Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Χρόνης Αηδονίδης Νεκταρία Καραντζή @ terragreco radio show

Αποκλειστική ραδιοφωνική παρουσίαση | 28.03.2010

Το αηδόνι της Θράκης αλλά και της Ελληνικής παράδοσης, ο Χρόνης Αηδονίδης και η σπουδαία μαθήτρια του στο παραδοσιακό τραγούδι και ψάλτρια, η Νεκταρία Καραντζή, έρχονται να παρουσιάσουν την επίκαιρη νέα τους κοινή δισκογραφική δουλειά, ”Άφραστον Θαύμα”, την Κυριακή των Βαΐων 28 Μαρτίου στις 11 το πρωί, αποκλειστικά στην εκπομπή terragreco με το Θάνο Κωτσιόπουλο.

Αντί για πολλά λόγια θα δανειστώ το σημείωμα του Χρόνη Αηδονίδη στο ένθετο του Cd:

“Ευχαριστώ τον Θεό που με αξίωσε, για μία ακόμη φορά, να ηχογραφήσω βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους, ένα όνειρο που είχα από μικρό παιδί, απ’ όταν μάθαινα βυζαντινή μουσική κοντά στον ιερέα πατέρα μου. Το δημοτικό τραγούδι βέβαια που υπηρέτησα όλα αυτά τα -πενήντα και πλέον- χρόνια δεν είναι παρά η «δίδυμη αδελφή» της βυζαντινής μουσικής. Ως δίδυμες αδελφές αυτές οι δύο τέχνες έχουν σίγουρα πολλές ομοιότητες αλλά και κάποιες διαφορές. Η ουσία όμως είναι ότι είναι παιδιά της ίδιας μάνας: της ελληνικής μουσικής μας.

Φροντίδα και μέλημά μου, όλα αυτά τα χρόνια, ήταν να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι στην προσπάθεια διάσωσης και διάδοσης στις επόμενες γενιές αυτού του μουσικού θησαυρού. Γι’ αυτό χαίρομαι από καρδιάς που συνοδοιπόρος μου, και σε αυτό το έργο, είναι η Νεκταρία Καραντζή. Η σκέψη ότι η εκλεκτή μου μαθήτρια και πλέον συνεργάτιδα συνεχίζει το δικό μου έργο στην αλυσίδα της μακραίωνης ελληνικής μουσικής παράδοσης, με αναπαύει …”
“τα λόγια είναι περιττά!!!”

APOKLEISTIKA @ terragreco radio show

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...