαγόρευσης της διαφήμισης, όπως αναφέρει και το εδαφ. 4 του άρθρου 13: «Μέχρι τη θέσπιση του Κώδικα Δεοντολογίας Παιγνίων, απαγορεύεται η εμπορική επικοινωνία για τυχερά παίγνια».

Κατά τα άλλα, στο επίμαχο άρθρο αναφέρεται:

*Η εμπορική επικοινωνία διεξαγωγής παιγνίων υπόκειται σε περιορισμούς, ενώ υποχρεωτικά αναφέρεται ότι οι ανήλικοι απαγορεύεται να παίζουν τυχερά παίγνια, καθώς και οι γραμμές και υπηρεσίες υποστήριξης για απεξάρτηση από το παίγνιο.
*Απαγορεύεται η εμπορική επικοινωνία με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, για οιονδήποτε φορέα δυνάμενο να παράσχει υπηρεσίες πίστωσης στους παίκτες για τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια.
*Το περιεχόμενο των κάθε είδους εμπορικών επικοινωνιών πρέπει να είναι σύμφωνο με τις αρχές και τη δεοντολογία που καθιερώνει ο Κώδικας Δεοντολογίας Παιγνίων.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...