Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010

Η Τζούλια "κατεβαίνει" στην πολιτική, επειδή άκουσε ότι...οργιάζουν οι κερδοσκόποι!

Ναι, αγαπητοί φίλοι της "Γνώμης", είναι αλήθεια. Η Τζούλια "κατεβαίνει" στην πολιτική, επειδή άκουσε ότι...οργιάζουν οι κερδοσκόποι!
Υπάρχουν, όμως, και πιο σημαντικά νέα...

1) Πάρτο κάτω: Κατεδαφίστηκε το Polo στη Σουβάλα. Διαβάστε τι πρόκειται να γίνει.

2) Ενα Κωσταλέξι δίπλα μας...Μάνα κλείδωσε την κόρη της με νοητικά προβλήματα στο σπίτι και την άφησε αβοήθητη για μέρες!

3) Κόμμωτήριο στη Χαλκίδα έμεινε απροειδοποίητα χωρίς νερό και οι πελάτισσες, όπως καλά φαντάζεστε, αποχώρησαν με τη βαφή στο κεφάλι!

4) Πυρκαγιά-δηλητήριο: Επί τρία μερόνυχτα μεγάλη πυρκαγιά στο ΧΥΤΑ έκαιγε σκουπίδια και ό,τι άλλο είχαν ρίξει στο χώρο. Η οικολογική καταστροφή είναι φυσικά μεγάλη.

5) What's up priest? Ο Παπά-Νάνος από τον Οξύλιθο καθιερώνει ιντερνετική ενημέρωση των πιστών και αποδεικνύεται ο πιο Hi-tech παπάς!

6) Ο Ζεμπίλης δεσμεύτηκε μέσα σε ένα μήνα να γκρεμίσει όλες (μα όλες) τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες. Αντε να δούμε...

7) Τελικά ο 11χρονος Ανέστης Καρυστινός δεν κατάφερε να μείνει στη ζωή, αλλά με μια συγκινητική κίνηση, οι γονείς του χάρισαν ζωή σε άλλα έξι άτομα. Διαβάστε για την απόφαση ανθρωπιάς που πήραν.

8) Περίεργη ιστορία: Ο πρώην πρόεδρος της Νομαρχιακής της ΝΔ, Σταμάτης Τσάλλας, δάρθηκε δημόσια από αγνώστους. Αναλυτικό ρεπορτάζ.

Ο Σταύρος Φλώρος, ο Χάρης Θεοχάρης και ο Ντίνος Σπανός, τρία νέα παληκάρια, έχασαν τη ζωή τους σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα και το πένθος είναι βαρύ στις οικογένειές τους. Εκτενές ρεπορτάζ για τις συνθήκες των δυστυχημάτων.

Τα νέα τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Η "Γνώμη" τα καταγράφει από κοντά, γιατί η κρίση δεν μπορεί να χτυπήσει την αληθινή ενημέρωση. Τα λέμε στα περίπτερα...

Ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος στους Νέους Φακέλους

“ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ” ανοίγουν στην τηλεόραση του  ΣΚΑΪ την Δευτέρα 3 Μαΐου  στις 23.00 με καλεσμένο τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γεώργιο Προβόπουλο.

Λίγες ημέρες μετά την έκδοση της ετήσιας έκθεσής του, ο κορυφαίος τραπεζίτης της χώρας, διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γεώργιος Προβόπουλος μιλά αποκλειστικά στον Αλέξη Παπαχελά και τον Μπάμπη Παπαδημητρίου. Ο διοικητής της τράπεζας της Ελλάδος και μέλος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής τράπεζας ζωντανά στο στούντιο των Νέων Φακέλων μιλά για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, τις «εξαιρετικά επείγουσες αλλαγές που απαιτούνται» αλλά και την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση.
  
"Οι Νέοι Φάκελοι": Δευτέρα 3 Μαΐου στις 23:00, στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.  www.folders.gr

Απεργία δημοσιογράφων την Τετάρτη


«Μπροστά στις εξελίξεις που επιχειρούν να επαναφέρουν εργασιακό μεσαίωνα με την κατάργηση θεμελιωδών δικαιωμάτων, την αποδόμηση ασφαλιστικών κατακτήσεων, την υπονόμευση των ΣΣΕ με την εισαγωγή ελαστικών μορφών εργασίας και την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής, οι δημοσιογράφοι αποφάσισαν να συνεχίσουν και να κλιμακώσουν τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις μαζί με τους εργαζόμενους όλης της χώρας».

Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά την συνεδρίαση του Δ.Σ. της Π.Ο.Ε.ΣΥ. που συνεδρίασε την Παρασκευή με τα προεδρεία των Ενώσεων μελών (Ε.Σ.Η.Ε.Α., Ε.Σ.Η.Ε.Μ.-Θ., Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν., Ε.Σ.Η.Ε.Θ.Σ.Ε.-Ε, Ε.Σ.Π.Η.Τ.).

Η ΠΟΕΣΥ επισημαίνει ότι «η ενότητα και η αλληλεγγύη και η αξιοπρέπειά μας είναι αδιαπραγμάτευτη», αποφασίζοντας να κηρύξει24ωρη απεργία την Τετάρτη 5 Μαΐου 2010. Κατά συνέπεια, εκείνη την ημέρα δεν θα υπάρξουν ειδήσεις και ενημερωτικές εκπομπές σε κανάλια και ραδιόφωνα, ενώ την επομένη δεν θα κυκλοφορήσουν εφημερίδες.

Μην χάσετε το «Π» που κυκλοφορεί


ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ το ΠΟΝΤΙΚΙ, με πρωτοσέλιδο τίτλο «ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ».
ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΔΝΤ κρίνουν την επιβίωση της χώρας, Έλληνες επιχειρηματίες με τα λεφτά τους εκτός Ελλάδας παίζουν κερδοσκοπικά παιχνίδια, στοιχηματίζουν στη χρεοκοπία της χώρας και του πολιτικού συστήματος, προωθώντας αποτυχημένους ως σωτήρες. (Σελ. 3, 46-47).


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ :http://www.topontiki.gr/Articles/view/5279

Μπάμπης Στόκας Αποκλειστική ραδιοφωνική παρουσίαση

Ο Μπάμπης Στόκας, η φωνή των Πυξ Λαξ, της μεγαλύτερης ελληνικής μπάντας, δίνει στο πολυαναμενόμενο και ολοκαίνουριο cd του τον τίτλο «Βόλτα» και το παρουσιάζει την Κυριακή 2 Μαΐου στις 11 το πρωί, αποκλειστικά στην εκπομπή terragreco, με το Θάνο Κωτσιόπουλο.

Με εφόδιο τη σπουδαία φωνή και τη χαρακτηριστικά ιδιαίτερη ερμηνεία του, ο Μπάμπης Στόκας μας χαρίζει δεκαέξι τραγούδια σε μελωδίες χωρίς στερεότυπα και συμβατικότητες, ακριβώς όπως μας έχει συνηθίσει. Προετοιμάζοντας τον δίσκο αυτό κοντά 3 χρόνια, αποδεικνύει πως τα αγαθά κόποις κτώνται αλλά και την αγάπη και αφοσίωση του στο τραγούδι! Μια όμορφη μα και σπάνια συνέντευξη που δεν πρέπει να χάσετε!

“Μια βόλτα στο γοητευτικό ταξίδι του Μπάμπη Στόκα ”


APOKLEISTIKA @ terragreco

Εκεί που οι Έλληνες συναντούν τη μουσική τους αλλά και αυτούς που την φέρνουν κοντά μας!

O Παντελής Τζωρτζάκης, καλεσμένος του Λάμπη Ταγματάρχη στην εκπομπή «ΤΑΔΕ ΕΦΗ».

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας κύριος Παντελής Τζωρτζάκης, θα είναι φιλοξενούμενος του Λάμπη Ταγματάρχη στην εκπομπή «Τάδε Έφη», που θα μεταδοθεί αυτή την Δευτέρα 3 Μαΐου στις 22.00, από το novasports1

Με αφορμή το συνέδριο του ΣΕΠΕ που θα διεξαχθεί  την Δευτέρα 3 Μαΐου, ο κύριος Τζωρτζάκης σε μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση θα αναφερθεί στον κλάδο των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, την ενίσχυση του ρόλου του και τα οφέλη για την ελληνική οικονομία. Θα εξηγήσει τους τρόπους με τους οποίους οι ΤΠΕ μπορούν να συμβάλουν στη διέξοδο από την οικονομική κρίση και να λειτουργήσουν ως αποτελεσματικά εργαλεία για την επίλυση του δημοσιονομικού προβλήματος της χώρας μας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του Έλληνα πολίτη.

Αναγνωσιμότητες Bari Focus A΄ εξάμηνο 2010


Παρά το γενικότερο αρνητικό κλίμα στον Τύπο, η πρόσφατη έρευνα αναγνωσιμότητας Bari Focus για το διάστημα Σεπτέμβριος 2009 – Μάρτιος 2010 εμφανίζει μια ελαφρώς θετική εικόνα. Από τις 33 εφημερίδες που μετράει η έρευνα, οι 22 σημείωσαν άνοδο στην αναγνωσιμότητά τους και οι 11 μείωση, σε σχέση με το προηγούμενο κύμα της.
Οι κυριακάτικες εφημερίδες -segment που θεωρείται το «βαρύ πυροβολικό» του Τύπου-, έχουν αυξήσει την αναγνωσιμότητά τους, εάν εξαιρέσει κανείς την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, η οποία είδε τη δική της αναγνωσιμότητα να μειώνεται κατά 11% και από τους 748.000 αναγνώστες της προηγούμενης έρευνας, έπεσε στους 668.000 αναγνώστες.
Ειδικότερα οι μεγάλοι κυριακάτικοι τίτλοι σημείωσαν αύξηση αναγνωσιμότητας που κυμαίνεται από 6% (για τις εφημερίδες Το Βήμα της Κυριακής, Καθημερινή της Κυριακής, Έθνος της Κυριακής), έως και 30%, στην περίπτωση της Real News που έφτασε τους 434.000 αναγνώστες από 333.000 της προηγούμενης μέτρησης. Θετική και η πορεία της πρώτης σε αναγνωσιμότητα εφημερίδας, της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», αφού έφθασε τους 856.000 αναγνώστες από 756.000 που είχε στην προηγούμενη μέτρηση.

Το ποσοστό αύξησης της αναγνωσιμότητας του Πρώτου Θέματος έφτασε το 13%. Όλα αυτά σε μια περίοδο που η πτώση των κυκλοφοριών των εφημερίδων επεκτείνεται σε ολοένα και περισσότερους τίτλους, αφού σύμφωνα με το Πρακτορείο Άργος, το σύνολο των πωλήσεων των εφημερίδων το Μάρτιο του 2010 υποχώρησε κατά 13% σε σχέση με το Μάρτιο του 2009. Σε επίπεδο πρώτου τριμήνου εξάλλου, η πτώση φτάνει το 9% το 2010, έναντι του 2009.

Η εικόνα γίνεται πιο γκρίζα εάν συγκρίνουμε τα στοιχεία της νέας Bari Focus με τα στοιχεία του αντίστοιχου περσινού διαστήματος (Σεπτέμβριος 2008 - Μάρτιος 2009), αφού σε αυτήν την περίπτωση όλοι οι τίτλοι της πρώτης δεκάδας έχουν υποστεί μείωση αναγνωσιμότητας (από 2% η μικρότερη, για το Πρώτο Θέμα, μέχρι και 23%, για την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία).
Marketing Week (T. 
1288)

Ο Λόρδος Βύρωνας του ΘΕΜΟΥ στη Χαλκίδα !


Ένα τεράστιο κατάλευκο γιοτ είναι αραγμένο εδώ και αρκετές μέρες στην προβλήτα κάτω από τον σταθμό των τρένων στη Χαλκίδα.
Και πολλοί είναι αυτοί που αναρωτήθηκαν σε ποιόν ανήκει. Μέχρι που έφτασε η Μ. Εβδομάδα και το μυστήριο έλυσε η τοπική εφημερίδα ΕΥΒΟΙΚΗ  ΓΝΩΜΗ , που ανακάλυψε ότι το κότερο είναι του ΘΕΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ, που το επισκεπτόταν συχνά και παρακολουθούσε τις εργασίες συντήρησης.

Μάλιστα, πολλές φορές συνοδευόταν και από τη σύζυγο του  Βασιλική Παναγιωτοπούλου.

Το σκάφος ονομάζεται Lordos Byron  και ο δημοσιογράφος, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, το αγόρασε στη Σουηδία έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ και το πήγε στη Χαλκίδα για μικρο επισκευές.

Όλη την Μ. Εβδομάδα το σκάφος βαφόταν και καθαριζόταν και την Μ. Πέμπτη έγινε ο εφοδιασμός του με τρόφιμα (αρνιά, αβγά κλπ.) μαζί με τα παρελκόμενα  (σούβλες, ψησταριές) για τον εορτασμό του Πάσχα αναφέρει η ΓΝΩΜΗ.

"Ο Θέμος βρίσκεται συχνά -πυκνά στη Χαλκίδα, βολτάρει με την οικογένειά του και μάλιστα είναι φιλικός και καταδεκτικός" είπε στην εφημερίδα ο έφορος καγιακ του Ναυτικού Ομίλου Χαλκίδας Πάνος Συκιώτης.

Τις μέρες του Πάσχα το ολόλευκο σκάφος, φρεσκοβαμμένο και αστραφτερό δέχθηκε πολλές επισκέψεις. Κόσμος μπαινόβγαινε αλλά δεν σήκωσε άγκυρα. Παρέμεινε επιβλητικό κάτω από τα τρένα να φιλοξενεί τον Θέμο με την σύζυγο και τα τρία παιδιά τους καθώς και αρκετούς φίλους.

Ο Θέμος από την ημέρα που έδεσε το σκάφος στην προβλήτα είναι συνέχεια σχεδόν στη Χαλκίδα γράφει η εφημερίδα.

Στη μαρίνα, δίπλα από το λιμάνι της Χαλκίδας βρίσκεται και ένα μικρότερο σκάφος, μπλε, που και αυτό επισκευάζεται αποκαλύπτει η ΓΝΩΜΗ.

Τι σχέση έχει με τα media και τους... Γαλάτες;


Σε ποιόν ανήκει το κότερο της φωτογραφίας; Έχει και άλλο - μικρότερο (βάρκα την λέει ο ίδιος) και γιατί τα έχει αράξει στην Χαλκίδα.

Τι σχέση έχει με τα media   και τους... Γαλάτες; 

Η απάντηση σε λίγο και με περισσότερες φωτό.

Εμείς τα λέμε ΟΛΑ και τα δείχνουμε ΟΛΑ !

Αναμείνατε στο πληκτρολόγιό σας....

Βασιλικός στη γλάστρα και στο…πιάτο σας!


Όλα τα καλλιεργητικά και γευστικά μυστικά του σε μια ειδική έκδοση. Τα είδη, η σπορά βήμα-βήμα και πρωτότυπες συνταγές από τους σεφ του περιοδικού, για να τον απολαμβάνετε όλο το χρόνο, στον ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΟ extra.

ΜΑΖΙ: Σπόροι από πλατύφυλλο βασιλικό!

Με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ εκτάκτως, το Σάββατο 1 Μαΐου

Αύξηση του αριθμού των δημοσιογράφων που έχασαν τη ζωή τους εν ώρα εργασίας


Στους 42 ανέρχεται ο αριθμός των εργαζομένων στα ΜΜΕ που έχασαν φέτος της ζωή τους εν ώρα εργασίας σε όλο τον κόσμο σύμφωνα με το Διεθνές Ινστιτούτο για την Ασφάλεια των Εργαζομένων στις Ειδήσεις (ΙΝSI), ενώ όπως αναφέρει ο ίδιος φορέας, μόνο τον Απρίλιο σκοτώθηκαν 17 δημοσιογράφοι.

Σύμφωνα με την έκθεση του Οργανισμού που εδρεύει στο Λονδίνο, ο Απρίλιος ήταν "ο αιματηρότερος" για τα διεθνή ΜΜΕ τα τελευταία πέντε χρόνια, τόνισε το INSI.

Μέχρι στιγμής εφέτος, 42 δημοσιογράφοι έχουν χάσει τη ζωή τους σε 22 χώρες, απολογισμός που υπερβαίνει τους 37 θανάτους που είχαν καταγραφεί τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2009.

Ο συνολικός απολογισμός των νεκρών δημοσιογράφων το 2009 ήταν 133ο υψηλότερος από το 1990. Το INSI σημείωσε ότι ο αριθμός αποτελεί σκληρή υπενθύμιση του "φρικτού τιμήματος που πληρώνουμε για να μεταδίδονται οι ειδήσεις σε όλο τον κόσμο". Τάχθηκε υπέρ της τήρησης ενός λεπτού σιγής στις αίθουσες των ειδησεογραφικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο για να τιμηθούν τα θύματα την 3η Μαΐου, Παγκόσμια Ημέρα της Ελευθερίας του Τύπου.

Εντεταλμένοι ΕΡΤ…last year


Τέλος στο καθεστώς των εντεταλμένων συμβούλων της ΕΡΤ -θέση από την οποία πέρασαν αρκετοί πάλαι ποτέ, «ισχυροί άνδρες» του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα- βάζει το νομοσχέδιο που παρουσίασε στη Βουλή ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, κάνοντας πράξη αυτό που είχε ανακοινώσει ο ίδιος πριν από μερικούς μήνες. Υπενθυμίζεται ότι η θέση του εντεταλμένου συμβούλου, είχε βρεθεί αρκετές φορές στο επίκεντρο της δημοσιότητας, τελευταία δε κυρίως, λόγω των υψηλών αμοιβών που εξασφάλιζε σε όσους την κατείχαν.
Διαχωρισμός θέσεων
Στο νέο νομοσχέδιο ο κ. Γερουλάνος εισάγει και το θέμα του διαχωρισμού της θέσης του προέδρου από εκείνη του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ, τις οποίες σήμερα κατέχει ο Γιώργος Γαμπρίτσος (φωτό). Υπενθυμίζεται ότι τη θέση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του φορέα, έχει γνωστοποιηθεί επισήμως ότι θα καταλάβει ο Αθ. Παπαγεωργίου (ήδη μέλος του δ.σ.) , ενώ ο κ. Γαμπρίτσος θα παραμείνει ο ισχυρός άνδρας της ΕΡΤ, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.

Κάμψη στον κυριακάτικο Τύπο


Σε δύσκολη φάση εισέρχεται και ο χώρος των κυριακάτικων εφημερίδων και αυτό παρά τις εκτεταμένες προσφορές που επί σειρά ετών «στήριξαν» μια κυκλοφοριακή άνθηση που βασίστηκε κατά κύριο λόγο στα δώρα και δευτερευόντως στο περιεχόμενο, με τις πωλήσεις να συμπιέζονται και με τα έξοδα να αυξάνονται.
Στο 9,06% έφτασε η κάμψη στις πωλήσεις των κυριακάτικων εφημερίδων στο πρώτο τρίμηνο του 2010, με το νούμερο των κατά μέσο όρο πωλήσεων ανά Κυριακή, να διαμορφώνεται λίγο πάνω από το 1 εκατομμύριο φύλλα (1,01 εκατ. φύλλα για την ακρίβεια).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΙΗΕΑ στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, τη συγκεκριμένη αγορά συνθέτουν 22 εκδόσεις. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι μόνο 6 από αυτές καταφέρνουν να ξεπερνούν, με τις κατά μέσο όρο πωλήσεις τους στο τρίμηνο, το νούμερο των 100.000 φύλλων, καταλαμβάνοντας το 82,05% της αγοράς.
Την ίδια ώρα, οι φωνές που εκφράζουν επιφυλάξεις για το πραγματικό κέρδος των προσφορών πληθαίνουν, αφού πλέον σε αρκετές περιπτώσεις το κόστος τους δεν αφήνει μεγάλο περιθώριο κέρδους, παρά την ώθηση στην κυκλοφορία.
Στην τρέχουσα περίοδο, μεσούσης της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας, οι ανησυχίες εντείνονται, ενώ πλέον αρχίζει να διαγράφεται στον ορίζοντα η προοπτική του εξορθολογισμού.
Οι 6 μεγάλοι
Το «Πρώτο Θέμα» πάντως, του οποίου η αξία αποτιμήθηκε μόλις πριν από λίγες ημέρες περί τα 30 εκατ. ευρώ (21 εκατ. δόθηκαν για το 70% στην «Πήγασος Εκδοτική[PEGr.AT] Σχετικά άρθρα »), κατέχει την κορυφαία θέση με πωλήσεις 187 χιλιάδων φύλλων στο τρίμηνο, οι οποίες αντιστοιχούν στο 18,40% του συνόλου.
Η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», η οποία συνήθως συνοδεύεται από ιδιαίτερα ελκυστικές προσφορές προς τους αναγνώστες, παρουσίασε κάμψη πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2009, κατά 4,48%. Θα πρέπει πάντως να αναφερθεί ότι η κάμψη αυτή είναι μια από τις μικρότερες στο σύνολο του κυριακάτικου Τύπου, αφού το «Βήμα της Κυριακής», που ακολουθεί στη δεύτερη θέση με πωλήσεις 161 χιλιάδων φύλλων (15,89%) παρουσιάζει κάμψη κατά 18,63% σε σχέση με το περσινό πρώτο τρίμηνο.
Σε ό,τι αφορά τις άλλες 4 εφημερίδες με τις υψηλές πωλήσεις, ακολουθεί η «Καθημερινή» με 139 χιλιάδες φύλλα (μερίδιο 13,73% και κάμψη 4,01%), η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» με 131 χιλιάδες φύλλα (μερίδιο 12,95% και κάμψη 10,57%), το «Έθνος» με 108 χιλιάδες φύλλα (μερίδιο 10,64% και κάμψη 16,08%) και η «Real News», η οποία με 106 χιλιάδες φύλλα ήταν μια από τις λίγες εφημερίδες που στο υπό εξέταση διάστημα παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων κατά 8,85% αποσπώντας μερίδιο 10,44%. Επισημαίνεται ότι και η «Real News» συνοδεύει τις εκδόσεις της με σημαντικές προσφορές.
Σε ό,τι αφορά το υπόλοιπο μέρος των κυριακάτικων φύλλων συνολικά, οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου του 2010 διαμορφώθηκαν σε 182 χιλιάδες κατά μέσο όρο, μειωμένες κατά 10,79% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Αναγνωσιμότητα
Παρεμφερή εικόνα με εκείνη των κυκλοφοριών του πρώτου τριμήνου του 2010, με σημαντικές ανακατατάξεις, προβάλλουν και τα στοιχεία αναγνωσιμότητας του 6μήνου (Σεπ. 2009, Μάρ. 2010). Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Focus-Bari, το «Πρώτο Θέμα» πέρασε και στην κορυφή της λίστας αυτής με 856 χιλιάδες φύλλα, ξεπερνώντας το «Βήμα», το οποίο κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 805 χιλιάδες φύλλα. Ακολούθησαν κατά σειρά, η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» με 668 χιλιάδες αναγνώστες, το «Έθνος» με 664 χιλιάδες, η «Καθημερινή» με 562 χιλιάδες φύλλα και η «Real News» με 434 χιλιάδες φύλλα.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ - ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Μάχη για τον ΟΤΕ


