Το Μάρτιο περιήλθαν στα ταμεία των Μέσων 183 εκατ. ευρώ, έναντι 182 εκατ. ευρώ τον τρίτο μήνα του 2009. Σημαντική αύξηση (+30,66%) σημειώνει το ραδιόφωνο. Εν τω μεταξύ,
με 14 εκατ. ευρώ λιγότερα έκανε ταμείο η μιντιακή αγορά το α’ τρίμηνο του 2010, καθώς τα έσοδα των ΜΜΕ έπεσαν κατά 2,98% (πηγή: Media Services). Μοναδικοί κερδισμένοι το επίμαχο διάστημα εμφανίζονται ο Τύπος (εφημερίδες), που ανέβασε τις επιδόσεις του κατά 2,63% (94,6 εκατ. ευρώ, έναντι 92,2 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2009) και το ραδιόφωνο, που αύξησε τον τζίρο του κατά 12,9% (26,3 εκατ. ευρώ, έναντι 23,3 εκατ. ευρώ πέρσι). Στο σύνολο των Μέσων η διαφημιστική δαπάνη διαμορφώθηκε στα 458,2 εκατ. ευρώ, έναντι 472,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τα έσοδα της τηλεόρασης έπεσαν κατά 1,47%, καθώς το μέσο εισέπραξε συνολικά 161,8 εκατ. ευρώ (έναντι 164,2 εκατ. ευρώ πέρσι). Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψαν τα περιοδικά (-8,89%), καθώς εισέπραξαν 175,3 εκατ. ευρώ (από 192,4 εκατ. ευρώ πέρσι).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά