Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Πως στήνεται ένα ρεπορτάζ?


Πως στήνεται ένα ρεπορτάζ? Ο Βαγγέλης Περάκης μας το εξηγεί μέσα από ένα e-mail - διαμαρτυρία για την αντιμετώπιση από τα ΝΕΑ της ακύρωσης των εμφανίσεων της WARWICK  στο Μέγαρο Μουσικής.

Το e-mail  του σαφές και τα κυριότερα σημεία τα παραθέτουμε. Από  την Μαρία Μαρκουλή και ΤΑ ΝΕΑ περιμένουμε την απάντησή τους σε όσα  κ. Περάκης λέει και καταγγέλει. Διαβάστε τα κυριότερα σημεία της επιστολής που μας έστειλε:
΅Ως εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας Intershow απαντάω στο σημερινό άρθρο της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ (συντάκτης Μαρία Μαρκουλή) που ούτε λίγο ούτε πολύ, αναφέρει ότι δεν τις δώσαμε στοιχεία για την ακύρωση της συναυλίας, δεν απάνταγε η διευθύντρια της εταιρίας στα τηλέφωνα και φυσικά κάνει και την αναφορά "μήπως η ακύρωση έγινε γιατί ήταν χαμηλή η προπώληση;"
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από το ότι δεν πιστεύει την ανακοίνωση μας ότι η συναυλία είχε πουλήσει μέχρι την ώρα της ακύρωσης, 1200 εισιτήρια. Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών που είναι υπεύθυνο για το ticketing μπορεί να το επιβεβαιώσει αλλά η δημοσιογράφος δεν ασχολείται με το να συλλέξει τέτοιου είδους πληροφορίες, όπως καταλαβαίνετε...
Αν η προπώληση των 1200 εισιτηρίων σε μια συναυλία που αφαιρώντας τις προσκλήσεις έχει χωρητικότητα 1.700 θέσεις είναι χαμηλή, τότε μάλλον δεν θα έπρεπε να κάνουμε καθόλου συναυλίες σε αυτή την αίθουσα!!!

Επίσης θυμίζω ότι στην ίδια αίθουσα έχουμε κάνει και συναυλίες με λιγότερα εισιτήρια από τα 1200 αλλά ποτέ δεν έχουμε ακυρώσει συναυλία, αφού όπως και τώρα, την αίθουσα την πληρώνουμε κανονικά ακόμα κι αν ακυρώσουμε συναυλία, την διαφήμιση την πληρώνουμε κανονικά, τα ξενοδοχεία και τα αεροπορικά επίσης!

Θα είμασταν λοιπόν μάλλον εκατομμυριούχοι αν με όλα αυτά τα ποσά που θα πληρώσουμε (αφού τέτοιου είδους συναυλίες δεν ασφαλίζονται λόγω υπερβολικού κόστους ασφάλισης σε σχέση με τα κέρδη!!!!) αποφασίζαμε να την ακυρώσουμε για να κερδίσουμε μόνο την αμοιβή του καλλιτέχνη!
Την οποία αμοιβή έχουμε προκαταβάλει και κινούμαστε νομικά για να την πάρουμε πίσω.
Το νομικά καταλαβαίνετε ότι δεν είναι εύκολο να γίνει άμεσα, άρα και την αμοιβή του καλλιτέχνη προς το παρόν την θεωρούμε μείον, αφού στην περίπτωση της Dionne Warwick  όπως και η ίδια η κυρία Μαρκουλή αναφέρει στο άρθρο της, δεν θέλουν να μας την δώσουν, γιατί ο μάνατζερ μας προτείνει νέες ημερονηνίες για την συναυλία, κρατώντας βεβαίως την αμοιβή μέχρι τότε!
Τα περισσότερα από αυτά αναφέρθηκαν στην κυρία Μαρκουλή στα τηλεφωνήματά που ανταλλάξαμε αλλά φυσικά δεν γράφτηκαν ποτέ!
Σημαντικό είναι όμως ότι με τα 1200 εισιτήρια που πωλήθηκαν όλα τα έξοδα της συναυλίας είχαν πληρωθεί!!!!
* Το ότι πληρώνουμε κανονικά Μέγαρο, εισιτήρια, ξενοδοχεία, διαφήμιση επίσης αν θέλετε σας το στέλνουμε, υπάρχουν τα σχετικά τιμολόγια!

Το ενδεικτικό είναι ότι χθες με την κυρία Μαρκουλή, όπως και με αρκετούς ακόμα συναδέλφους, μίλησα ως εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας 2 φορές τηλεφωνικά και ανταλλάξαμε 2 email αναφορικά με όσα ζήταγε και όσα ρώτησε. Επίσης όταν με ρώτησε γιατί δεν το σηκώνει η διευθύτρια της εταιρίας Τερέζα Κερασίδη, της απάντησα ότι ήταν σε συνάντηση με τον δικηγόρο σχεδόν όλη την ημέρα για να οργανώσουν τις επόμενες κινήσεις. Ούτε ότι μίλαγε με τον εκρόσωπο τύπου της εταιρίας και τον έβρισκε όποτε τον ήθελε, ούτε το σημαντικό θέμα της συνάντησης της κυρίας Κερασίδη με τον δικηγόρο στάθηκε αρκετό για την κυρία Μαρκουλή. Μη κάνοντας αναφορά στις συζητήσεις μαζί μου, ανέφερε ότι απλά δεν σήκωνε τα τηλέφωνα η κυρία Κερασίδη, για ευνόητους λόγους φυσικά. Η ουσία είναι να χτυπήσει το προφίλ της εταιρίας Intershow που η διευθύντρια δεν σηκώνει τα τηλέφωνα και όχι να καταγράψει τα γεγονότα έτσι όπως έγιναν.

Και περνάμε σε αυτά που ζήτησε η κυρία Μαρκουλή από εμένα, τις απαντήσεις που πήρε και τι τελικά έγραψε.
Μας ζήτησε ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΗΣ DIONNE WARWICK!!!!
Όπως καταλαβένετε μας έφερε σε δύσκολη θέση. Της εξήγησα ότι θα ήταν καλύτερα να του μιλήσει πρώτα ο δικηγόρος μας και όχι μια δημοσιογράφος από την Ελλάδα που θα του έλεγε βεβαίως ότι το τηλέφωνο δόθηκε από το γραφείο διοργάνωσης κι ενώ, δεν του έχει ανακοινωθεί ακόμα η αγωγή που εκείνη την στιγμή ετοιμαζόταν και μάλιστα της ανέφερα την πληροφορία που είχαμε ότι εκείνη την στιγμή ταξίδευε από Λονδίνο για Νέα Υόρκη, άρα ούτε εμείς μπορούσαμε να τον πάρουμε πριν από τη δημοσιογράφο και μετά να ακολουθούσε.
Όπως καταλαβαίνετε ούτε λίγο ούτε πολύ η κυρία Μαρκουλή με ύφος που φτάνει στα όρια του θράσους, ήθελε να της δώσουμε το τηλέφωνο του μάνατζερ πριν του κοινοποιηθεί η αγωγή, για να προλάβει να του το ανακοινώσει η ίδια!!!!

Βεβαίως δεν την εμποδίζει τίποτα να ψάξει και να βρει τα στοιχεία και όπως καταλάβαμε από το άρθρο το έκανε, αλλά τι το κακό έχει το ότι δεν της τα δώσαμε εμείς; Ε, απλά δημιουργεί εντυπώσεις. Δεν αναφέρει τον λόγο που δεν το δώσαμε, αναφέρει μόνο ότι δεν της το δώσαμε.