Σκληρή αναμένεται η μάχη μεταξύ των 5 κοινοπραξιών που διεκδικούν την ανάληψη του διαφημιστικού λογαριασμού του ΟΤΕ, ύψους 72 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για τις Αshley&Holmes/Fortune, Adel Saatchi&Saatchi/Leo Burnett, Bold Ogilvy/FCB Γνώμη, Publicis/Μass και DDB/McCann Erickson Athens. 
Την ερχόμενη εβδομάδα, θα ακολουθήσει η εξέταση των προτάσεων - προσφορών, μία κάθε ημέρα, από τον Οργανισμό, προκειμένου να γίνει η αξιολόγηση και να αναδειχθεί ο νικητής. 
Υπενθυμίζεται ότι, έως τώρα, το λογαριασμό χειρίζεται η κοινοπραξία των διαφημιστικών εταιρειών Leo Burnett, McCann Erickson, FCB/Gnomi.

«Φλερτ» Λάλα με Καρφί

Με την εφημερίδα «Το Καρφί», του Νίκου Κακαουνάκη, φέρεται να «φλερτάρει» ο Θανάσης Λάλας. 


Ο κ. Λάλας, ο οποίος στην περιοχή της Αττικής εκδίδει το εβδομαδιαίο free press FAQ , λέγεται ότι επέδειξε ενδιαφέρον για την εξαγορά του φύλλου, το οποίο και μετά το θάνατο του ιδρυτή του συνεχίζει να κρατά τις πωλήσεις του σε υψηλά επίπεδα. 


Αξίζει πάντως να αναφερθεί ότι ενδιαφέρον για την εξαγορά της εφημερίδας εξεδήλωσαν και άλλοι επιχειρηματίες, μερικοί εκ των οποίων έχουν και άλλες συμμετοχές στα ΜΜΕ

Απολογήθηκε ο Alpha για το Αλ Τσαντίρι Νιους

Τις θέσεις του για τα περί προσβολής των θεσμών μέσα από την εκπομπή Αλ Τσαντίρι Νιους, του Λάκη Λαζόπουλου, υπέβαλε χθες, σε υπόμνημα προς το ΕΣΡ ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha. 


Σύμφωνα με όσα αναφέρει, οι σατιρικές σκηνές, με πρωταγωνιστή τον Ευρωπαίο επίτροπο Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων, Ολι Ρεν, και τον πρωθυπουργό της χώρας, Γιώργο Παπανδρέου, ήθελαν να αναδείξουν με σατιρικό τρόπο τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίο ο κ. Ρεν πιέζει τη χώρα και τον ίδιο τον πρωθυπουργό.

Πρώτο Θέμα: Ποσό 21 εκατ. για απόκτηση του 70%


Στο ποσό των 21 εκατ. ευρώ συμφώνησε η Πήγασος Εκδοτική  για την πώληση του 70% των μετοχών που κατείχε στην εκδότρια εταιρεία της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα».
Οπως επισημαίνεται πάντως σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας προς το Χ.Α., η ολοκλήρωση των τυπικών και νομικών διαδικασιών της μεταβίβασης των μετοχών της «Αναπτυξιακής Ανώνυμης Εταιρείας Μέσων Ενημέρωσης» αναμένεται εντός των επομένων ημερών, οπότε και η εταιρεία θα προβεί σε άμεση ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, ως οφείλει.

Απεργούν οι τεχνικοί της ραδιοφωνίας


Διήμερη απεργία πραγματοποιούν από σήμερα οι τεχνικοί σε όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Η Ένωση Τεχνικών Ελληνικής Ραδιοφωνίας (ΕΤΕΡ) αποφάσισε να προχωρήσει σε 48ωρης απεργία από σήμερα στις 06.00 το πρωί μέχρι την ίδια ώρα της Παρασκευής, διεκδικών αυξήσεις στις αποδοχές των τεχνικών και άμεση υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Πρόστιμο στον ΑΝΤ1 για το Next Top Model


Οικονομικές κυρώσεις συνολικού ύψους 58.000 ευρώ αλλά και δυο συστάσεις, επέβαλε χθες το ΕΣΡ σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς.
Το μεγαλύτερο μέρος των κυρώσεων επιβλήθηκε στον τηλεοπτικό σταθμό Antenna στον οποίο εκτός από πρόστιμο 20.000 ευρώ για αναξιοπρεπή συμπεριφορά σε συμμετέχουσες σε τηλεπαιχνίδι (Next Top Model), επιβλήθηκε και η κύρωση δύο συστάσεων, η μια για παράλειψη προβολής ειδικού σήματος κατά την μετάδοση χρονοθυρίδων τηλεπωλήσεων και η δεύτερη για την προβολή τρέιλερ νυχτερινού προγράμματος στη μεσημβρινή ζώνη.
Επίσης με την οικονομική κύρωση του προστίμου των 20.000 ευρώ τιμωρήθηκε ο τηλεοπτικός σταθμός STAR για την προβολή χωρίς της κατάλληλη σήμανση, μέσα από την εκπομπή Φώτης και Μαρία, θέματος σχετικού με τρανσέξουαλ, ενώ με πρόστιμο 15.000 ευρώ τιμωρήθηκε η εκπομπή του Alpha για την προβολή του προγράμματος CSI MIAMI, με εσφαλμένη σήμανση.
Τα πρόστιμα της ανεξάρτητης αρχής ολοκληρώθηκαν με την επιβολή οικονομικής κύρωσης ύψους 3.000 ευρώ στο ραδιοσταθμό Super FM νομού Πιερίας για προσβολή της προσωπικότητας του αντιδημάρχου Κατερίνης, μέσα από εκπομπή.
Όχι σε 4 ραδιοσταθμούς
Κατά τη χθεσινή εξάλλου συνεδρίαση το ΕΣΡ, αποφάνθηκε αρνητικά σχετικά με τη νόμιμη λειτουργία 4 ραδιοσταθμών. Ειδικότερα η ανεξάρτητη ραδιοτηλεοπτική αρχή, δεν εξέδωσε βεβαίωση νομίμου λειτουργίας για του ραδιοσταθμούς Ελληνικός FM και Ιδιωτική Ραδιοφωνία Χρυσούπολης και οι δυο νομού Καβάλας, για το Ράδιο Κως νομού Δωδεκανήσου και για το Ηρόδοτος FM νομού Αττικής.

