Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Περικοπές Δημοσίου στη δαπάνη προβολής

Σε κεντρικό ζήτημα για την επιβίωση των μέσων της περιφέρειας εξελίσσεται το θέμα της κρατικής διαφήμισης, της οποίας η ροή έχει σταματήσει εδώ και αρκετούς μήνες στο πλαίσιο βεβαίως των περικοπών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Πάντως επισημαίνεται ότι η μείωση στη διαφημιστική δαπάνη του Δημοσίου αφορά και τα μέσα του κέντρου, αφού έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα. Ενδεικτικό είναι ότι στο πρώτο τρίμηνο του έτους η μείωση της δαπάνης του Δημοσίου στην τηλεόραση ξεπερνά το 63,24%, στα περιοδικά το 50,88%, στις εφημερίδες το 44,16% και στο ραδιόφωνο το 40,42%. Συνολικά η περικοπή των διαφημιστικών δαπανών του Δημοσίου στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2010, ξεπερνά το 51,50%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...