Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Έξαλλη η Ακρίτα με την μετάδοση της εκπομπής της από τη Δ.Τ.

Έξαλλη η Έλενα Ακρίτα με την επαναπροβολή της εκπομπής της «Φώτα Πορείας» από τη Δημόσια Τηλεόραση.

Μέσω της σελίδας της στο fb δηλώνει ότι τους απαγορεύει την επαναπροβολή της εκπομπής και ζητά να σταματήσει η μετάδοσή της αφού γίνεται χωρίς την άδειά της.
Παράλληλα επισημαίνει πως θα χρησιμοποιήσει τα νόμιμα μέσα και καταλήγει:
«Και είναι κρίμα όσα δεν μας έφαγε ο Στουρνάρας να μας τα φάνε οι δικηγόροι. Συνεννοηθήκαμε;»

Όλο το post στο fb:

Οπα! Τώρα βλέπω την δημοσιογραφική εκπομπή μου "ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ" την ΔΤ ή όπως αλλιώς την λέτε! Ως εμπνεύστρια, δημιουργός και παρουσιάστρια ΣΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΡΗΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΜΟΥ. Όταν τα "ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ" μετά την ΕΤ1 επαναπροβλήθηκαν στο Κανάλι της Βουλής, μου ζητήθηκε η άδεια την οποία έδωσα με χαρά - και εννοείται χωρίς να ζητήσω ούτε ένα ευρώ. Εδώ όμως δεν σας δίνω το δικαίωμα επαναπροβολής (όχι πως μου το ζητήσατε σε όλο αυτό το "αποφασίζομεν και διατάσσομεν"). Σταματήστε, λοιπόν να προβάλλετε την εκπομπή χωρίς την άδεια μου! Αλλιώς η συνέχεια γνωστή, νόμιμα μέσα και τα συναφή. Κι είναι κρίμα όσα δε μας έφαγε ο Στουρνάρας, να μας τα φάνε οι δικηγόροι. Συνεννοηθήκαμε;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...