Τέλος σας αναφέρω επίσης ότι μας ζήτησε το email που έστειλε ο μάνατζερ και της εξήγησα ότι δεν έχω ακόμα έγκριση από τον δικηγόρο, γιατί όπως ξέρετε, δεν θα κάναμε κάτι χωρίς την άδεια του ειδικού που χειρίζεται την υπόθεση. Της έστειλα ένα μέρος του αλλά... η κυρία Μαρκουλή αν δεν έβλεπε ολόκληρο το email δεν θα πίστευε. Μας το είπε κατάμουτρα!!! Μας είπε μάλιστα στο τηλέφωνο, πιο σιγά για να μην την ακούσουνε, ότι της το ζήτησαν οι προϊστάμενοί της γιατί αυτοί δεν πιστεύανε! και κατέληξε "Ξέρεις τώρα".
Αυτό το περιστατικό απλά μένει ασχολίαστο!

Είναι λυπηρό για μια εταιρία όπως η Intershow που έχει φέρει στο παρελθόν μεγάλα ονόματα όπως η Cezaria Evora, οι Pink Martini, το αφιέρωμα στη Nina Simone, στον Miles Davis ή στην Edith Piaf να βλέπει να δημιουργούνται τέτοιες υπόνοιες και να αμαυρώνεται η εικόνα της από το γεγονός του ότι μια δημοσιογράφος, δεν πιστεύει την ανακοίνωση της εταιρίας που έχει συντάξει ο νομικός της σύμβουλος και επιμένει να θεωρεί τα όσα στείλαμε ψέμματα με έμμεσο τρόπο, σπόντες και φυσικά χωρίς την παράθεση γεγονότων που έχουν γίνει και αποδεικνύουν ότι όταν μια εταιρία κινείτε νομικά, είναι σημαντικό να καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς οι υπόλοιποι, έστω και δημοσιογράφοι, μόνοι μας τη δίκη και να βγάζουμε και την απόφαση!
Ειδικά όταν το άρθρο μάλλον δείχνει ότι η δημοσιογράφος και η εφημερίδα μιλάει σαν συνήγορος της κυρίας Warwick και όχι σαν ελεύθερη δημοσιογράφος που λέει την γνώμη της, εκτός κι αν τα γεγονότα που προανέφερα και δεν παρουσιάζονται στο άρθρο, είναι ασήμαντα. Κατά τη γνώμη μας είναι πιο σημαντικά από το να ρίχνουμε μια σκέψη ότι δήθεν η προπώληση ήταν χαμηλή και γι' αυτό ακυρώθηκε η συναυλία!!!!.

Η εταιρία Intershow έχει μέσα σε δύο εβδομάδες δύο ακυρώσεις. Η μία ήταν η Μίσια, η οποία ήρθε, αλλά δεν μπόρεσε να τραγουδήσει γιατί έπαθε οξεία λαρυγγίτιδα και ο γιατρός που την είδε ανέφερε ότι δεν θα μπορούσε να πραγματοποιήσει την συναυλία. Στην περίπτωσή της δεν κινηθήκαμε νομικά γιατί ήταν υπεράνω των δυνατοτήτων της τραγουδίστριας και είναι κατανοητό. Ωστόσο τα έξοδα (Μέγαρο, εισιτήρια, ξενοδοχεία) πληρώθηκαν κανονικά, έχουμε και τα τιμολόγια. Επίσης η συναυλία δεν ήταν ασφαλισμένη, άρα τα χρήματα αυτά δεν θα επιστραφούν ποτέ!
Εδώ όμως, στην περίπτωση της Dionne Warwick, έχουμε μια σαφή ακύρωση χωρίς αφορμή. Και φυσικά θα κινηθούμε νομικά. Το ότι η εταιρία αυτή έχει τόσο μεγάλα έξοδα να πληρώσει μετά από αυτά τα ατυχή περιστατικά, είναι επίσης κάτι σημαντικό να αναφερθεί΅. 
Τα δικά μας σχόλια περιττεύουν. Τα δικά σας, μαζί με την απάντηση της κας Μαρκουλή, τα περιμένουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...