Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

«Στη δημοσιογραφία ή πρέπει να κάνεις ναρκωτικά ή να είσαι αλκοολικός!»


Ο Σταύρος Θεοδωράκης σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί

Μια συνέντευξη που αξίζει να σχολιαστεί έδωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης στην εκπομπή Κορίτσια για Σπίτι. Μεταξύ άλλων ο δημοσιογράφος δήλωσε πως «μπορεί να φύγει από την εκπομπή φέτος, μπορεί του χρόνου», αναφερόμενος στην πολύ επιτυχημένη εκπομπή του στο Mega «Πρωταγωνιστές». 

Ο Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας για τη δημοσιογραφία ανέφερε: «Στη δημοσιογραφία ή πρέπει να κάνεις ναρκωτικά ή πρέπει να είσαι αλκοολικός ή να καπνίζεις. Εγώ κάνω πράγματα με τα χέρια μου κι έτσι αποσπώ την προσοχή μου από τα μεγάλα, κάνω κάτι μικρό και αυτό με βοηθάει και συνεχίζω», είπε και συνέχισε.

«Υπάρχουν καλοί δημοσιογράφοι και κακοί και όχι μόνο με την έννοια της δουλειάς τους, αλλά σαν προσωπικότητες. Έχω βρει πολύ καλούς ανθρώπους στα πορνεία κι έχω βρει πόρνες στα υπουργεία. Δεν είναι στεγανά τα πράγματα», ανέφερε.

Τέλος, για την τηλεόραση, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα είπε: «Η τηλεόραση πρέπει να τα έχει όλα. Χαβαλέ, ενημέρωση, κουτσομπολιό, γέλιο [..] Διαφωνώ όταν μπερδεύονται όμως μεταξύ τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...