Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Εκρηκτική αύξηση του online τηλεοπτικού περιεχομένου


Την εκρηκτική αύξηση της κατανάλωσης online video, από κάθε συσκευή που μπορεί να αναπαράγει τηλεοπτικό περιεχόμενο, αναμένουν οι αναλυτές μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.
Οι ραγδαίες αλλαγές που καταγράφονται στην κατανάλωση γραμμικού και μη γραμμικού περιεχομένου (όπως διαχωρίζεται πλέον το τηλεοπτικό περιεχόμενο) κάνουν τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ της παραδοσιακής τηλεοπτικής εκπομπής και της εκπομπής περιεχομένου μέσω δικτύων (σε τηλεόραση, υπολογιστές) ολοένα και πιο αχνές, ενώ την ίδια ώρα η τηλεόραση στα κινητά τηλέφωνα συνεχίζει σταθερά την ανοδική της πορεία.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εταιρειών που καταγράφουν τις τάσεις στην τηλεοπτική βιομηχανία, μέχρι το 2013, η κίνηση στο διαδίκτυο ειδικά για τηλεοπτικό περιεχόμενο, θα τετραπλασιαστεί σε όγκο, αποτελώντας πλέον το 90% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης.
Ψηφιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες
Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των πραγμάτων, στην τηλεοπτική βιομηχανία, θα διαδραματίσει και η ψηφιακή τηλεόραση. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του e-Media Institute, που αφορούν σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, περισσότερα από 163 εκατομμύρια νοικοκυριά αναμένεται να λαμβάνουν ψηφιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, αριθμός που υποδεικνύει αύξηση 31% σε σχέση με τον αντίστοιχο του τέλους του 2009 (125 εκατομμύρια νοικοκυριά).
Παράλληλα και ενώ στο παιχνίδι της ψηφιακής οι επίγειες ψηφιακές υπηρεσίες είναι εκείνες που αναπτύσσονται διαρκώς, οι καλωδιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες, λόγω και της ανάπτυξης της παροχής υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, χάνουν έδαφος. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο, το μερίδιο της επίγειας ψηφιακής και της δορυφορικής ψηφιακής θα ανέλθει στο 35% και στο 33% αντίστοιχα, ενώ η cable tv θα κατέχει μερίδιο 22% και η IPTV 10%.
Την ίδια ώρα το Mobile TV επεκτείνεται με ραγδαίους ρυθμούς στις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού, έχοντας πλέον ως τελευταίο στόχο για την απόλυτη διείσδυση, τις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
Ενδεικτικό της ανάπτυξης του Mobile TV στις αγορές της Ασίας είναι η περίπτωση της Νότιας Κορέας, όπου το 56% του πληθυσμού (περίπου 27 εκατομμύρια άνθρωποι) παρακολουθεί καθημερινά τηλεόραση μέσω του κινητού του τηλεφώνου.
Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές, καθοριστικό ρόλο για τη διάδοση του Mobile TV στις αγορές του δυτικού κόσμου είναι η δωρεάν ή με χαμηλό κόστος παροχή της υπηρεσίας, μοντέλο που υιοθέτησαν οι αγορές της Ασίας.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ - ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...