Reblog this post [with Zemanta]

Προωθούνται νέες ρυθμίσεις για διαφήμιση και μεταδόσεις


Νέο πλαίσιο για τη διαφήμιση προϊόντων διατροφής, καθώς και αλκοολούχων ποτών, ελευθερία πρόσβασης όλων των ενδιαφερόμενων τηλεοπτικών φορέων σε ειδησεογραφικό περιεχόμενο μείζονος σημασίας, αλλά και έξοδο των τηλεφωνικών γραμμών υψηλής χρέωσης για την επικοινωνία των τηλεθεατών με συγκεκριμένου είδους εκπομπές, προτείνει, μεταξύ άλλων, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ΕΣΡ .
Το ΕΣΡ κατέθεσε πλαίσιο προτάσεων, εν όψει της νομοθετικής ρύθμισης που προωθεί η πολιτεία, προκειμένου να ενσωματώσει την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τα οπτικοακουστικά, η οποία υπενθυμίζεται ότι έχει καθυστερήσει σημαντικά (η σχετική προθεσμία έληγε στις 19/12/2009 για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης).
Ακατάλληλες εμπορικές ανακοινώσεις τροφίμων και ποτών
Στο νέο πλαίσιο και εντός 6 μηνών από την υιοθέτησή του, προβλέπεται ότι οι πάροχοι υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων (πάροχοι τηλεοπτικών υπηρεσιών) θα πρέπει να συντάσσουν κώδικες δεοντολογίας σχετικά με τις ακατάλληλες οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις, οι οποίες συνοδεύουν ή παρεμβάλλονται σε προγράμματα για παιδιά και αφορούν σε τρόφιμα και ποτά που περιέχουν ουσίες με επιπτώσεις στη φυσιολογία, ιδίως συστατικά όπως τα λιπαρά, τα κορεσμένα λιπαρά, τα τρανς - λιπαρά οξέα, το αλάτι/ νάτριο και τα σάκχαρα, των οποίων δεν συνιστάται η υπερβολική κατανάλωση στη συνολική δίαιτα.
Επισημαίνεται ότι ρυθμίσεις ανάλογες, που αφορούν στην οριοθέτηση των διαφημιστικών μηνυμάτων που σχετίζονται με τα τρόφιμα, με στόχο την προστασία κυρίως των παιδιών, υιοθετούνται από το σύνολο των ευρωπαϊκών κρατών.
Ελευθερία πρόσβασης σε περιεχόμενο
Ιση πρόσβαση σε όλους τους ενδιαφερόμενους (ακόμα και διαδικτυακούς και άλλους σταθμούς) στο τηλεοπτικό περιεχόμενο εκδηλώσεων μείζονος σημασίας για την κοινωνία βάζει το νέο πλαίσιο.
Ειδικότερα, προβλέπεται ότι οι τηλεοπτικοί οργανισμοί δεν επιτρέπεται να μεταδίδουν κατ' αποκλειστικότητα εκδηλώσεις που θεωρούνται ότι έχουν μείζονα σημασία για την ελληνική κοινωνία ή για την κοινωνία άλλου κράτους - μέλους της Ευρωπαϊκής Ενωσης, κατά τρόπον ώστε να παρεμποδίζεται η ευρεία πρόσβαση του ελληνικού κοινού ή του κοινού του άλλου κράτους - μέλους, αντίστοιχα, στην τηλεοπτική μετάδοση των εκδηλώσεων αυτών.
Προς το σκοπό αυτό, το κοινό πρέπει να έχει, κατά περίπτωση, τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις εκδηλώσεις αυτές και από τηλεοπτικούς οργανισμούς ελεύθερης λήψης, μέσω ολικής ή μερικής απευθείας κάλυψης ή, εφόσον συντρέχουν λόγοι δημόσιου συμφέροντος, μέσω ολικής ή μερικής αναμετάδοσης.
Με Κοινή Απόφαση των υπουργών Εσωτερικών, Πολιτισμού και του κατά περίπτωση συναρμόδιου υπουργού, καταρτίζεται κατάλογος εθνικών ή μη εκδηλώσεων μείζονος σημασίας για την ελληνική κοινωνία και προσδιορίζεται σαφώς ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να μεταδίδονται οι εκδηλώσεις αυτές.
Ο χαρακτηρισμός μιας διοργάνωσης ή άλλου συμβάντος, ως εκδήλωσης μείζονος σημασίας για την ελληνική κοινωνία, γίνεται με κριτήριο τον αποκλειστικά ειδησεογραφικό χαρακτήρα τους ή το αποδεδειγμένο ενδιαφέρον που παρουσιάζουν για το ευρύ κοινό.
Φρένο στα τηλέφωνα υψηλής χρέωσης για «μαντείες»
Στο νέο πλαίσιο προβλέπεται ότι η μετάδοση προγραμμάτων, κατά τη διάρκεια των οποίων παρέχονται, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, υπηρεσίες αστρολογίας, χαρτομαντείας και λοιπές συναφείς, είναι δυνατή μόνο μεταξύ των ωρών 24.00 και 06.00 και η επικοινωνία του κοινού πραγματοποιείται υποχρεωτικώς με χρήση αριθμών σταθερής τηλεφωνίας αστικής χρέωσης.
Το ΕΣΡ, στις προτάσεις του, προκειμένου να αποφεύγεται η προβολή διαφημίσεων που παραπέμπουν σε γραμμές υψηλής χρέωσης κατά τη διάρκεια της ημέρας, ζητεί να προστεθεί ότι και οι διαφημίσεις τέτοιων υπηρεσιών θα πρέπει να προβάλλονται μόνο κατά το προαναφερθέν χρονικό πλαίσιο.
Η οδηγία της Ε.Ε.
Η ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής οδηγίας για τα οπτικοακουστικά φέρνει νέα δεδομένα στα ισχύοντα στο ραδιοτηλεοπτικό χώρο, αφενός εισάγοντας νέες έννοιες (γραμμικές και μη γραμμικές υπηρεσίες), αφετέρου ενσωματώνοντας στην αγορά των οπτικοακουστικών νέες μεθόδους προβολής (τοποθέτηση προϊόντων, νέα χρονικά όρια διαφημίσεων κ.λπ.).
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ -ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Α. ΜΠΑΡΜΠΑΡΙΓΟΥ

Το πέμπτο κατά σειρά βιβλίο της κυκλοφόρησε η chef Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, με τίτλο «Κάθε μέρα Ελληνικά». Περιέχει 151 συνταγές και πλούσια εικονογράφηση σε 340 σελίδες.
Το βιβλίο κυκλοφορεί από σήμερα (28/4) στα βιβλιοπωλεία, από τις Εκδόσεις Λυμπέρη.
Το βιβλίο αποτελείται από 9 ενότητες: Καθημερινό τραπέζι,
Κυριακάτικο τραπέζι, Συνταγές έτοιμες σε 30’, Συνταγές που αρέσουν στα παιδιά, Πάρτι για μικρούς & μεγάλους,
Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, Πασχαλινό τραπέζι, Φρούτα & Παγωτά Γλυκά.

ΣΥΣΤΑΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Beauty is care. Nivea.Image by cod_gabriel via Flickr

Τη δημιουργία ενός νέου σύγχρονου νομοθετικού πλαισίου για τις υπαίθριες διαφημίσεις στην Ελλάδα, που θα διασφαλίζει σεβασμό στο περιβάλλον, στην ασφάλεια, την αισθητική και την ποιότητα της καθημερινής ζωής των πολιτών, προτείνει στον πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, η Ένωση Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος (ΕΕΔΕΒΕ), με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο της υπαίθριας διαφήμισης λόγω των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων. Η ΕΕΔΕΒΕ προτείνει να συσταθεί μια Ανεξάρτητη Εποπτεύουσα Αρχή, στην οποία να συμμετέχουν οι εκπρόσωποι των αρμόδιων Υπουργείων, ένας εκπρόσωπος της Περιφέρειας, ένας εκπρόσωπος της Δ/νσης Τροχαίας και ένας εκπρόσωπος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης & Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος, στην οποία θα ανατεθεί ο έλεγχος, η αδειοδότηση και η πιστή εφαρμογή των διατάξεων του Νόμου.
Στους δήμους και στις κοινότητες θα αποδίδονται μόνον τα αναλογούντα Δημοτικά Τέλη, τα οποία πρέπει να είναι ενιαία σε όλη την επικράτεια. Η Ανεξάρτητη Εποπτεύουσα Αρχή θα μεριμνά επίσης και για την αποξήλωση κάθε παράνομης διαφημιστικής πινακίδας, αυτοχρηματοδοτούμενη από τα έσοδα επιβολής ενός Τέλους Υπαίθριας Διαφήμισης 5%, που με νομοθετική ρύθμιση να επιβαρύνει εφ' εξής κάθε νόμιμη υπαίθρια διαφήμιση στην Ελλάδα. Ο πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Επικοινωνίας, Ντίνος Κωστόπουλος, σημείωσε ότι «η Ένωσή μας συμφωνεί απόλυτα με την πάταξη των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων, αλλά ζητεί ταυτόχρονα τον καθορισμό των χώρων των νόμιμων θέσεων, έτσι ώστε να μη χαθούν από την αγορά οι επιχειρήσεις του κλάδου που επιθυμούν να εναρμονιστούν με τη νομοθεσία, κάτω από αξιοκρατικές, διαφανείς και δίκαιες διαδικασίες, που δεν θα ενθαρρύνουν εκ νέου την ανάπτυξη συνθηκών ολιγοπωλείου, που είναι σε βάρος των μικρομεσαίων τοπικών επιχειρήσεων».

Reblog this post [with Zemanta]

Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010

Σύσκεψη στον ΕΔΟΕΑΠ για το Ασφαλιστικό


Σύσκεψη με θέμα «να κρατηθεί ο ΕΔΟΕΑΠ υγιής φορέας κοινωνικής ασφάλισης με αδιαπραγμάτευτο το χαρακτήρα του ως αυτοδιαχειριζόμενου Οργανισμού» πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του οργανισμού με τη συμμετοχή των προέδρων των Ενώσεων μετόχων μελών του ΕΔΟΕΑΠ: Π.Σόμπολου (ΕΣΗΕΑ), Μ. Γκανά (ΕΠΗΕΑ), Μ. Βοιτσίδη (ΕΣΗΕΜΘ), Γ. Τζάγια (ΕΠΗΕΘ) και Ελ. Σπανοπούλου (ΕΔΟΕΑΠ).

Μετά τη σύσκεψη εκδόθηκε ανακοίνωση στην οποία αναφέρονται τα εξής:

«Ο ΕΔΟΕΑΠ καλείται σε καταληκτική προθεσμία την 30η Απριλίου 2010 να παραδώσει στο κράτος την πρώτη καταβολή του περίφημου 10% επί των εσόδων του και μάλιστα αναδρομικά για το έτος 2009, όπως προσδιορίζει ο γνωστός σε όλους νόμος Πετραλιά (άρθρο 30 ν.3655/2008).

Πρόκειται για απαίτηση χωρίς υπόβαθρο δεδομένου ότι ο ΕΔΟΕΑΠ είναι ΝΠΙΔ, υγιής αυτοδιαχειριζόμενος και αυτοδιοικούμενος οργανισμός που σε καμιά περίπτωση δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, καθώς δεν χρηματοδοτείται από το ελληνικό δημόσιο, όπως οι υπόλοιποι φορείς κοινωνικής ασφάλισης.

Είναι απολύτως σαφές και διακριτό ότι το ιδιόμορφο του χαρακτήρα του, δεν επιτρέπει σε καμιά περίπτωση να συμπεριληφθεί το Ταμείο μας στους υπόχρεους στην καταβολή αυτή φορείς κοινωνικής ασφάλισης.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ ενημερώθηκε για το θέμα στις 14 Απριλίου με υπηρεσιακό έγγραφο του υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κου Γ.Κουτρουμάνη και αποφάσισε άμεσα τη σύγκληση κοινής σύσκεψης των προέδρων των Ενώσεων μετόχων μελών του ΕΔΟΕΑΠ, ζητώντας παράλληλα τις γνωμοδοτήσεις των έγκριτων νομικών συμβούλων του, καθηγητών κκ Αντώνη Μανιτάκη και Δημητρίου Μέλισσα.

Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των : κκ Π.Σόμπολου (ΕΣΗΕΑ), Μ. Γκανά (ΕΠΗΕΑ), Μ. Βοιτσίδη (ΕΣΗΕΜΘ), Γ. Τζάγια (ΕΠΗΕΘ) και Ελ. Σπανοπούλου (ΕΔΟΕΑΠ) και το θέμα τέθηκε στη βάση της ομόθυμης άποψης όλων να κρατηθεί ο ΕΔΟΕΑΠ υγιής φορέας κοινωνικής ασφάλισης με αδιαπραγμάτευτο το χαρακτήρα του ως αυτοδιαχειριζόμενου Οργανισμού.

Σε μια εποχή βαθειάς οικονομικής κρίσης που τείνει να λάβει χαρακτήρα εθνικής τραγωδίας είναι σήμερα περισσότερο ανάγκη παρά ποτέ να παραμείνουν βιώσιμοι και να μη συμπαρασυρθούν από τη δίνη του δημοσιονομικού χρέους και οι φορείς που έχουν αποδείξει ότι είναι υγιείς.

Η Διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ συνεργάζεται στενά με τις Ενώσεις μετόχους μέλη του Οργανισμού , βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα προκειμένου να αντιμετωπίσει το θέμα, ενώ διατρανώνει την ομόφωνη απόφασή της να υπερασπιστεί με κάθε νόμιμο μέσο τους πόρους του Ταμείου μας».

Πρώτο θέμα στα ξένα μέσα και σήμερα η κρίση!


Την τιμητική της είχε και σήμερα η οικονομική κατάσταση της χώρας μας στα ξένα μέσα ενημέρωσης, αφού «έπαιζε» πρώτο θέμα με ποικίλλα σχόλια.

Το BBC, με τίτλο «ελληνική κρίση: φόβοι για εξάπλωση», σχολιάζει τις δηλώσεις του Στρος Καν και της Άνγκελα Μέρκελ, κάνοντας παράλληλα λόγο για τους φόβους που έχουν ενταθεί μετά την χθεσινή υποβάθμιση από την S&P.

Το Reuters λίγο πιο… δραστικό κάνει «έκκληση» από τον τίτλο (!): «Πρέπει να βοηθηθεί σύντομα η Ελλάδα, το «πακέτο» μπορεί να μεγαλώσει».

Επίθεση στην Μέρκελ έκανε η εφημερίδαSpiegel σε δισέλιδο άρθρο στο οποίο αναφέρεται «Η Γερμανία επιδείνωσε την ελληνική κρίση».

Η Süddeutsche Zeitung από την άλληκατηγορεί το ευρώ για την οικονομική κρίση στην χώρα μας, ενώ αρκετά γερμανικά δημοσιεύματα υπολογίζουν ότι το κόστος δανεισμού θα ανέβει στα 120 – 135 δις ευρώ τα επόμενα χρόνια.

ΤΟ Auto moto.gr της ΧΡΥΣΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ τώρα στο iphone


Το automoto.gr τώρα και στο iPhone

Το απόλυτο εργαλείο! Αναζητήστε και βρείτε γρήγορα το όχημα
που ψάχνετε, μέσα από τις χιλιάδες αγγελίες του αutomoto της Χρυσής Ευκαιρίας, τώρα μέσα από το iPhone αλλά και το iPad!
apple_storeΚατέβασε το Δωρεάν
Με το iPhone application του automoto.gr έχετε τη δυνατότητα να:
Βρείτε γρήγορα το όχημα που ψάχνετε
Δείτε φωτογραφίες των οχημάτων
Αποθηκεύσετε σε λίστα τα αγαπημένα σας οχήματα
Μοιραστείτε αγγελίες με φίλους και στο Facebook / Twitter
Επικοινωνήσετε άμεσα με τον αγγελιοδότη

ΝΕΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ FMVOICE.GR


Μία νέα εκπομπή, με θέματα που αφορούν τις εξελίξεις στο Χρηματιστήριο και τις απόψεις των χρηματιστηριακών εταιρειών προστίθεται στο πρόγραμμα τηςιστοσελίδας www.fmvoice.gr του πρώτου (και μοναδικού) στην Ελλάδα ενημερωτικού ραδιοφωνικού σταθμού αποκλειστικά μέσω Internet, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Μελών Χρηματιστηρίου Αθηνών (ΣΜΕΧΑ).


Από την Τετάρτη 5 Μαΐου 2010 και κάθε Τετάρτη στις 2:00 μ.μ. μεταδίδεται η εκπομπή “Stock  Voice” την οποία επιμελείται και παρουσιάζει o γνωστός και έμπειρος δημοσιογράφος Νίκος Σακελαρίου.

Στην εκπομπή θα αναλύονται οι εξελίξεις και οι τάσεις στην κεφαλαιαγορά, με τη ματιά των χρηματιστηριακών εταιρειών, εκπρόσωποι των οποίων θα καταθέτουν την άποψή τους και την εμπειρία τους σχετικά με την πορεία του Χρηματιστηρίου.

Η εκπομπή “Stock  Voice” θα μεταδίδεται κάθε Τετάρτη από τις 2:00 μ.μ. έως τις 3:00 μ.μ.

Σχεδόν τρία χρόνια από την έναρξη λειτουργίας της www.fmvoice.grτο ραδιοφωνικό πρόγραμμα της ιστοσελίδας εμπλουτίζεται και εκτείνεται πλέον στη ζώνη από τις 2:00 μ.μ. έως τις 7:00 μ.μ., από Δευτέρα έως και Παρασκευή, με εκπομπές που απευθύνονται σε όλο και μεγαλύτερο κοινό.

Ήδη, η ιστοσελίδα καταγράφει 150.000 επισκέψεις και πάνω από 35.000 ακροατές το μήνα. Σύντομα το ραδιοφωνικό πρόγραμμα θα εμπλουτιστεί και με νέες εκπομπές, ενισχύοντας τον ενημερωτικό και χρηστικό χαρακτήρα του πρωτοποριακού μέσου ενημέρωσης, όπως η www.fmvoice.gr, συμβάλλοντας ακόμη πιο ολοκληρωμένα στην ενημέρωση των ακροατών του προγράμματος και των “επισκεπτών” της ιστοσελίδας.

ΣΚΑΪ - Γνωρίζοντας τους αρχαιολογικούς χώρους

Ο ΣΚΑΪ 100.3 από την Κυριακή 2 Μαΐου και κάθε Κυριακή στις 10.00 το πρωί, ξεκινά τον Β΄ κύκλο των ραδιοφωνικών ντοκιμαντέρ τα οποία παρουσιάζουν, μέσα από μία διαδρομή 2.500 χρόνων, τους αρχαιολογικούς χώρους της πατρίδας μας.

Ένα «Ανοιχτό Μουσείο» ανοίγεται μπροστά μας και ερχόμαστε πρόσωπο με πρόσωπο με την ιστορία, την κληρονομιά, τη μυθολογία, τις καθημερινές και λατρευτικές συνήθειες, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, την κουλτούρα των αρχαίων Ελλήνων. Μέσα από τα αρχαιολογικά ευρήματα πιστοποιούμε τις ρίζες μας, τις αναφορές μας στο παρελθόν.

Σε αυτόν τον κύκλο των εκπομπών γνωρίζουμε την πολύτιμη βοήθεια που μας προσφέρουν οι επιγραφές και διαπιστώνουμε το ρόλο τους στη γνώση της ιστορίας μας.

Ξεκινώντας από την Αττική, κορυφαίοι αρχαιολόγοι, αρχιτέκτονες και διακεκριμένοι επιστήμονες, μας οδηγούν στους δρόμους της αρχαίας Αθήνας, μαθαίνουμε για την πολεοδομία της, τις οικίες, την αρχαία αγορά, τα ιερά, τους λόφους της. Τη ζωή στην πιο γνωστή πόλη-κράτος της αρχαιότητας. Τι γνωρίζουμε για τη Ακαδημία του Πλάτωνα, τι ήταν το Λύκειο, το Ολυμπείο και τι ο Κεραμικός; Περπατάμε στους λόφους των Μουσών, της Πνύκας και των Νυμφών και μαθαίνουμε για το μεγαλύτερο κέντρο των ξωτικών. Μάγοι, ξόρκια και φυλακτά. Η «μαγεία» στον αρχαίο και χριστιανικό κόσμο. Φτάνουμε στο Φάληρο και τον Πειραιά και ταξιδεύουμε νοερά μαζί με τους πρώτους θαλασσοπόρους στις θάλασσες της Μεσογείου.

Συνεχίζοντας το ταξίδι βγαίνουμε από τα τείχη της Αθήνας και φτάνουμε μέχρι την Ελευσίνα, την Βραυρώνα, τον Ραμνούντα, τον Μαραθώνα, το Λαύριο. Τα Ελευσίνια Μυστήρια: η θεότητα-οι μύστες και οι μυημένοι. Τι συμβολίζουν και ποιοι μπορούν να πάρουν μέρος σε αυτά; Η θεά Δήμητρα και η σημασία της Ιεράς Οδού, η οποία συνδέει την Ελευσίνα με την Αθήνα και γενικότερα με την Αττική.

Η Βραυρώνα: ιερό της Βραυρωνίας Αρτέμιδος αποτελεί ένα από τα αρχαιότερα και πιο σεβάσμια ιερά της Αττικής. Τι λέει ο μύθος για τη δημιουργία του ιερού;

Ο Ραμνούντας: Γνωρίζουμε τον λατρευτικό χώρο της θεάς Νέμεση, o οποίος ήταν και ο σημαντικότερος λατρευτικός χώρος της θεάς στην αρχαία Ελλάδα.

Ο Μαραθώνας: Η μάχη του Μαραθώνα, η σημασία της για την Ελλάδα και την Περσία. Το Λαύριο και οι άνθρωποί του. Το Σούνιο και το Θορικό.

Καθώς πλησιάζουμε στους Ρωμαϊκούς χρόνους βλέπουμε την Αθήνα μέσα στο ιστορικό πλαίσιο της εποχής αυτής. Ποια είναι τα δύο σημαντικά μνημεία της Ρωμαϊκής Αθήνας;

Ρωμαϊκή Αγορά: το πρώτο οργανωμένο εμπορικό κέντρο της Αθήνας.

Βιβλιοθήκη του Αδριανού: η Βιβλιοθήκη περιελάμβανε φιλολογικά βιβλία, αλλά στέγαζε ταυτόχρονα τα κρατικά αρχεία και φιλοσοφικές σχολές. Οι Ρωμαίοι απέναντι στα ελληνικά μνημεία, τη φιλοσοφία και τον πολιτισμό.

Για πρώτη φορά ο ΣΚΑΪ θα διοργανώσει ξεναγήσεις στους αρχαιολογικούς χώρους τους οποίους θα έχει ήδη παρουσιάσει μέσα από τα ειδικά ραδιοφωνικά ντοκιμαντέρ. Οι ίδιοι οι καθηγητές θα γίνουν ξεναγοί μας στους αρχαιολογικούς αυτούς χώρους.

Ο ΣΚΑΪ 100.3 μέσα από το πρόγραμμά του θα ενημερώνει τους ακροατές για το πότε θα γίνονται οι ξεναγήσεις.

Όσοι ακροατές θελήσουν να συμμετάσχουν σε αυτές θα επικοινωνούν με τον ΣΚΑΪ 100.3 στο 210-4800170 – 4 από Δευτέρα έως Πέμπτη και θα δηλώνουν συμμετοχή.

Την Πέμπτη στις 16.00 στην εκπομπή «Ζωή.gr» των Δημήτρη Γιατζόγλου και Χριστίνας Βίδου θα γίνεται η κλήρωση και θα ανακοινώνονται τα ονόματα τους. Οι ξεναγήσεις θα γίνονται Σάββατο στις 11.00 το πρωί.

Για τη σειρά των εκπομπών - ντοκιμαντέρ συνεργάστηκαν οι κ.κ. Μαν. Κορρές, Χαρ. Μπούρας, Π. Βαλαβάνης, Ε. Βικέλα, Όλ. Βογιατζόγλου, I. Δρακωτού, Π. Θέμελης, Ε. Κακαβογιάννης, Ευ. Λυγκούρη, Άγγ. Ματθαίου, Π. Παπαγγέλη, Γ. Στάινχαουερ, Χ. Στούπα, Γ. Στρότσεκ, Άλκ. Χωρέμη.

Η παραγωγή θα ήταν αδύνατη χωρίς την πολύτιμη βοήθεια της κ. Κάθυ Παράσχη – Αρχιτέκτων Υπουργείου Πολιτισμού

Παρουσίαση-Δημοσιογραφική επιμέλεια: Άρης Πορτοσάλτε.

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του "Ασφαλιστικό ΝΑΙ"


Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του περιοδικού «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» με πολυσέλιδη αναφορά στην ιστορία της ίδρυσης της Εθνικής Ασφαλιστικής η οποία κλείνει σύντομα τα 119 χρόνια. Η Εθνική Ασφαλιστική ιδρύθηκε από την Εθνική Τράπεζα στις 15 Ιουνίου 1891.

Το τεύχος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει επίσης μεγάλη έρευνα στην ασφάλιση αστικής ευθύνης ιατρών, αφιέρωμα στις πωλήσεις, συνεντεύξεις παραγόντων της ασφαλιστικής αγοράς, άρθρα και αρκετά νέα για όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες της αγοράς.

Marketing to Kids: Ηθική παιδική διαφήμιση... γίνεται;


Οι κλάδοι της Διαφήμισης και του Μάρκετινγκ, είναι από τους λίγους κλάδους που δέχονται συχνά πυρά σχετικά με το πόσο ηθική μπορεί να εμπεριέχει το επάγγελμα, όταν πραγματεύεται ανθρώπινες συμπεριφορές και συνήθειες. Αν προσθέσουμε σε αυτό τις διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά, τότε η απάντηση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Η σχέση μεταξύ των μεγάλων, κυρίως, εταιρειών και των παιδιών έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία 30 χρόνια.
Σε αυτό βοήθησε η εξάπλωση των Μέσων, η εισαγωγή στην αγορά καινούργιων (όπως το Διαδίκτυο) αλλά και το γεγονός ότι οι διαφημιστικές εταιρείες πλέον κατάλαβαν, τόσο ότι τα παιδιά έχουν ένα καθόλου ευκαταφρόνητο χαρτζιλίκι στη διάθεσή τους όσο και τη δύναμη που ασκούν στους γονείς τους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια «εκστρατεία» από τις διαφημιστικές εταιρείες, με σκοπό να δημιουργήσουν νέο αγοραστικό κοινό ώστε να στοχεύουν καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Λίγο πριν από τις αρχές της δεκαετίας του ’80 που ξεκίνησε η εφαρμογή αυτής της «λογικής», στην οποία συντέλεσαν καθοριστικά οι εταιρείες Walt Disney και Mc Donalds, υπήρξαν αντιδράσεις σχετικά με το πόσο ηθικό είναι να απευθύνεται κανείς σε παιδιά με τελικό σκοπό το κέρδος. Έρευνες στην Αμερική έχουν δείξει πως ένα παιδί ηλικίας μέχρι 9 ετών δεν μπορεί να ξεχωρίσει τη διαφήμιση από το παιδικό πρόγραμμα, δεν μπορεί να καταλάβει το στόχο της και τέλος, παίρνει σαν δεδομένο οτιδήποτε ακούσει στην τηλεόραση.

Πολλοί ήταν αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν για τις διαφημίσεις που στοχεύουν τα παιδιά, κυρίως γονείς, καθηγητές και γιατροί ψυχολογίας, θεωρώντας ανήθικη την έκθεση των παιδιών σε τόσα ερεθίσματα ειδικότερα όταν είναι σε πολύ μικρή ηλικία. Οι εταιρείες αντιτάχθηκαν στους ισχυρισμούς αυτούς υποστηρίζοντας, πως δεν είναι εφικτό να θωρακίσει κανείς τα παιδιά από τα πάντα όσο και αν προσπαθήσει.

Το 1991, όπου πλέον η παιδική διαφήμιση είχε βρει για τα καλά το δρόμο της, προβλήθηκε στην Αμερικανική τηλεόραση μια διαφήμιση για τα τσιγάρα «Joe Camel». Στην εν λόγω τηλεοπτική καμπάνια παρουσιαζόταν ένα καρτούν όπου πουλούσε τα τσιγάρα, με τρόπο ιδιαίτερα οικείο για τα παιδιά. Την ίδια χρονιά διεξήχθει έρευνα που δημοσιεύτηκε στο «Journal of the American Medical Association» σχετική με την καμπάνια και απεκάλυπτε πως όλα σχεδόν τα παιδιά που πήραν μέρος στην έρευνα, ηλικίας έως 6 ετών, αναγνώριζαν το καρτούν της διαφήμισης και μάλιστα, το συσχέτιζαν με το Mickey Mouse. Όταν η έρευνα δημοσιεύτηκε, προκάλεσε τόσο «ντόρο» που αμέσως αποσύρθηκε.

Ακόμα μια τέτοια περίπτωση, είναι η έρευνα «CME KidCom Ad Traction Study II» που δημοσιεύτηκε στο «Kid’s Marketing Conference» το 1999 στο Σαν Αντόνιο του Τέξας και καταδεικνύει πως μετά από σχετική ανάλυση σε παιδιά ηλικίας μέχρι 11 ετών, τα αποτελέσματα έδειξαν πως η αγαπημένη τους τηλεοπτική διαφήμιση ήταν αυτή της ζυθοποιίας Budweiser, που με διασκεδαστικό τρόπο έδειχνε δύο ενηλίκους να καταναλώνουν τη συγκεκριμένη μπύρα.
Marketing Week (T. 1287)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...